Altijd paraat met een glimlach

Wij maken veel kilometers met de bus en willen de bus in top conditie hebben ivm met de lange afstanden. Het team van Auto Doe staat werkelijk altijd paraat om snel service te leveren en begrijpen onze eis wbt veiligheid. Zelfs wanneer zij het druk hebben weten ze toch altijd weer een noodgeval op te pakken en op te lossen. Auto Doe - thanks

Mario top service

Auto gehaald. Diagnose gesteld. Onderdeel gezocht en besteld. Reparatie volgens planning. Auto terug gebracht. Nota volgens opgave. Wij zeer tevreden klant . Ga zo door.

Een goed net bedrijf die afspraak nakomt.

Ondanks een volle agenda werd mijn auto tot volle tevredenheid gemaakt. Bedankt hiervoor.

Geweldig snelle service

Achterlampje deed het niet. Ter plekke het probleem snel opgelost! Klantvriendelijk en betrouwbaar. Top zaak

rust en vriendelijkheid.

Het is een leuke ploeg bij elkaar Je kunt goed met ze overleggen Komen afspraken na en denken mee

Professioneel

Een goed en eerlijk bedrijf met veel kennis en ervaring.

Snel en goed geholpen

Nadat wij niet meer verder konden met de auto zijn wij door de medewerkers van AutoDoe snel opgehaald. De auto was binnen een week klaar en wij zijn goed en vriendelijk geholpen. Ik raad AutoDoe zeker aan!

Fijne eerlijke benadering.Mensen die hun vak met passie uitvoeren.ie

Opjectief gezien een kleinschalig autobedrijf waar niet alleen gelet wordt op het vervoermiddel , maar zeker ook de klant van het vervoermiddel. Mijn eerste indruk , niks is te veel wat je ook vraagt.

Wordt altijd goed geholpen denken echt met ons mee en helpen ons waar ze kunnen altijd eerlijk advies goeie service

Zeer gezellige mensen die je meer gunt dan de grote "merk" garages

Goed geholpen bij een beurt, APK en lekkende koelvloeistof pomp. voor zover ik kan zien prima gefixed.

Veel service, eerlijk, schappelijke prijs

Zeer prettig

Geweldige service en denken ook met je mee. Mijn partner vroeg Auto Doe om mee te doen met een supriseparty. Auto doe heeft een auto kunnen regelen wat voldoet naar al mijn wensen zonder dat ik het doorhad. Super gedaan! Ben er nog steeds erg blij mee!

Ga zo door!

Fijne ervaring

Zeer tevreden over de kleine beurt die ik bij Auto/Doe heb laten uitvoeren. Communicatie was vriendelijk en duidelijk. En het belangrijkste, mijn autootje rijd nu veel soepeler en stiller. Bedankt!

Zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht

Met je auto met een totaal lege accu voor de eigen huisdeur staan is wat niemand wil. Na meerdere garages om hulp te hebben gevraagd en niemand wilde helpen heb ik op basis van de reviews deze garage gebeld. Toch een gok omdat ik ze helemaal niet kende. Maar naast goede service aan de deur ook nog later in de garage kan ik deze garage aanbevelen. Vriendelijke professionele mensen die graag meedenken. Dank hiervoor !

Snelle service

Vanwege het feit dat ik met autopech de ANWB alleen online kon bereiken ben ik direct naar deze garage gestapt met de hoop dat ze me zouden kunnen helpen.Een vd monteurs is direct meegelopen om mijn auto naar de garage te kunnen brengen en dezelfde dag zijn ze aan de slag gegaan om een nieuwe accu te plaatsen. De apk-keuring, die overigens een maand later was, hebben ze de volgende dag uitgevoerd en kon mijn auto al weer ophalen. Kortom...uitstekende snelle service en prettige behandeling. Dank-jullie-wel!

Behulpzaam en eerlijk

Ik ben erg tevreden met de service van Auto Doe. Altijd behulpzaam en ook in eerlijk in wat wel en ook wat niet nodig is. Fijn dat het een klein bedrijf is, zodat de benadering persoonlijk is. En ze mij kennen. Absoluut aan te bevelen.

Vriendelijk personeel, goede APK verzorging!

Vriendelijk personeel, goede APK verzorging!

Vriendelijk, betrouwbaar en vakmannen

Na vier jaar onze oude auto telkens weer op te knappen, altijd in goed overleg met ons meedenken, zijn we nu de gelukkige eigenaren van een nieuwe auto door hen voor ons 'gevonden'. Zeer tevreden klanten!

Eerlijk en vriendelijk!

Ik kreeg al heel snel een reactie op mij offerte aanvraag. Een eerlijke en vriendelijke reactie! Niet zo raar dat ik ff moest wachten op m’n reparatie want als iemand zo aardig en eerlijk is kan ik me voorstellen dat ze druk zijn! Topgarage!

Vriendelijk, snel en adequaat geholpen

Informatie over navigatie apparaat gevraagd. Goede adviezen en hulp bij installeren naar volle tevredenheid.

Top service voor scherpe prijs.

Onderhoudsbeurt auto uitgevoerd Je wordt keurig gebeld m.b.t. de bevindingen en te verrichten werkzaamheden. Contacten verlopen vlot en uitermate vriendelijk.

Super, hulpvaardig, snel en servicegericht

Spreken klare taal, duidelijke afspraken en geen onnodige poespas

Betrouwbaar en niet duur

Auto Doe is klantgericht, betrouwbaar en niet duur. Hele aardige mensen werken er en maken je auto zoals het hoort.