Erg klantvriendelijk

Goede en snelle service, vriendelijk personeel, behulpzaam, je wordt gelijk geholpen.

Prettig bedrijf

Snel en accuraat

De aankoop en inruil verliepen soepel

Goede service, snelle afwikkeling. Zeer tevreden!

klantgericht, betrouwbaar en snel

klantgericht, betrouwbaar en snel

Eerlijk en open communicatie

Voor het eerst klant bij Okken en waarschijnlijk niet voor het laatst. Bij de aankoop van een occasion goed geholpen door verkoper Rick die duidelijk en eerlijk communiceerde. Ook een realistisch bod ontvangen voor de auto die we wilden inruilen. Door de drukte duurde het twee weken voordat de auto geleverd kon worden, maar alle afspraken zijn prima en naar tevredenheid nagekomen.

uitstekend

voortreffelijke service en betrokkenheid

Zeer tevreden.

Klantvriendelijk.

klant gericht

vriendelijke mensen. Prima service.

Goede garage.

Vriendelijk personeel.

Super service

Ik stond met een lekke band op een parkeerplaats, op een zaterdag. Gelukkig waren ze bereikbaar en hebben mijn auto opgehaald en was de band op maandag weer vervangen. Helemaal top!

Geweldige garage waar service en klantgerichtheid perfect zijn

Ga altijd met een goed gevoel naar deze garage toe. Heb het gevoel dat mijn auto daar op vakkundige wijze een beurt krijgt en men verteld duidelijk en laat ook zien, indien nodig, wat er aan mankeert. De service is geweldig als je even met een "kleinigheid" langs komt en het persoonsgericht meedenken vind ik echt klasse. Kortom een garage die ik kan aanbevelen

uitstekend

Alle werkzaamheden en gespe cificeerd genoteerd op de factuur Dus een duidelijk Overzicht en vriendelijk.

Okken lost elk probleem met de auto op, zo mogelijk binnen een dag.

Okken is altijd hulpvaardig, zowel bij jaarlijkse controles als bij onverwachte schade. Zo nodig wordt in korte tijd met voorrang een probleem opgelost. Uiteraard laad ik diesel altijd bij de pomp van Okken. Ik beveel Okken van harte aan. Iedere autobezitter in Drenthe is het beste af met Okken voor periodiek onderhoud en hulp bij technische problemen.

Denken met de klant mee

Snel en duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken en deze ook nakomen. Vriendelijke ontvangst bij de werkplaats balie.

Zijn gewoon goed

Garantie is garantie.

snel, goede service.

Prima, voor zo ver ik dat nu kan overzien.

Ik heb nog niet gereden met de camper, maar alles lijkt prima.

Fijn personeel wat meedenkt. Fijn ook dat ik een leenauto kon meekrijgen

Goede en snelle service

Ondanks de drukke periode toch snel geholpen op een zaterdag. Klasse!

Ik wil een 9 geven , maar kan dit niet in de sterren vinden

APK en grote beurt laten doen , echte professionele garage , complimenten voor alle monteurs , de planners en al het personeel dat er werkt .

tevreden

heel klantvriendelijk en zeker goede service

prima service

snel geholpen, vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke mensen en goede service, er wordt eerst gebeld of de reparatie gedaan mag worden, netjes.

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.