Fijne zaak, mooie auto's en betrouwbaar

Het voelde goed aan, fijne medewerkers met veel verstand van zaken.

Professioneel, betrouwbaar en kundig bedrijf!

Wederom een fijne ervaring bij autobedrijf Wassenaar. Altijd een vriendelijk en spontaan ontvangst met een bakje koffie. Daarnaast echte vakmensen die passie hebben voor hun vak en dit ook uitdragen. De gemaakte afspraken komen ze na en de auto stond er fantastisch bij toen ik deze op kwam halen! Bedankt!

Altijd weer een genoegen zo'n bezoek aan Wassenaar

Er is altijd oprechte aandacht voor je als klant. Het werk wordt uitstekend uitgevoerd.

Goed geholpen door verkoper

Auto gekocht nog voor de pinksterdagen geleverd

Uitstekend!

Prima geholpen met veel aandacht. Zeer aan te bevelen!!

Top bedrijf.

Ik ben zeer tevreden.

vertrouwelijk behandeld

Het vertrouwen is wederzijds al vele jaren

Bijzonder klantvriendelijk!

Correct, professioneel, meedenken en uitstekende adviezen.

Prima bedrijf.

Een klantvriendelijke klantbenadering in gemoedelijke sfeer .

Zoals het hoort!

Begin April mooi Saab Cabrio gezien op de site….1 probleem, zelf wonende in Heerlen en auto staat in Leeuwarden. Lieuwe heeft vervolgens een compleet foto/video bestand geappt. Vanaf mijn vakantieadres accoord gegeven ondervoorbehoud van proefrit. Zo gezegd, zo gedaan, kleine maand later hartelijk ontvangen door zijn collega Sven. Auto stond netjes klaar zoals afgesprokene. Uurtje later met de auto meteen een mooie proefrit naar huis mogen maken.

Alsof ik er al jaren kom. Vertrouwd en met kennis van zaken.

Sinds kort in het bezit van een Saab 9-3 cabrio uit 1999. Servicebeurt en aanvullende punten zijn uitstekend uitgevoerd. Latere klein probleempje met de stuurbekrachtiging (lekkage) kon erg snel worden opgelost.

Weer dik in orde

Ook voor een kleinigheid , is een ritje naar deze garage niet tevergeefs. Je wordt correct ,vriendelijk , en vakbekwaam geholpen . Wanneer je gaat bellen met deze garage , krijg je geen computerstem, met een keuze menu , naar altijd een van de medewerkers aan de lijn .

Top garage met zeer kundig en vriendelijke mensen

Vriendelijk, behulpzaam, correct, altijd direct een oplossing paraat

De afspraken worden altijd correct nagekomen. Er wordt altijd gezocht naar een goede oplossing voor eventuele problemen, bijvoorbeeld bij geconstateerde slijtage bij de onderhoudsbeurt, of zelfs bij pech onderweg.

Fijne service!

Een fijne auto en rijdt heerlijk!

Zoals gewoonlijk weer een hele goede service

Voor verkoop en onderhoud het juiste bedrijf

Heel fijn bedrijf

Fijn autobedrijf met mooie auto’s. Goede service en fijn contact, doen nét een beetje extra voor een klant.

Het is plezierig zaken doen met dit bedrijf.

We werden goed geadviseerd. Er wordt altijd veel moeite gedaan om ons hoe dan ook van een vervangende auto te voorzien. We zijn blij met onze nieuwe(re) Volvo.

Meedenken met de klant

Heel prettig contact bij de inruil en aankoop van een auto. Reële inruil prijs. De gekochte auto werd keurig afgeleverd zelfs met een volle tank benzine. Alle afspraken nagekomen en prettige klantgerichte medewerkers.

Fijne ervaring!!

Dit zijn de pareltjes. Super fijn contact, correct, betrouwbaar, betrokken en toegankelijk. Ben er blij met m’n Volvo XC60.

Altijd goed!

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Vriendelijke mensen, servicegericht bedrijf, denken met de klant mee. Prachtige en bijzondere autos, goede prijzen.

service met een heel grote S

Staan altijd voor je klaar ook op rare tijden. BV op een zaterdagochtend aankomen met een kapotte achterruit van een Saab cabriolet, waar de jongens van de grote ruit herstellers niets meekunnen. Vervangende auto wordt meteen geregeld en vervanging ruit wordt met schade expert van verzekering prima en snel geregeld.

Een prettige, duidelijke manier van zaken doen

Je wordt vriendelijk geholpen. We hebben prima ervaringen vanaf 1998 met autobedrijf Wassenaar.

kundig, behulpzaam en vriendelijk

Zij kennen hun Volvo's en Saab's, denken met u mee en voordat u het weet is het een gezellige sfeer waarin het prettig zaken doen is.

Weer dik in orde bij Wassenaar!

Vriendelijk, deskundig en goede service.

James Wattstraat 21 8912 AS Leeuwarden

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.