Persoonlijk en vertrouwd.

We bedanken de firma Vogels en in het bijzonder Erik ( chef werkplaats) over de super service bij een gevalletje \" geen garantie\". Dit verdient een warme douche!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Andere reden

Reeds 26 jaar koop ik om de 3 jaar mijn zakelijke auto bij Vogels. Dit naar volle tevredenheid.Ze zijn deskundig en nemen de tijd voor je. Hun enthousiastme past perfect bij mij. Rij zelf al 34 jaar het merk Renault waarvan, zoals reeds gezegd, 26 jaar zakelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik was toe aan een nieuwe (gebruikte) auto en ben door een vriend verwezen naar deze garage. Het contact met zowel de verkoper als het technisch personeel is persoonlijk en er wordt echt tijd voor je genomen of gemaakt.. De aflevering was perfect. De auto was zo grondig schoongemaakt dat deze aanvoelde als nieuw.

Ruim 15 jaar kom ik bij Vogels. Zeer tevreden. De persoonlijke benadering (je bent geen nummer) staat mij erg aan. Ik voel me altijd welkom. Daarnaast is de service goed. Een garage waarbij ik mij thuis voel. Ga zo door!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer vriendelijke ontvangst, zeer openhartig en alles lijkt te mogen, voelde me meteen thuis en het totale plaatje heeft ons over de streep geholpen daadwerkelijk tot koop van een prachtige Renault Grand Scenic over te gaan. Ik heb mijn auto in februari bij Vogels gekocht en wilde afwachten of er nog gebreken zouden komen die binnen de garantie vielen en hoe ze daar dan mee om zouden gaan. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het perfect was. De accu bleek aan vervanging toe te zijn. Afspraak hiervoor gemaakt, netjes en kosteloos vervangen terwijl ik er op kon wachten. Net voordat de garantietermijn verliep nog wat problemen gehad met water in de auto. Ik belde op maandagochtend, kon op maandagmiddag al langs komen om het probleem te laten beoordelen en terwijl ik wachtte, was het probleem al weer verholpen. Met één woord \'geweldig\'. Ik heb geprobeerd kritisch te zijn, maar ik heb geen negatieve punten kunnen vinden, vandaar dat ik ze op alle punten de volle mep heb gegeven. Ik ben een zeer tevreden klant!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb onlangs een tweede hands auto gekocht uit 2013 bij vogels. Deze auto was in zeer goede staat en had maar 15000 kilometers op de teller. Buiten het feit om dat de auto opzich al super was, heeft me de service van het personeel mij het vertrouwen gegeven om deze auto te kopen. Ik voelde me namelijk gehoord en er werd goed meegedacht.

Mijn vriendin en ik hebben hier onlangs een auto gekocht. Na een aantal slechte ervaringen te hebben gehad, kwamen we uit bij Vogels Autobedrijf. We zijn erg blij met de service en de persoonlijke benadering. Ik ben van mening dat het overal zo zou moeten zijn. Helemaal goed en super! Annemieke en Jeroen

Wat een Service! een ocassion auto gekocht een Renault Grand senic. zat wat onbelans in de banden en de bestuurder vloermat krulde wat op. Dus Vogels zei gelijk kom maar langs dan gaan we dat oplossen. Had om 0900 uur een afspraak met Vogels Autobedrujf. lekker bakkie koffie en de kleine in de speelhoek. Na een halfuur komt de chefwerkplaats de sleutel terug brengen. Met de mededeling uw auto is weer in orde. Gewoon een hele nieuwe mattenset!!! inplaats van alleen de bestuurders vloermat. ik hoop nog veel zorgeloze kilometers te maken met deze mooie auto! Kortom: Nette zaak Aardig personeel Vakmensen goede service lekkere koffie Top service al zeg ik het zelf!!! dus tot op heden een zeer tevreden klant

Hebben een tweedehandse auto gekocht , Toyota . Prijs was zeer goed . Auto meteen apk gekeurd voor 2 jaar was niet over gesproken . Kwaliteit geweldig. Klantvriendelijk perfect. Heb heel goede vertrouwen in service en onderhoud moet nog gebeuren. 6 maand -Bovag garantie , wat wil je nog meer .

• Service N.v.t.

Wij hebben de overstap gemaakt naar een Renault Captur DCI Automaat. De auto rijdt heerlijk, iedere kilometer is een genot. De service was top, aflevering was prima en we werden zelfs een paar dagen na aanschaf gebeld om te vragen of alles naar wens was. Wij bevelen Autobedrijf Vogels bij iedereen aan! (Dennis bedankt!)

aankoop auto

Goede service, eerlijke mensen. Je weet precies hoe en wat! alles word tot in de puntjes afgeleverd! (ook goede nazorg)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na eerste contact netjes en duidelijk geholpen. Ook aangegeven dat de auto die wij wilde kopen niet kon worden gereserveerd en dat bij eventuele eerdere verkoop wij op de hoogte werden gebracht. De medewerkers waren allen erg vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk hebben wij onze \'nieuwe\' occasion bij Vogels gekocht. Deze zag er goed uit en was netjes in orde gemaakt voor ons. Na een paar dagen kwamen we achter een paar kleinigheden (ontbreken van een haakje en een klein pitje in de lak), maar hiervoor werden kosteloos een nieuw haakje en een lakstift gegeven. Mocht je hier een mooie auto zien staan, dan zou ik aan de service niet twijfelen.

Perfect geholpen, nemen de tijd voor je, niets te veel, geen gladde verkopers maar gewone mensen zoals jij en ik zeer tevreden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Twee weken geleden heb ik bij Vogels een prachtige Renault Clio occasion gekocht. Wat een prettige ontvangst en wat een service; daar heb ik met plezier de lange rit naar Gemert voor gemaakt.

Nu bijna een jaar geleden een tweedehands Renault gekocht bij Vogels. De auto werd prima afgeleverd. Een later geconstateerd klein mankement aan de airco is ook zonder problemen verholpen. Zelfs nu net voor het verstrijken van de garantietermijn krijgen we een telefoontje of de auto nog steeds naar tevredenheid is. TOP!

Komweg 41 5421LA Gemert