tevreden

heel klantvriendelijk en zeker goede service

prima service

snel geholpen, vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke mensen en goede service, er wordt eerst gebeld of de reparatie gedaan mag worden, netjes.

prima onderhoud

Soepele transactie. Bij begin van de beurt gebeld over de nodige onderdelen. Aangegeven wat wel en niet moet worden vervangen. Beurt uitgevoerd als afgesproken. Auto in gewassen toestand weer opgehaald. Prima service !

Uitstekende service , vriendelijk

Snel geholpen met een lekke band , vriendelijk personeel.

prima geholpen

uitstekend

Het was prima geregeld.

Ik ben zeer tevreden over Garage Okken

geweldig

zeer correct bedrijf, en denkt met de klant mee, en geeft goed advies

Goede service en heel klantvriendelijk.

Goede service en klantvriendelijkheid leuke garage en zal hem wel aanbevelen bij anderen.

Goede service, alles top geregeld

Staan altijd klaar

Doen altijd hun best om een oplossing te zoeken , en ja de rekening valt wel eens tegen ivm prijzen van onderdelen.

Goede afspraken, super tevreden.

Service in goed overleg

Idem

Controlebeurt op afgesproken tijdstip uitgevoerd

prima service

Prima service.

Goed en prettig geholpen

Prima herstel en vlot geregeld!

Mijn eerste ervaring is zodanig goed dat ik de auto ook voor het vervolgonderhoud ga brengen.

Aanrader

Een bedrijf waar normale mensen werken

Vriendelijk personeel enz

Houden zich aan de afspraken, altijd telefoontje voor extra kosten TOP

Uitstekende kwaliteit en service

Reparatie en onderhoud uitstekend uitgevoerd; vooraf goed overlegd en uitgelegd en conform advies uitgevoerd.

Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.

Ik ben er de laatste tijd al paar keer geweest met problemen en ze stonden direct klaar. En als je moest wachten werd je koffie aangeboden.

Garage Okken , echte professionals en vriendelijk personeel!

Medewerkers staan altijd klaar om te helpen !

Betrouwbaar

Altijd goede service en geen onnodige reparaties uitvoeren. Ben al heel lang klant en heb nog nooit klachten gehad. Sterk aanbevolen.

Goede reparatie

keurige en tijdige servicebeurt uitgevoerd.

Afhandeling van de servicebeurt inclusief bandenwissel is keurig en tijdig uitgevoerd.

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.