Meedenkend en faciliterend, gericht op de klant en zijn wensen

Nieuw in Friesland met een klein autootje zocht ik iets groters, dat vond ik in het aanbod van autobedrijf Wassenaar. Na een ruime proefrit meteen zaken gedaan en met de auto waar ik 'verliefd' op was geworden naar huis. Beetje buiten de normale gang van zaken om, maar omdat het mijn uitdrukkelijke wens was is het mooi opgelost. Ik voelde me welkom en gehoord. De tijd zal leren of dit mijn nieuwe permanente garage wordt. Vooralsnog lijkt het er op.

Erg prettig, geweldige service.

Leuk bedrijf, goede persoonlijke aandacht. Zo hoort een autobedrijf te zijn. Doe maar gewoon. Een aanrader.

Gewoon erg goed, dikke duim!

Vooraf een afspraak gemaakt om een tweetal Saabs te gaan proefrijden, die keurig klaar stonden toen ik daar kwam. Ik was er nooit eerder geweest en wist nog niet wat ik kon verwachten, maar ik moet zeggen wat een verademing. Heel prettig ontvangen door Sven en hij nam alle tijd voor mij. Het proefrijden ging ook prima en er werden geen beperkingen bij opgelegd. Neem je tijd ervoor kreeg ik mee. Daarna een heel reëele inruilprijs voor mijn niet Zweedse auto gekregen, dus de deal was snel en prettig gemaakt. De aflevering was ook goed, ook hier werd alle tijd voor genomen. Tussen aankoop en aflevering had ik nog een verzoek gegaan om een onderdeeltje binnenin te vervangen en dat was ook keurig geregeld, ook financieel. Wat fijn dat er nog zulke autobedrijven zijn. Mijn "nieuwe" Saab gaat daar ook zeker in onderhoud. Autobedrijf Wassenaar heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Sven gaat voor een duurzame relatie met de klant in plaats van het gladde praatje en snelle verkoop. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goede gevoel ook in de toekomst zal blijven.

Prima garage, snel dus ook voor Amsterdamse Saabrijder interessant

Prima garage, snel dus ook voor Amsterdamse Saabrijder interessant

Snel en correct geholpen en overeenkomstig prijsopgave.

Onverwacht een afspraak moeten maken en kon op redelijk korte termijn geholpen worden. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en overeenkomstig de prijsopgave uitgevoerd. Dus Prima.

Ik heb alleen positieve ervaringen

Top bedrijf, voldaan aan al mijn wensen.

Ik rijd al jaren met veel plezier Volvo en dankzij autobedrijf Wassenaar gaan daar nog vele jaren bijkomen!

Zoekopdracht perfect uitgevoerd

14 jaar geleden mijn eerste 14 jaar oude Saab gekocht bij Wassenaar. De auto was daar ooit nieuw gekocht en altijd bij Wassenaar in onderhoud geweest. Dus natuurlijk moest ik dat volhouden. En dat doe ik sindsdien naar volle tevredenheid. Altijd weet iedereen wie ik ben en in welke auto ik rij. Ik hoor een beetje bij de Saab familie. Nu was ik op zoek naar een youngtimer om naast mijn oude Saab te rijden. Het was niet makkelijk aan al mijn wensen te voldoen en daar werd ik realistisch over geadviseerd. Zodra er iets passend bij mijn wensen gevonden werd ben ik gebeld. Ik geniet van mijn 2e Saab en mijn oude Saabje hoeft iets minder kilometers te maken.

Doen wat ze zeggen. Vakmensen.

Mijn Saab Cabrio vertoonde een aantalgebreken bij de jaarlijkse APK. Elke reparatie werd vanmorgen doorgesproken. Daar waar mogelijk werd gebruik gemaakt van (goedkopere) gebruikte goede onderdelen. De offerte was hoger dan het werkelijk te betalen bedrag. Een verrassing in positieve zin dus.

Super Service

Goed product voor een goede prijs met een meer dan goede service.

