Uitsteken autobedrijf

Een uitstekend autobedrijf wat het werk volgens afspraak op deskundige wijze uitvoert. Als er dingen zijn die van te voren niet zijn opgemerkt, dan wordt er altijd over gecommuniceerd. De medewerker zijn altijd zeer vriendelijk, attent en behulpzaam.

Een bedrijf met vriendelijke en vakkundige medewerkers

Vanwege een ongeval was ik noodgedwongen op zoek naar een andere Volvo. Op hun website zag ik dat Autobedrijf Wassenaar een mooi exemplaar voor een redelijke prijs in de showroom had staan. Via WhatsApp contact gehad voor de aanvraag van een proefrit. Daarna door zowel Lieuwe als Sven keurig geholpen in het advies waarna ik heb besloten de auto aan te schaffen. En geheel volgens de afspraak kon ik de auto al na enkele dagen ophalen.

Vertrouwd

Ik stel al vele jaren de betrouwbare en persoonlijke behandeling op hoge prijs. Dat is ook weer bevestigd bij de inruil van mijn Saab en aankoop van een Volvo

Prima en eerlijk bedrijf waar de klant nog op 1 staat

Na enkele weken zoeken naar een nette Volvo S60 terecht gekomen bij deze firma. Lokaal aanbod waren allemaal uitgewoonde auto's. Omdat Leeuwarden voor ons uit midden NL zeker niet naast de deur is eerst goed beoordelingen gelezen en gezocht. Natuurlijk is een auto van 15 jaar niet nieuw, maar deze auto zag er netjes uit en na een goed gesprek en uitgebreide proefrit gekocht. Auto netjes afgeleverd conform de afspraak. Na enkele weken een weekend Friesland geboekt voor wat garantie en restpuntjes: alles keurig en op tijd afgehandeld en nog meer dan dat. Ik raad deze firma zeker aan.

Keurige garage met vaklui aan het stuur

Zo nodig direct beschikbaar. Reparaties keurig en vlot verzorgt.

Een aanrader !!

Heel vriendelijke vakMENSEN !! Met een open en eerlijke manier van werken en handelen.!!!!

Professioneel bedrijf met gemoedelijke sfeer

Onlangs een Volvo XC 60 gekocht. De omgang met de (aspirant)klant gebeurt in gemoedelijke en vertrouwde sfeer. De eerste indruk is uitstekend en vertrouw op een prima relatie voor de toekomst.

Uitstekend bedrijf. Passie voor de zweedse merken. Duidelijk en eerlijk bedrijf.

Hier onlangs mijn 1e Saab gekocht. Vol passie werd mij over dit merk en type auto verteld. Niet alleen de mooie, goede eigenschappen, maar ook de punten van aandacht werden benoemd. Duidelijke communicatie en alles volgens afspraak.

Top,top,top!

Fantastische service, afspraak is afspraak, super vriendelijk, goeie prijs. Alles ging geweldig en soepel . Telefonisch gekocht en levering aan mijn voordeur

aardig vakkundig betrouwbaar

Prima dienstverlening

Prima autobedrijf

Autobedrijf Wassenaar was open en eerlijk in haar communicatie met ons. Verder waren ze zeer meedenkend m.b.t. onze wensen en het beantwoorden van onze vragen. Kortom, een prima ervaring en wij gaaner zeker weer terug.

Betrokken, accuraat en degelijk.

Wassenaar denkt altijd mee in wat de beste oplossing is voor mijn auto. Reparaties worden degelijk uitgevoerd. De service in vervangende auto, snelheid als het dringend is en plaatsen van gebruikte onderdelen als dat zinvol is, zijn uitstekend. De communicatie met de klant is eveneens uitstekend: snel, helder en vriendelijk. Kortom een topbedrijf!!

Erg sterk in serviceverlening. Al jaren zeer goede ervaring met de persoonlijke en eerlijke dienstverlening.

Betrouwbare en adequate dienstverlening

Gezien de eerdere ervaringen voelt het zeer betrouwbaar om bij deze garage een auto te kopen.

Prima!

Ik heb een gebruikte Saab 9-3 gekocht. Ontvangst en service waren goed, vriendelijke mensen en ik heb er een fijne auto gekocht.

prettig / meedenkend / eerlijk

fijn en mooi bedrijf met veel kennis inmiddels een paar week geleden, hier een mooie v70 geïmporteerd vanuit zweden gekocht. alle afspraken zijn ze na gekomen + wat extra wat ik niet verwacht had. dus een dikke 5 sterren Bedankt!

Voor iedere Saab en Volvo rijder echt een aanrader!

Ik heb meerdere Saabs bij dit bedrijf gekocht en heb inmiddels ook 2 auto’s regulier in onderhoud bij dit bedrijf Altijd tot grote tevredenheid Een recente aankoop is een fraaie Saab 9 3 cabrio uit 2001 Onlangs door autobedrijf Wassenaar voorzien van een nieuwe kap en binnenhemel Echt vakmanschap! Een recht door zee en doen wat je zegt mentaliteit Kortom voor iedere Saab en volvorijder een aanrader!

GOED

Jarenlange goede ervaringen.

Al een aantal jaren tevreden klant

Ik breng mijn Saab 9-3 hier al enkele jaren naar volle tevredenheid. Goede service, vriendelijke mensen. Ik raad Wassenaar aan iedereen met een Zweedse auto aan.

top service

mooie saab gekocht alles was goed geregeld en goed advies gekregen na de aankoop 350km naar huis gereden , ik zou het zo weer doen

Een garage waar de klant geen nummertje is

Erg Fijne garage! Vroeger kwam ik hier altijd met mijn nieuw gekochte Saab. Na jaren een Volvo te hebben gereden en deze ook in onderhoud te hebben gehad bij de Volvo dealer weer terug "op het oude nest".

Diverse reparaties of onderhoudswerkzaamheden bij Wassenaar laten uitvoeren en altijd perfect geholpen.

Prima bedrijf met vakmensen

Goede ervaring met dit bedrijf en haar mensen. Uitstende monteurs en afspraak is afspraak!

prima service / kwaliteit

Betrokken/correct in de omgang, en goede service! Martin/Lize.

Prima geholpen

Alles prima geregeld, correct geholpen. Afneembare trekhaak zó keurig geïnstalleerd dat sleuteltje er niet uit wil na het op slot draaien. Gedeelte van plastic bovenkant van sleuteltje afgezaagd: nu werkt het! :-)

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.