Een zeer prettige ontvangst + vrijblijvend gesprek met Dennis Koopmans leidden uiteindelijk tot aanschaf van een Renault Top Occasion. Zeer positief was de tijd die voor ons genomen werd, op geen enkel moment voelden we druk vanuit de verkoper. Alle administratieve zaken werden netjes en duidelijk toegelicht. TOP service! 👍🏻

Heel persoonlijk en dienstverlenend.

Altijd fijn contact met dit bedrijf. Zowel met de verkoop als ook met de receptie en werkplaats als je komt voor een beurt of reparatie.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer goed gevoel gekregen over dit bedrijf. Auto gevonden op internet, dag erna meteen een proefrit. Toen we aan kwamen rijden was verkoper Dennis (ver)Koopmans nog de auto aan het poetsen. Bij andere bedrijven zal je dit niet snel zien. Het inruilen van mijn eigen auto was totaal geen probleem, ondanks dat deze uit 1999 was met een flinke kmstand. Zelfs nog een mooi bod op gekregen. Ook bij aflevering wordt nog even de moeite genomen om nog even snel alles uit te leggen aan de nieuwe auto. Al met al een zeer positieve ervaring, en ik ga hier zeker nog terug komen!

occasion gekocht. Goed geholpen, duidelijke informatie.

Wij zijn heel erg tevreden met onze nieuwe aankoop bij Vogels. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Goede service ook na de aankoop van de auto blijft de service met n lach

Gewoon geweldig. Vanaf de aankoop tot en met de levering super goed behandeld! Zelfs de after-sales was top. Een echte aanrader !! Dennis en het hele team: bedankt voor de service en de gezelligheid!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat een top bedrijf! Ik heb een heel goed onderhouden Clio rs Monaco gp kunnen kopen bij dit bedrijf, en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo goed en vooral eerlijk ben geholpen bij een auto dealer als bij deze! Dennis Koopmans kon mij dan ook alles over de Clio en Renault vertellen, zijn passie voor dit automerk is ongeëvenaard. Mijn eerste Renault, en door dit bedrijf misschien lang niet de laatste!

Persoonlijke benadering en echte service

Dinsdag 31-01 naar een 2de hands auto wezen kijken, prima ontvangen en geholpen. Zaterdag 04-02 opgehaald met meer service dan afgesproken en dat voor de zelfde prijs. Alle medewerkers van Vogels Autobedrijf B.V. Bedankt!!!

Mijn eerste auto vandaag gekocht en opgehaald. Je wordt met open armen ontvangen! Wat een enorm hartelijke mensen. Zelden meegemaakt. Service is ook echt super. En je krijgt nog een heerlijke fles Merlot er bij, mijn dag kan niet meer stuk.

Super, goede service, auto perfect in orde. De auto werd zelfs bij ons thuis afgeleverd! ( 2 uur rijden heen, en 2 uur rijden terug!!).

Vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Nemen tijd voor de klant. Aflevering was zoals vooraf afgesproken. Alles was uitgevoerd zoals samen besproken. Keurig! Mocht er iets aan de auto, in de garantietijd, in orde gemaakt moeten worden, hoop ik dat de service en kwaliteit net zo goed zal zijn, als bij aankoop en oplevering. Verwacht het eigenlijk wel!

Ik kwam voor de aanschaf van een gebruikte wagen. Paul Bekkers heeft me enorm fijn geholpen. Hij was transparant over het vaststellen van de inruilwaarde van mijn in te ruilen auto en over wat ik van bedrijf Vogels kan verwachten. De keurige en vriendelijke benadering is zo fijn, dat ik er ook mijn nieuwe auto in onderhoud ga doen en sta open om er een tweede auto aan te schaffen. Top!

Geholpen door Dennis Koopmans, met een fijne duidelijke uitleg. Aanrader!

Zeer deskundige en uiterst vriendelijke verkoper Dennis Koopmans. Geweldige info en service van hem. Maar ook andere medewerkers/sters zijn uiterst vriendelijk. Een fijne garage.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gelukkig kom ik niet wekelijks bij dit bedrijf maar wanneer ik er kom word ik goed geholpen. Afspraak is afspraak en ze houden je goed op de hoogte wanneer je auto daar staat ter reparatie. Niet geheel onbelangrijk alle personeelsleden zijn even vriendelijk ;-) Vogels ga zo door!

super servise

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gemoedelijke sfeer Klantvriendelijk Een aanrader. Lekkere koffie

Mooie zaak met vriendelijke personeel

We gingen naar Vogels omdat we via internet een nette Scenic hadden gezien. De afspraak was snel gemaakt. Zeer vriendelijke ontvangst met een lekkere kop koffie. De auto stond al klaar voor de testrit. Alles werd netjes uitgelegd en bij terugkomst was de koop snel geregeld. Zeer nette service ook wat betreft accessoires en oplevering. Zelf mijn oude wagen werd door de verkoper (in kostuum) vakkundig behandeld om een aantal krassen weg te werken. Dat is pas service met een hoofdletter S. Zeker een aanrader!!

Heb sinds lange tijd weer een gebruikte auto in een garage gekocht Ben uitstekend geholpen door Paul en ben zeer tevreden.