Service en betrouwbaar

Wassenaar is een van de weinige autobedrijven waar alles om service draait. Ik heb nu al meerdere keren een zeer prettige ervaring met de werkwijze van Autobedrijf Wassenaar gehad. Onlangs had ik een storing in mijn 9-3 Cabrio, waardoor de auto in noodloop draaide en tijdens het rijden regelmatig uitviel. Ik woon ca 40 km van Autobedrijf Wassenaar af en wilde de auto er in eerste instantie heen rijden met het risico op pech onderweg. Sven bood mij aan om de auto op te halen met een auto ambulance die gelijk ook een vervangende auto afleverde. De auto is vervolgens snel en vakkundig gerepareerd, waarbij de factuur echt alles mee viel. Het ophalen bleek service van de zaak! Kortom: zoek je een betrouwbare en vakkundige Saab of Volvo specialist? Zoek niet verder en bel Wassenaar.

Uitstekend in een woord!

Het voelt vertrouwd om bij deze garage een auto te kopen.We hadden een goede klik met Sven en hij nam alle tijd voor ons.

Buiten gewoon plezierig!!

Wassenaar maakt afspraken en komt ze ook na, alles top geregeld, zelfs een witte plaat voor de aanhanger was geregeld!

Uitstekend!

Prima Saab 9-3 coupe uit 2002 daar gekocht. Rijdt prima, hele onderhoudshistorie (van Saab Wassenaar) er bij. Alle afgesproken (kleine) reparaties uitgevoerd. Veel plezier van deze budget youngtimer. 2.0 turbo trekt als een lier!

Vriendelijke, eerlijke en warme behandeling!

Alle medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de telefoon als op kantoor, zelfs in deze rare Corona periode is veel mogelijk. Lieuwe nam uitgebreid de tijd voor al mijn vragen, voelde mij zeer welkom en warm geholpen. Autobedrijf Wassenaar doet echt haar naam eer aan! Ik kom zeker terug.

Goed ,kundig en prima geholpen.

Correcte en vlotte levering van de Volvo V70

Wij zijn al jaren zeer tevreden over de service van Wassenaar Leeuwarden B.V.

Prettig

Ik heb hier pas een jongere saab gekocht. Ik kreeg er een goede inruilprijs voor mijn vorige saab en heb een supermooie 9-3 teruggekocht. heel prettig zaken gedaan en alles was mogelijk

Zo altijd super

Zeer klant vriendelijk.

Goede en deskundige service

Mensen met een Saab-hart

Goede service en klantvriendelijke benadering

Wassenaar is een prima bedrijf om je Saab te laten onderhouden of een tweedehands Saab (of Volvo) aan te schaffen. Ze hebben veel kennis en ervaring met dit merk, bieden goede service en een persoonlijke benadering.

Erg vriendelijk, men neemt de tijd, vakkundig

Onlangs een occasion gekocht bij Wassenaar. Men nam ruimschoots de tijd voor ons. Hoewel wij kritisch zijn deed men toch hun best om het ons naar de zin te maken. Ook toen er iets met de auto was, werd dit snel opgelost. Kortom veel vertrouwen in dit bedrijf!

Een goed vertrouwde auto.

Ben netjes geholpen door iedereen. De auto verkocht zichzelf door de staat en het onderhoud. Na een duidelijke gesprek. En door vertrouwen wist ik dat het goed zat.

Klantvriendelijk

Ik kom nu al een paar jaar bij Wassenaar in Leeuwarden en kan niets anders zeggen dat ik het tot nu toe een uitstekend bedrijf vind . Vanwege werk in buitenland werd mijn auto keurig opgehaald en thuisgebracht voor een grote beurt en Apk . Prima service en geen extra kosten . Had klachten over piepende en krakende vering welke zijn opgelost de vorige garage kreeg het niet voor elkaar . Verder geen gekke dingen op de factuur en een open en eerlijke communicatie bij bv het aanschaffen van een occasion. Kan iedereen deze garage aanbevelen . Ik blijf in ieder geval mijn Saab 9-3 voorlopig hier in onderhoud houden .

Snelle, vriendelijke, uitstekende en servicegericht bedrijf!

Na de eerste bezichtiging en proefrit hadden we de knoop al snel doorgehakt. Lieuwe heeft het voor elkaar gekregen om de aflevering in een week voor elkaar te krijgen, echt super! Ook de attentie die we van hem kregen was een leuk gebaar en dat zegt voor ons genoeg; hier komen we graag terug!

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.