Al een aantal jaar en verschillende auto\'s verder zijn wij nog steeds erg blij met deze = onze vaste dealer. No nonsense maar daarnaast is er echt wel interesse in ons. De service is daarbij top! Dank jullie wel!

Snelle en goede service.

Ik ben voor een reparatie en een APK geweest. Ze zijn vriendelijk en leggen goed dingen uit. Ze denken met je mee en de prijzen zijn betaalbaar.

Fiat Stilo Abarth 5M gekocht. Ik kreeg de auto met een beurtje en nieuwe APK. Helaas na 4 weken motorpech.. maar na contact te hebben gehad met Van der Voorde, vond Joop het zo sneu voor mij, dat hij me financieel tegemoet kwam om de auto te laten maken. Werkelijkwaar fantastische service, echt een top bedrijf!!

Altijd vriendelijk. Goede service en advies. Zelfs mijn Toyota is in goede handen en rijdt weer als een zonnetje.

Geweldige en snelle service, lieve mensen en goede prijs en kwaliteit

wij hadden onze fiat gekocht bij de fiat dealer in maassluis, echter deze ging failliet. wij naar van der voorde in vlaardingen, dit beviel gelijk veel beter qua contact en communicatie. wat een vriendelijke mensen ! wij blijven hier op zeker voor ons vaste onderhoud

Een dikke 10 voor autobedrijf Van der Voorde voor hun snelle hulp en fantastische service;stond met pech, werd opgehaald binnen een half uur en mijn Panda met kapotte accu was in een handomdraai weer aan de praat in de werkplaats. zeer veel dank. B. van den Hoven, Leiden

Prima en heel persoonlijke service!

Dit is een bedrijf waar er maar weinig van te vinden zijn,de service is gewoon top en de vakbekwaamheid is ook helemaal top,mijn ervaring is kan niet beter.

waarom v d voorde?HIEROM.fiat panda 2004 vrijdagmorgen gebracht door anwb.vrijdagmiddag gereed en voorzien van 1 nieuwe brandstofpomp.je moet hem ook wel hebben liggen eg D A N K.

Al jaren klant heb hier al de nodige fiat,s gekocht!! Fantastische service, ook als de koop al gesloten is, altijd vriendelijk en niets is teveel!! Joop en john voor mij 1 van de redenen dat ik nog steeds fiat blijf rijden (ook een beetje om de auto ) Fiat v.d. voorde, waar je als klant nog steeds belangrijk bent !!!!

Afgelopen zaterdag ongezien en op goed vertrouwen een Fiat Fiorino gekocht. Omdat we ruim 200 km vanaf Vlaardingen wonen was even bezichtigen niet zo praktisch.. De prijs was zeer scher en overlegd dat als we komen hem dan gelijk meenemen. Dinsdagmorgen om 6.44 uur de trein genomen richting Vlaardingen West alwaar we om ca. half 10 uitstapten. Gebeld met de verkoper Joop, en hij kwam ons van het station ophalen. Na een bakkie koffie werd de auto op naam gezet. De auto was mooi gewassen/gepoetst en Joop zei ook hebben we de auto nog even een beurt gegeven (zonder meerprijs) omdat hij er bijna aan toe was. Superr, wat een service ! Waar vindt je nog zo\'n garage. Autobedrijf van der Voorde super bedankt ! Na ruim 2 uur sturen waren we weer terug in het mooie drenthe land. Groet\'n ut Wijster

Betreft Fiat Punto 1.2 ELX bouwjaar 2000, plakkende koppelingspedaal bij file-rijden en/of warme motor.Navraag bij verschillende autobedrijven, reparateurs en dealers leverde een gemengd beeld op: vervangen van koppeling/koppelinghoofdcylinder/koppelinghulpcylinder,drukgroep, niemand wist precies waar het eerst te beginnen, totdat.........Van der Voorde mij na enkele dagen terugbelde met de mededeling: Ik weet het 100 procent zeker: het is de hulpcylinder, breng hem maar, half uurtje werk, je kan er op wachten. Zo gezegd zo gedaan en het probleem is (gelukkig) verholpen. Na dagenlange onzekerheid over de te maken kosten is de expertise van deze dealer voor mij goud gebleken.Prima service, korte lijnen en prijsafspraak!

Al 30 jaar een zeer tevreden klant. Inmiddels heeft mijn zoon zijn tweede nieuwe auto bij Autobedrijf Van de Voorde aangeschaft. Zowel bij aanschaf van een auto als bij onderhoudswerkzaamheden wordt de klant uiterst correct, klantvriendelijk en servicegericht behandeld. Mede gelet op het feit dat Autobedrijf Van de Voorde geen zeer groot bedrijf is ontstaat vanzelf een langdurende en hechte band tussen bedrijf en klant.

Na een vervelende ervaring bij een collega-dealer in R-dam Zuid (zie review) hier een bijzonder fijne ervaring. Een persoonlijke en vriendelijke benadering door dhr. Joop Schouten. Proefrit om 17.45 geen probleem. Paar dagen hierna een Fiat Panda Cool gekocht.