Eerlijk en betrouwbaar

Het was ons een genoegen om een auto kopen bij Vlastuin Auto's B.V. Een echt familiebedrijf met enthousiaste verkopers. Met dank aan Janno Donkelaar!

Gewldig

Super geholpen al je vragen worden beantwoord ontzettend aardige mensen ! Geen spijt van onze aankoop komen over een aantal jaren zeker terug en wij bevelen hun echt aan . Bedankt wij zijn super blij

Dank u wel dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring online te delen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het functioneren van het VlastuinAuto-team. We wensen u veel plezier met de auto!

Uitstekend!

Via Autoscout een prachtige Audi A5 Coupé gespot. Zeer mooi en compleet uitgerust en een schitterende kleur. Ik had het geluk dat ik er snel bij was; de auto was nog maar pas online gezet. Meteen in actie gekomen. Het contact met verkoper Janno was van begin tot eind zeer plezierig. Duidelijke communicatie, erg vriendelijk en behulpzaam. En op de dag van aflevering stond de wagen prachtig te glimmen met een grote rode strik eromheen. Een heus cadeau. Tevens een mooi boek met roadtrips erbij gekregen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Kijk, dat zijn de reviews waar we blij van worden, dank u wel. Goed om de pluspunten uit uw ervaring te lezen. We wensen u veel plezierige en veilige kilometers met de A5.

Lichte teleurstelling

Op mijn reis van Rotterdam naar Duitsland waar ik werk ben ik langs geweest bij Vlastuin om de BMW X5 te bekijken. Dit was gedurende een dag met sneeuw en regen dus niet een beste kans om de auto duidelijk te bekijken. Na de rit , 4 weken later zonder nogmaals zien de auto toch gekocht. Bij aflevering toch wel wat zaken die niet helemaal netjes waren, zoals een putje in de voorruit met als antwoord van Vlastuin “ je had ‘m toch bekeken”? Verder was t profiel op de voorbanden schandalig slecht, deze heb ik dus ook binnen drie weken vervangen. Verder was er een kapotte zonneklep en een kapotte handel op het afsluitdeskel achterin (waaronder de laadkabel ligt). Ik vind dat je voor dit bedrag de koper best wel mag wijzen op deze gebreken. De verantwoordelijkheid leggen bij de koper bij aanwezige schade (wel of niet gezien) vind ik slecht. Als laatste punt, het aflever pakket. Ik had het Extra - pakket gevraagd. Nu weet ik dat interieur reinigen er niet in zat , maar de auto was van binnen echt wel vies. Ik vind het niet professioneel om een auto zo af te leveren.

Bevalt uitstekend

Klantvriendelijk, denken met je mee. En nemen de tijd voor je. Niet voor niks al heel lang klant.

uitstekende dienstverlening

In verband met de spierziekte van mijn vrouw, zochten wij een auto met een hoge instap en een automatische versnellingsbak. Willem zette een selectie van vijf mogelijk geschikte auto's voor ons op een rij, zodat we deze achter elkaar konden beoordelen. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt, heeft hij de normale levertijd ingekort zodat wij snel gebruik konden maken van de auto. Mijn vrouw kan nu weer zelf autorijden. Heel fijn.

Goede service en aardige mensen

Perfect geholpen aan onze nieuwe auto Is deze Corona tijd .. super wat een service

Super vriendelijk en goed geholpen

Met dank aan Eduard!

Ik ben goed geholpen/geadviseerd! Hele vriendelijke mensen die daar werken. Dhr. Willem heeft mij geholpen wat een super lieve man en ook eerlijk. Ik zou voor de toekomst daar weer een auto kopen en ook zou ik mensen adviseren om naar Dealer Vlastuin te gaan.

Mooi bedrijf met nette auto's

Aanrader nette jonge auto's met lage km

Prettige begeleiding

Ik heb de begeleiding bij de verkoop van mijn auto en koop van een cabriolet Audi als prettig ervaren.

Leuke en scherpe verkoopervaring op gedaan

We hebben vooral via mobiel en whatsapp contact gehad. Dat verliep wat ons betreft positief en we zijn blij dat we na vijf dagen toch de deal hebben kunnen sluiten.

TOP !!!!

