Goed.

Prettig zaken doen.Fijne afhandeling. Belangrijk je wordt serieus genomen. Fijne zaak om weer naartoe te gaan.

Net bedrijf met auto’s voor scherpe prijs

Alles werd prima geregeld en alles volgens afspraak

Prima bedrijf

correcte afhandeling van afspraken

gastvrij, efficiënt, betrouwbaar en sympathiek geholpen bij de aanschaf

Van Volvo over naar een ander merk, dat is gewaagd. Inmiddels geen spijt meer, want de Honda rijdt super.

prettig, no-nonsens gesprek

Recht door zee verhaal over (on)mogelijkheden tijdens het aankoopgesprek. Prima aflevering met de nodige reparaties van de aangekochte auto.

Deskundig en betrouwbaar: top vakmensen.

Nemen de tijd voor je met een heerlijk kopje koffie. Deskundige uitleg, geen gladde praatjes. Hier werken betrouwbare, eerlijke vakmensen en dat merk je.

Vertrouwd kopen van een mooi Honda

Op de site een mooie Honda gezien. Eerst een inruilprijs gevraagd online. Net bedrag voor onze nog nette inruiler. Na dit contact gaan kijken en dat viel beslist niet tegen. Voor ons de juiste auto. Tijdens de proefrit hoorde ik de achterbanden die overigens nog ruim profiel hadden. Na de proefrit de zaak rond gemaakt met nog een trekhaak als accessoire en de banden zouden ze nakijken. Bij het ophalen van de auto zat er een Brink trekhaak onder en waren achter 2 nieuwe merkbanden gemonteerd. Dus geen gesjoemel maar de afspraken die gemaakt zijn worden bij dit bedrijf wel uitgevoerd zoals het hoort. Geeft een goed gevoel bij de juiste garage een auto te hebben gekocht.

Betrouwbare garage

Correcte afhandeling

Prima bedrijf.

Keurige aflevering, jammer dat een verloopstekker van 13polig naar 7polig niet onder service valt op zo n aankoopbedrag. Desalnietemin erg tevreden over zowel de auto als het bedrijf.

Prima service, afspraak is afspraak

Auto gekocht, nette prijs voor inruil. Alles verliep volgens afspraak. Zeer positieve ervaring!

prima service en aflevering

een gecompliceerde inruil prima afgehandeld

Prima geholpen bij de aankoop van mijn BMW

Via de website een inruil voorstel gevraagd voor mijn oude auto. Binnen 24 uur een heel goed voorstel gekregen daardoor overgegaan tot aankoop. De auto is netjes afgeleverd met een onderhoud’s beurt volgens voorschrift.

Eerlijk verhaal, nette mensen, redelijke prijzen

Mooie renault gekocht, nog steeds zeer tevreden mee

Netjes en behulpzaam

Net en behulpzaam geholpen

Vriendelijk personeel, goede service

Een tweedehands auto gekocht en perfecte service gekregen. Aflevering ging goed, volledige bovag keuring, volkswagen beurt, airco check en apk er op.

Goede dienstverlening met kennis van zaken

Kom er graag

Correct en goede service

Vrij jonge auto gekocht met 15.000 km op de teller. De auto is netjes afgeleverd met half jaar bovag garantie. Bepaalde jaarlijkse onderhoud aan onderdelen werden alsnog vervangen/vernieuwd als standaard uitgevoerd bij een verkoop met bovag dat is pas top. Zelfs de batterij van de contact sleutel werd vervangen.

Eerlijk en professioneel advies en zaken doen

Gevoel van betrouwbaarheid, rustig en professioneel.

Fijn en vriendelijk bedrijf.

Zeer deskundig advies en prima verzorgde aflevering van de auto.

Goede ervaring met de garage, ik kom hier al jaren voor onderhoud en apk. Altijd prettig geholpen.

Super netjes te woord gestaan over de telefoon en daarna precies nagekomen wat afgesproken was. Ik was tevreden en hun waren tevreden, dus win win.

Snel en goed geregeld!

Snel een proefrit gehad. Daarna gelijk afspraak gemaakt om te auto op te halen! Snelle service en aardig meneer die ons geholpen hebben.

Correct bedrijf en twentse nuchterheid

Correct bedrijf,vriendelijke verkopers en personeel,klacht werd zeer serieus genomen en tot op heden keurig opgelost,kortom ik raad autobedrijf vossebrink aan,zou zo weer een andere auto bij hun kopen

We zijn goed geholpen. Ook na de aankoop goede begeleiding.

De laatste APK keuring was even een dipje, maar altijd heel Prettig geholpen. Hartelijk dank!

Vossenbrinkweg 3

7491DA Delden