Super gehoplen

Netjes geholpen, goede uitleg..

Altijd fijne service!

Iedere keer snel en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar,goed,helder,geen poes-pas!

Bedrijf waar ze weten wie de klanten zijn en bij welke auto je hoort, Duidelijke afspraken (die ze ook nakomen) over wat er verwacht word. Je word vooraf gebeld als een reparatie financieel tegenvalt om te overleggen.

Auto/doe is een persoonlijke garage die met je meedenkt.

Fijne garage, aardige eigenaar. Ze leveren goed werk, doen dit snel. Persoonlijke communicatie. Daarnaast een eerlijke prijs. Kortom, erg aan te raden!

Alweer uitstekend

Altijd goed!

Goed en persoonlijk contact

Ik ben erg tevreden over auto doe. Je wordt er persoonlijk geholpen! Naar vragen of klachten wordt echt geluisterd. Ik ga er met een goed gevoel weg.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Ik ben altijd weer blij verrast met de goede service van autodoe. Ik vind het ook een heel betrouwbaar bedrijf. Aanrader!

Meer dan perfect.

Drie maanden geleden zag ik op Marktplaats een hele leuke Fiat 500 bij auto Doe in Barneveld te koop staan. Snel een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Bij aankomst in Barneveld stond de auto klaar voor de proefrit en kreeg ik te horen dat ik daar alle tijd voor moest nemen. Dat was al opvallend, de meeste autobedrijven hebben het liefst een zo kort mogelijke proefrit, vallen er niet zoveel gebreken te ontdekken. Perfect, ik was helemaal weg van deze fijne auto. Mijn beslissing was al snel gemaakt, kopen die auto! Omdat de auto nog een grote, gratis, servicebeurt kreeg kon ik hem helaas niet gelijk meenemen, ik wilde er zo graag in rijden. Echter zou de aflevering precies in mijn vakantie vallen. Geen probleem, de auto werd netjes 3 weken, kosteloos, weggezet. Bij aflevering blonk de auto als nieuw, alles was perfect geregeld. En omdat de eigenaar vond dat de banden naar zijn zin niet meer nog een half jaar meekonden, waren hier gelijk nieuwe gemonteerd. Alweer kosteloos en ik sprakeloos. Ik rijd nu 3 maanden in mijn fantastische auto zonder problemen en geniet er iedere dag van. Daarom wil ik Edwin en zijn team enorm bedanken voor de geweldige service, de eerlijkheid waarmee de auto verkocht is en het geweldige welkome en warme gevoel dat je krijgt als je hier binnenkomt. Kortom een geweldige ervaring (die ik wel eens anders heb meegemaakt) De volgende auto komt hier zeker weer vandaan. Klasse mensen.

Super!

Goede afspraken worden er gemaakt, die netjes worden nageleefd. Klantvriendelijk en denken met je mee. Kom hier zeker terug!

Uitstekende service.

Suzuki Swift gekocht, hele fijne auto maar na enige tijd kwamen er wat gebreken naar voren. Gelukkig nog binnen de Bovag garantie en ondanks een lastig op te lossen mankement met het stuurhuis zijn de gebreken uitstekend verholpen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons voor een volgende auto moeite van de rit van Arnhem naar Amersfoort/Barneveld waard.

Top servies

Snel en prima werk

Perfecte professionele service

Fijne mensen, kundig en eerlijk. Houden je goed op de hoogte van wat ze willen doen, de kosten en leggen alles goed uit. Na hele nare ervaringen met Nefkens Amersfoort, waar ik keer op keer belazerd werd, heb ik nu een garage gevonden waar ik met plezier en vertrouwen mijn auto breng.

Eerste keer dat ik mijn auto voor een beurt naar Auto/Doe heb gebracht. Ik ben tevreden over de gang van zaken.

Goed geholpen, er werd duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren, prijsopgave vooraf en voor de afgesproken prijs gerepareerd.

Goede ervaringen, doen wat ze beloven. Bellen om kosten met je door te nemen. Leenfiets op aanvraag aanwezig.

Vriendelijke en nette service.

Fijn,betrouwbaar,oplossingsgericht,transparant, kleinschalig, snel, meedenkend, kwalitatief, adviserend, veelzijdig en gezellig bedrijf

Fijn bedrijf, redelijke prijzen, altijd behulpzame medewerkers

Vriendelijk en servicegericht. Snel en vakkundig.

Heel vriendelijk geholpen en bijzonder voordelig, mede dankzij een kortings actie. Voor het eerst vrolijk na het ophalen van mijn auto bij een garage.

Beleeft aan bevolen.