Zeer prettig

Hulpvaardig, servicegericht, vriendelijk en vakkundig

Kwaliteit en veiligheid voor de klant staat op 1

Auto Doe vind de rijveiligheid van de klant zeer belangrijk.... Dit is voor hun de drijfveer om kwaliteit te leveren

Auto/Doe, prima service!

Altijd zeer prettig contact, snelle oplossing van het probleem en heel vriendelijke medewerkers.

Professioneel + goede service

Professioneel + goede service. Bovendien ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers die altijd bereid zijn met je mee te denken, transparant zijn en altijd handelen in goed overleg. Een aanrader.

Goede service en niet duurder dan nodig.

Al 28 jaar komen wij bij autodoe vanwege de goede service. Een garage waar je klacht serieus wordt genomen. Reparaties kunnen, maar moeten niet gedaan met merkonderdelen, soms kan ook een merkloos onderdeel de prijs helpen drukken. Prima!

Vriendelijk, meedenkend en snel

Ik word goed en kundig geholpen.

Prima garage.

Ga er elk jaar heen voor beurt en APK en ze doen het gewoon dikke prima. Aardige mensen, goed werk, normale prijzen. Helemaal in orde.

Topservice, goede uitleg wat ze doen

Net een ouder autootje van een (bleek achteraf) rommelaar gekocht. Gewoon bedoelt als boodschappenwagentje. Bleek er van alles niet lekker te zitten met de ontsteking en ook nog een groot olielek te hebben. Raymond en zijn mannen zijn vanaf het begin duidelijk geweest en hebben erg veel tijd geïnvesteerd in het vinden van alle storingen en het maken van het olielek. Ondanks de tijd die het koste, hebben ze puik werk geleverd en mij behoorlijk gematst met het arbeidsloon. Autootje spint nu weer als een zonnetje, waarvoor dank!

Vriendelijk en goede service!

Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door Auto Doe. Mijn auto is uitgelijnd terwijl ik een kop koffie dronk, binnen een uurtje was het gefixed! De kwaliteit van de service is goed en ook nog eens snel. Bovendien zijn ze niet duur! Top ervaring!

Service is altijd goed!

Goede service, vriendelijk en meedenkend.

Betrouwbaar en betaalbaar

Onderhoudsbeurt conform verwachting: gebeld, afspraak op mijn voorkeursdatum, goed overleg, tijdig klaar. Geen verrassingen.

Uitstekende service en briljante monteurs

Nog nooit bij zulke betrouwbare en deskundige monteurs een auto gekocht en zal ook niet meer elders zoeken Ze denken en helpen met alles mee en je krijgt zeer waar voor je geld. Vriendelijke babbel terwijl je wacht.

Service met een hart

Keer op keer een warme service - meer dan dat men verwacht. Altijd welkom - en komt het niet uit - dan komt het sowieso goed. “Ontzorgen” = denk ik het meeste van toepassing. Schone garage waar deze kleine club collega’s met een smile werken. Auto Doe - weer bedankt en zoals beloofd nu een keer een review :-)

Wederom super service

Altijd vrolijk, vriendelijk en klantgericht. En niet te vergeten veruit de goedkoopste.

Prima en kundige garage

Ben helemaal blij met deze garage. De mensen kennen je, ze kennen jouw auto en trekken niet het vel over de neus. Goeie service, en fijne sfeer.

Super service

Eerste keer bij deze garage. Bij opening meteen gebeld en ik kon de auto direct brengen, volgende dag was hij al klaar! Raymond is erg aardig en klantvriendelijk. Hier kom ik zeker terug wanneer het nodig is.

Super garage

Tweede keer dat ik kom voor een APK. Heel vriendelijk en komen heel eerlijk over. Voel me soms ongemakkelijk bij sommige garages, maar hier niet. Erg profesioneel. Zal zeker hier mijn auto brengen als er wat is.

Juiste informatie, klantvriendelijk en eerlijk

Fantastische betrouware mensen die voor je klaarstaan

Super vriendelijk personeel, je wordt goed en snel geholpen, en ik vertrouw ze, heb echt het gevoel dat ze eerlijk zijn en dat heb ik niet altijd gehad met andere garages, dus tevreden klant, blijf zeker terugkomen

Keurige behandeling

Fijne contacten met al het "personeel" en het werk ook altijd tot tevredenheid

prima en snel geholpen

Persoonlijk en eerlijk

Goede en snelle service

Mijn distributieriem moest vervangen worden. Dit was snel en vakkundig gedaan. Helemaal tevreden.

Snelle ne goede service!

Goed advies bij bandenwissel en snel uitgevoerd.

Ik was zelf te laat met een afspraak maken voor mijn APK, waar iedereen mij afwees kon ik bij Auto/Doe meteen terecht. Enorm vriendelijk en klantgericht, kunnen veel een voorbeeld aan nemen :). Ik ben snel geholpen en heb dan ook zeker een nieuw vast adresje waar ik heen ga voor alle zaken omtrent de auto. Bedankt!

van Goudoeverstraat 6

3814BD Amersfoort