Prettige benadering, geeft vertrouwen

Snel geholpen; ontspannen sfeer; geen salespraatjes die over the top zijn. Back to earth benadering.

Goed advies en service met een betaalbare prijs.

Klantgericht, denken mee en geven goed advies. Voeren de werkzaamheden naar grote tevredenheid uit.

Opnieuw top.

Keurig geregeld.

Eerlijk en deskundig.

Ben al vele jaren klant bij de AutoDoe. De monteurs van de AutoDoe zijn deskundig, bellen altijd op wat eventuele bijkomende kosten zijn als er onderdelen vervangen moeten worden, en doen wat er afgesproken is. Hartstikke goede service bovendien!

Vriendelijke mensen en goede service

Mijn auto voor APK gebracht en dezelfde dag opgehaald. Er werd netjes gebeld met wat er moest gebeuren en dat voor een schappelijke prijs. Het was voor mij de eerste keer hier maar de rest van het onderhoud ga ik ook zeker hier doen!

Eerste keer bij Auto/Doe

Erg tevreden, aardige mensen waar ik me welkom en gezien voelde. Na inspectie eerst een belletje gekregen met een duidelijk beeld van wat er moest gebeuren en wat het ging kosten. Daar kom ik vaker!

Weer een jaartje rijden!

Nieuwe apk en kleine beurt. Na een korte tijd hoor je al wat er moet gebeuren en wordt netjes over gebeld, transparant en duidelijk! Altijd fijn om weer geweest te zijn

Super snelle service

We konden meteen terecht.

Goede service en klant vriendelijk en een eerlijke prijs

Goede garage, vriendelijk personeel met goed advies.

Erg goed en snel geholpen. Nemen de tijd en komen met goed advies. Geen verhalen van kleine onnodige reparaties, dus top!

Auto/doe is een geweldigge garage

Ik kom nu 2/3 jaar bij auto/doe en tot volle tevredeheid, je word bij auto/doe keurig geholpen. als er iets mis/stuk is met de wagen dan krijg je altijd telefoon. dus al met al een geweldigge garage.

Goed en aardige mensen

Welwillend en vriendelijk geholpen ik heb het geen klachten de auto wordt netjes afgeleverd

Altijd vriendelijke en superservice

Zoals hierboven al omschreven. Heel vriendelijk personeel, ze denken altijd mee. Er is ondanks de drukte altijd tijd voor een praatje De service is echt super!

Hele snelle service

Ik kon meteen terecht met mijn motorprobleem. Na een vriendelijke ontvangst en een kop koffie had ik na 5 minuten de diagnose. Weer 2 uur later was ik als nog onderweg naar mijn afspraak met een perfect werkende auto.

Uitstekende garage

Worden altijd super goed geholpen. Fijne medewerkers met vakkennis. Goede service, en snelle service. Hebben daar 2 auto's in onderhoud. Kortom TOP bedrijf...!!

Goed personeel en een eerlijk advies.

Voor het eerst bij Garage Doe en dat is mij prima bevallen. vriendelijke mensen en en hele fijne service. Bij deze garage heb je echt het idee dat de klant nog koning is. En ook niet onbelangrijk is de rekening de rekening en die was oké. Ik blijf hier zeker klant.

Zoals altijd een hele fijne ervaring. Aardige mensen en super service! Tot volgende keer!!

Prettig personeel en een prima prijs/kwaliteit!

Zie hierboven.

Kom al een enige tijd hier, jongens zijn altijd eerlijk en vriendelijk. Adviseren je daar waar nodig is. En ook niet geheel onbelangrijk leveren altijd top werk af.

Heel erg goed

Ik ben prima geholpen en de mensen zijner allemaal heel behulpzaam.

Goede service!

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed geholpen met fijne service. Er werd meegedacht met de opties die nodig waren voor de auto en wat eigenlijk overbodig was.

Was heel prettig

Vriendelijke en behulpzame mensen, kon snel terrecht, en dicht in de buurt mij.