Weer dik in orde bij Wassenaar!

Vriendelijk, deskundig en goede service.

Open en eerlijk contact!

Ik was voor mijn bedrijf op zoek naar een net en degelijk voertuig. Na eerst contact te hebben gehad over de app en daarna telefonisch kwam ik terecht in de showroom. De wagen welke ik op het oog had stond klaar voor een proefrit voor een andere potentieel gegadigde, maar als deze m zou laten schieten was ik de eerste in rij en lieten ze het me weten. Zodoende de dag erna kreeg ik een bericht dat de auto beschikbaar was en nu ben ik de trotse bezitter van een prachtig en fijn rijdende Volvo met als extra service een set nieuwe banden. Bedankt heren!

Prettig en betrouwbaar

We hebben een occasion gekocht bij Wassenaar. Het contact was prettig, open en kwam betrouwbaar over. We kregen alle ruimte tot het stellen van vragen en het maken van een proefrit. De auto is afgeleverd conform afspraak en wat eraan gedaan moest worden, is uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Prima service en flexibele opstelling.

Persoonlijke en empathische benadering. Goede service en coulante afhandeling van zaken. Altijd welkom bij de balie.

Een bedrijf dat staat als een huis

Mooie occasion gekocht, perfect in orde, echte betrokkenheid, prima service. Speciaal voor naar Leeuwarden gereden. Een echte aanrader!

Prettig en meedenkend.

De ervaring die ik heb is dat zij prettig, rustig en toch enthousiast vertellen over de auto. Ze geven je de tijd en vrijheid om rustig te kijken en te overwegen wat je het beste kunt doen. Niet opdringerig en Zweedse merken kundig. Kortom prettig en tevreden.

Uiteraard weer zeer tevreden....als vanouds.

Onderhoudsbeurt gehad en alles weer perfect, dik tevreden.

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Duidelijke en open uitleg over de auto naar mijn keuze. Alle afspraken zijn uitgevoerd. Auto stond perfect klaar voor afname.

Rij alweer 2 jaar met volle tevredenheid in mijn geweldige V60 T5! Vanaf de eerste minuut dat ik in Leeuwarden binnenliep voelde het goed, de slogan "Volvo for life" komt bij Autobedrijf Wassenaar geheel tot z'n recht:)!

1 week klant

Zeer prettige ervaring bij aanschaf van een auto.

Fijn bedrijf, eerlijk en prettig in communicatie.

Fijn bedrijf, eerlijk en prettig in communicatie. Tijdens het proces bij de aanschaf van onze auto voelden we ons serieus genomen er was altijd tijd voor vragen. Lieuwe en collega’s bedankt.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden: een betrouwbare partner die een fijne auto heeft afgeleverd!

Een lange reis waard; ik heb genoten van de terugreis.

Vriendelijk en duidelijk

Goed geholpen. Open dialoog.

Vriendelijk en duidelijk

Goed geholpen. Open dialoog.

Ik werd goed geholpen bij de koop van mijn Volvo V40. Goede service, aanrader!

je voelt je snel thuis in dit bedrijf.

je wordt persoonlijk te woord gestaan, serieus genomen, ook als je alleen voor informatie komt.

Supervriendelijk en zeer kundig

Moest in het Noorden zijn, dus dan maar alles combineren: Apk, beurt en afneembare ‘onzichtbare’ trekhaak. Dit alles in de beschikbare korte tijd gedaan naar alle tevredenheid. Met een tevreden gevoel weer naar Den Haag gereden.

Erg goed!

Volvo V70 gekocht! Over de prijs snel eens geworden, gebreken die later werden ontdekt snel en doeltreffend verholpen!

Vriendelijk, vakkundig en verrassend

Betrouwbare garage met kennis van zaken

Klantvriendelijk, betrouwbasr, deskundig, denken met je mee en repareren tegen een normale prijs.

Het is allemaal prima.

Ben al jarenlang klant, tot volle tevredenheid.

zeer vriendelijke en servicegerichte garage

fijn om te merken dat na jaren de service nog steeds zeer goed is

Prettig en vertrouwd.

Eerlijk tegen elkaar. Hele prettige garage, houd zich aan de afspraken.

Prima service met aandacht voor klant en het merk Saab Fijne ervaring

Diesel ingeruild voor hybride, klaar voor de toekomst!

We hebben lang gezocht om een alternatief te vinden voor onze VW diesel en in samenwerking met Autobedrijf Wassenaar uitgekomen op de Outlander, een hydride PHEF. De inruil is naar volle tevredenheid en volledig volgens afspraak afgehandeld. Zo hoort het!

James Wattstraat 21

8912 AS Leeuwarden

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.