Persoonlijk én prijsbewust

Kom hier al jarenlang: tevreden over de kwaliteit, vriendelijk personeel en er wordt met je mee gedacht!

Okay

Top garage:-)

Deskundig, eerlijk en betrouwbaar

Zeer tevreden over de gang van zaken

Recentelijk heb ik bij autodoe een peugeot 308 cabrio gekocht. Het ontvangst was ondanks de 1,5 maatregel goed. De auto stond netjes klaar voor een proefrit. Bij terugkomst hiervan hebben we onder het genot van een kop koffie de zaken verder besproken. Een paar dagen later was de auto gereed en hebben hem opgehaald. We hebben er al een paar leuke ritjes mee gemaakt nu met dit mooie weer. Edwin heeft ons prima geholpen en is zeker een aanrader voor anderen die een leuke auto zoeken voor een betaalbare prijs. Bedankt en wie weet tot ziens.

Vriendelijke, klantgerichte vakgarage.

Vertrouwenwekkend. Reparatieadvies en kostenoverzicht vooraf, wordt gewaardeerd. Geen verrassingen achteraf.

Super goed geholpen.

Ik was door pech gestrand. En kwam bij Auto Doe terecht. Zij hebben mijn auto opgehaald en in 1 dag gemaakt. Super snel en super service. Voor mijn APK en overige auto dingen kom ik zeker terug. Mannen bedankt voor de super service.

Goed service met een lach

Ter controle is mijn auto uitgelezen. Tijden het wachten waren de medewerkers sociaal en vriendelijk. Zeker een garage waar ik terug ga komen met autoproblemen.

Helemaal blij

Vriendelijke ontvangst. Meedenken. Goed onderhoud. Geen onnodige vervangingen. Goede service.

beter kan het niet

De auto wilde niet starten, accu leeg. Auto/Doe gebeld en binnen 20 minuten accu een stootje gegeven, stukje gereden naar de garage, meteen geholpen afgerekend en weg Wat een service en bizondere vriendelijke mensen. Een aanrader.

Goed geholpen, fijn meegedacht en snel opgelost!

Goed geholpen, fijn meegedacht en snel opgelost. Ik ben een tevreden klant!

Perfect geholpen

Ophalen en wegbrengen van en naar de zaak extra service wat door mij zeer gewaardeerd wordt.

Goed geholpen en niet te duur

Gebeld voor een afspraak om m'n auto uit te laten lijnen. Ik kon direct langskomen en de auto stuurt weer als vanouds. Sympathieke man. Ouderwetse vakgarage, uiteraard met Bovag. Het uitlijnen was bovendien 20% goedkoper dan de grote bandenspecialisten zoals Kwikfit en Euromaster. Ee goede ervaring dus en vriendelijk geholpen. De volgende servicebeurt en APK laat ik zeker bij Autodoe uitvoeren.

Vriendelijk en betrouwbaar

Wordt hier altijd heel hartelijk ontvangen. Voelde heel snel vertrouwd. Wat ik fijn vind aan deze garage is dat er met je mee wordt gedacht. Er wordt alleen gedaan wat er nodig is om de kosten te beperken. Probleempjes die ik had weer perfect opgelost voor een hele redelijke prijs. Meer plezier van mijn auto en nooit meer met tegenzin naar de garage

Prima en zeer klantvriendelijk

Prima geholpen. Mijn accu was leeg en ze hebben hem met een apparaatje op gang geholpen en ben erachteraan naar de garage gegaan. Accu laten vervangen. Prijs viel heel erg mee.

Topbedrijf

Had een mooie scirocco zien staan. Via de telefoon al een goede ongeveer prijs voor mijn auto gehoord dus direct erheen gereden. Aangekomen bij de garage zeer vriendelijk en correct ontvangen. Na wat heen en weer gepraat over de prijs. proefrit gemaakt. Auto reed top waren wat kleine dingen zoals speakers radio deden het niet en kapje ruitensproeier. Was geen probleem werden gemaak en tevens een nieuwe apk. Dinsdag de auto opgehaald en alles was geregeld. Edwin ga zo door net bedrijf en zeker met oog voor de klant. Voelde me direct welkom daar.

goede service fijn contact

Is prima. Goede uitleg en als ik bel direct antwoord. Correct gebeld over wat ze gaan doen . Prima prijs . geen verrassingen

Snelle, betrouwbare service!

Heldere communicatie, duidelijke afspraken die worden nagekomen. Echt een aanrader, dit bedrijf!

Perfecte dienstverlening

Vakkundig en aardig personeel. De dienstverlening is héél persoonlijk. Grote tevredenheid over onderhoud van zowel personenauto als camper.

Snelle service

Prettig geholpen. Auto had ik binnen een paar uurtjes weer terug. Vriendelijk personeel

Super gehoplen

Netjes geholpen, goede uitleg..

Altijd fijne service!

Iedere keer snel en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar,goed,helder,geen poes-pas!

Bedrijf waar ze weten wie de klanten zijn en bij welke auto je hoort, Duidelijke afspraken (die ze ook nakomen) over wat er verwacht word. Je word vooraf gebeld als een reparatie financieel tegenvalt om te overleggen.

Auto/doe is een persoonlijke garage die met je meedenkt.

Fijne garage, aardige eigenaar. Ze leveren goed werk, doen dit snel. Persoonlijke communicatie. Daarnaast een eerlijke prijs. Kortom, erg aan te raden!

Alweer uitstekend

Altijd goed!

Goed en persoonlijk contact

Ik ben erg tevreden over auto doe. Je wordt er persoonlijk geholpen! Naar vragen of klachten wordt echt geluisterd. Ik ga er met een goed gevoel weg.