Super klantvriendelijk dealer waar ik een ieder raad om altijd hier langs te gaan als je een auto zoekt. Komen hun afspraken na . Netjes geholpen en na het kopen wordt je nog goed geholpen sls je nog evt vragen hebt. Extra credits gaat naar Janno !!!! Veel succes verder met het verkoop. Wat een teamwork!!!!

Redelijk tot goed

De geleverde service is prima, werd gewoon netjes opgehaald thuis omdat ik geen vervoer had, het was jammer dat de advertentie die men had samengesteld niet klopte want hierop had ik de auto gekocht. Helaas zat er geen keyless entry op terwijl dit wel in de advertentie vermeld werd. ook miste de auto na onderzoek naderhand de beschermplaat onder het middelste gedeelte van de onderkant van de auto (wellicht omdat de katalysator vervangen is). Ook zou de vloeistoffen van de auto gecontroleerd worden en waar nodig gevuld, helaas ook dit was niet gedaan daar ik het ruitensproeier niveau zelf moest bijvullen, de tank zou ook voor € 50,- gevuld worden helaas was ook dit niet gedaan het ophalen daarvoor had ik reeds apart geld overgemaakt, de € 50,- tanken zou gebeuren op het moment dat ik de auto zou meenemen. Al met al is voldoet de auto wel aan mijn wensen alleen die kleine puntjes zijn wel belangrijk, zeker omdat er duidelijke afspraken over gemaakt waren. vind ik dat jammer en storend. Ik kan het bedrijf wel aanbevelen doch maak wel duidelijk de afspraken en kom die ook gewoon als bedrijf na want dat is slordig.

Op een prettige wijze geholpen door Janno.

Prima bedrijf

Prettig geholpen en goede uitleg

Dank u wel voor deze review. Goed om te lezen dat onze collega's u goed hebben geholpen. Veel plezier met de aangeschafte auto!

Goed auto bedrijf

Correct geholpen Ruime keus Goede kwaliteit Eerlijk verhaal Top auto bedrijf

Hartelijk dank voor het noemen van een aantal kenmerken zoals u ons ervaren hebt. Fijn om te lezen en ik zal het doorgeven aan de betreffende collega's.

Netjes geholpen

Dank u wel voor uw positieve feedback.

auto niet klaar voor proef rit de garage heeft alles opgelost en alnog een goede proef rit gehad

Dank u wel voor de review. Fijn dat alles toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen.

Betrouwbare en nette autozaak met zeer vriendelijke vakkundige mensen

Voor de tweede keer een mooie nette gebruikte auto gekocht , daar bij zijn we super geholpen door Janno en Willem. Een prachtige mooie showroom met leuke mensen .

Leuk om jullie een tweede keer in de showroom te mogen ontmoeten en uiteraard zijn wij blij dat jullie opnieuw voor een VlastuinAuto-occasion hebben gekozen. Dank je wel!

super blij met de auto

Zijn erg goed geholpen , vriendelijk en behulpzaam Echt fijn

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Goed bedrijf

Fijn geholpen , goeie afwikkeling, ben zeer tevreden over m’n auto met als kers op de taart een leuke persoonlijke attentie wat ik niet verwacht had ..

Kijk dat lezen we graag, dank u wel voor uw enthousiaste woorden!

Relaxed

Prettig

Eerlijke inruil en superdeals in hun aanbod.

De site van Vlastuin kwam ik tegen via Autoscout24. Zij bieden top auto's aan voor mooie prijzen. Inruilen op je eigen auto is zeker fair. Goede service, voor, tijdens en na aankoop ervaren. Ik ben enthousiast en kan Vlastuin zeker aanbevelen.

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons team. Fijn om uw enthousiasme te lezen.

Mijn ervaring is matig

Aangegeven bij aankoop auto dat er drie plekjes bijgewerkt moeten worden. Geen probleem volgens de verkoper. wat te enthousiast wat betreft onze nieuwe auto. Bij thuiskost bleken er twee beschadigingen niet bijgewerkt. De volgende dag opgebeld of ze me een laksetje toe kunnen sturen (kosten 10 euro) nee dit kon niet omdat ze die zelf gebruiken. Geen achtermatten in de auto en ook geen moersleutel. Dus als je een auto koopt bij Vlastuin wast in principe goed kan, controleer dan wel even of alles aanwezig is en dat de gemaakte afspraken gedaan zijn.

De Hooge Hoek 24

3927GG Renswoude