Prima service en gezellige eigenaar!

Via gia bij Garage Doe terecht gekomen. Bij binnenkomst goed ontvangen en mijn dochter van 2 kreeg gelijk een strandbal als kadootje. Kleine gift, maar blij dat ze ermee was! Prima verzorging van mijn auto, rekening ook prima.

Vriendelijk professioneel en kundig

Altijd staan ze klaar om je te helpen! Superfijn voor iemand met weinig autokennis :-)..

Top garage met eerlijke vaklui!

Al een aantal jaren wordt mijn auto in top conditie gehouden door Auto Doe. Een heel goede betrouwbare garage waarbij service echt hoog in t vaandel staat, met vaklui die niet alleen hart hebben voor hun vak maar ook voor hun klanten! Wil je veilig rijden? Kies dan voor Auto Doe!

Snelle, zeer goede service

Kon de auto snel brengen, werd netjes gebeld hoeveel geld ik kwijt zou zijn en wanneer mijn auto klaar zou zijn. Volgende dag kon ik de auto al ophalen. Een hele goede en snelle service met vriendelijke werknemers.

Dezelfde middag nog gerepareerd zodat wij alsnog op vakantie konden

Onze auto kreeg pech toen we net op weg waren naar vakantie. Gelukkig konden we nog de garage bereiken. Daar werd meteen de auto uitgelezen, het defecte onderdeel (bobine) besteld en we konden de auto 1,5 uur later weer ophalen. Ook meteen bougies vervangen, zodat die niet bij de eerstvolgende beurt vervangen hoefden te worden. Top!

Zeer vriendelijk en helder in communicatie

en fijne leenfiets

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle afhandeling.

Auto volgens afspraak gekeurd en olie ververst. Afhaal en breng service, auto binnen 3 uur al weer voor de deur.

Fijne service, geen gedoe, prima prijs

De hoofdzekering van de auto moest vervangen worden en de radio deed het niet. Bleek ook een zekering in de radio kapot te zijn. Heb de auto 's ochtends gebracht, kreeg een leen fiets mee (woon vlakbij) en werd al voor het einde van de ochtend gebeld. Goede service en een prima prijs. Ik ben een blije klant.

Onze radiateur was kapot gegaan, We konden gelijk bij hun terecht met de auto. Ze hebben gelijk de onderdeel besteld en de volgende dag was het geplaats. Dus het was snel geregeld en zijn echt aardige mensen en vakkundig.

Ik voelde me oprecht welkom als nieuwe klant!

Voor het eerst in lange tijd heb ik me bij een bedrijf 'koningin' gevoeld. Top!

Goeie service denken met je mee komen met goeie oplossingen klantvriendelijk goeie prijs gewoon een top garage en een echte aanrader

In één woord fantastisch!!

Ik was al heel blij met jullie; blij met hoe jullie mij in 2019 hielpen aan mijn leuke nieuwe fordje, toen mijn auto het af liet weten. Ik vind jullie allemaal altijd zo relaxed; kortom jullie hebben me weer prima geholpen. Ik ben blij dat ik rij!! Pauline Bisschops

Oprechte garage

Zijn er echt voor de klanten, snelle service.

Fijne, snelle service

Altijd fijn geholpen bij AutoDoe. Dezelfde dag altijd weer de auto klaar.

Persoonlijk en professioneel

Persoonlijke benadering, aardig/vriendelijk Vertrouwen in kennis van zaken

Prima geholpen bij de afspraak maken ( heel behulpzaam) . Heel goede service bij ophalen en brengen van de auto . Goed contact /overleg over de noodzaak van bepaalde reparaties welke dezelfde dag plaatsvonden.

AutoDoe neemt de tijd om uit te leggen wat ze gaan doen, en waarom het nodig is. Ze leveren maatwerk en doen echt hun best voor de klant. Absolute aanrader!

Altijd eerlijke en goede service.

Word hier altijd fijn geholpen voor een goede prijs.

zeer vriedelijk

zeer vriendelijk geholpen ben goed op de hoogte gehouden kort om zeer tevreden

Top service winterbanden

Op het laatste moment nog de winterbanden erop gezet, heel fijn dat ze voor mij als vaste klant nog een plekje konden maken.

Prijs/kwaliteit prima, betrokken, oprecht

Zeer tevreden. Werkt in overleg, prijs netjes. Nu twee keer geweest en voelt goed.

Uitstekende service, vriendelijk personeel en betrouwbaar.

Uitstekende service, vriendelijk personeel en betrouwbaar.

Oprecht en vriendelijk

Ik voel me hier nooit in de maling genomen en ze staan altijd boor me klaar! Top!

Goede ervaringen, denken mee met de klant!

Prima service, denken mee met de klant

van Goudoeverstraat 6 3814BD Amersfoort