Wat een topservice

De verkoper was ontzettend vriendelijk en behulpzaam door het heel traject (en daarna!) heen. Ik kan nog wel eens lastig zijn met dit soort aankopen, maar er werd ontzettend veel begrip getoond

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat onze collega u goed kon adviseren en begeleiden met de aankoop van uw auto.

Goed geholpen, alerte verkoper, goede service ook nog na levering van de auto

Mooi om deze review te ontvangen, dank u wel! Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst.

Afspraak is afspraak

We zijn tevreden zoals Van Vlastuin zijn afspraken is nagekomen.

Fijn om in uw review te lezen dat u tevreden bent. Dank u wel voor deze beoordeling!

Super ervaring met een uitermate profesioneel autobedrijf

Keurig geholpen door verkoopmedewerker Eduard met het inruilen van mijn "oude" auto naar de aanschaf van mijn huidige auto, echt profesioneel iets wat het gehele bedrijf Vlastuin Aoto ook uitstraald. Nogmaals bedankt Eduard, ben super tevreden met m'n nieuwe auto !!! P.M.

Dat zijn mooie en enthousiaste woorden, waar wij maar vooral Eduard blij van worden. Fijn dat u dat met ons hebt willen delen. Dank uw wel en nogmaals veel plezier met uw auto.

Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf

Op 4 november een Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD Business gekocht. Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf. Dinsdag 9 november zou de auto ‘rijklaar’ zijn. Zonder mijn medeweten en op voorstel van de geweldig enthousiaste en geïnteresseerde Janno Donkelaar (verkoopadviseur) heeft deze laatste met mijn vrouw geregeld dat de auto 3 dagen eerder op mijn verjaardag 6 november uitgeleverd zou worden. Ondanks de drukte bij de technische afdeling. Een ultieme verrassing. Dus onverwacht op mijn verjaardag ‘s morgens vroeg terug naar Vlastuin. En wie stond me daar op te wachten? Janno Donkelaar met een brede grijns en mijn Giulia versierd met een grote rode strik. Wat een betrokkenheid, wat een inlevingsvermogen! Janno, bedankt voor de vloeiende begeleiding en je oprechte interesse.

Wat een leuke review, dank uw wel. En inderdaad wat een geweldige verrassing zo op uw verjaardag. Vanaf hier ook onze felicitaties. We wensen u een goed nieuw levensjaar. Uw complimenten zullen we uiteraard aan Janno doorgeven!

Fijn geholpen aan de telefoon, gelijk praktisch omgezet in daadwerkelijke service. Wat een fijn bedrijf!

Dank uw wel voor deze review. Goed om te lezen dat uw ervaring met onze collega's als fijn ervaren is.

Met goed gevoel een auto gekocht.

Verkoper was hulpvaardig bij het zoeken en probeerde te voldoen aan de wensen. Niet de intentie gehad om meteen een auto te kopen en toch na een rondrit en gesprek, de koop in werking gezet. Nu rijden we al 2 maanden zonder problemen.

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u met een goed gevoel een auto gekocht heeft, en dat de verkoper hulpvaardig is. We wensen u nogmaals veel plezierige kilometers.

Verassend

We kwamen voor een relatief goedkope auto, maar werden geholpen als elke andere klant. Verassend snel, vriendelijk, en behulpzaam. Erg tevreden met onze swift.

Goed om terug te lezen dat u heeft ervaren dat we elke klant zo goed mogelijk te helpen, of men nu voor een dure of relatief goedkope auto komt. Veel plezier en veilige kilometers met uw Swift.

Voor de tweede keer een auto aangeschaft, Wederom weer keurig afgeleverd!

Kijk, dat zijn de leuke reviews. Dank je wel!

Prima geholpen, uitstekende service, puike aflevering

Zeer net bedrijf met vriendelijke medewerkers die oog en oor voor de klant hebben

Fijn dat u zo enthousiast bent. We zullen de complimenten aan het team doorgeven. Veel plezier met de auto!

Goede duidelijke afspraken

Handleiding van de auto zou nagestuurd worden dit nog niet ontvangen

Goed om te lezen dat u de afspraken als duidelijk hebt ervaren. De handleiding is naar u onderweg en ik hoop dat u deze binnen nu en een aantal dagen in huis hebt. Wellicht krijgt u dan nog meer plezier van de auto omdat u meer functionaliteiten ontdekt. Mocht u er niet uitkomen, dan horen wij dat uiteraard graag. Veel plezier met de auto!

Alles goed verlopen en heel coulant is het bedrijf

Dank u wel voor deze positieve review. Goed om te lezen dat alles prima verlopen is. We wensen u veel veilige kilometers.

Mooi bedrijf, vriendelijke verkopers, prachtige showroom ,keuze is reuze

We gingen voor een mooie Audi q3 Sportback ,maar kwamen thuis met Volvo XC 60 .

Kijk dat is een heel ander type auto geworden. Fijn om te lezen, dat u er zo goed op terug kijkt en ons nu blij maakt met deze review. Dank u wel en nogmaals veel plezier met de XC60.

Betrouwbaar

Een betrouwbaar bedrijf met goede kennis van zaken . Klantvriendelijk. ruime, veel zijdige keuze. Staat open voor de eisen van de klant

We vinden het fijn om uw positieve ervaring met ons als bedrijf en als team zo terug te mogen lezen. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te delen. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers!

Ik heb een fijne auto aangeschaft bij Vlastuin

Ik ben tevreden en vakkundig geholpen in het maken van mijn keuze

Dag René, dank je wel voor je moeite om je ervaring met ons te delen. Fijn dat je tevreden bent en blij bent met de gemaakte keus. Nogmaals veel plezier met de auto.

Zeer persoonlijk en betrokken!

Zeer persoonlijk en betrokken!

Persoonlijk en betrokken zijn willen we graag uitdragen en overbrengen. Hoe fijn is het, dat u dit dan ook ervaren heeft. Dank u wel voor de moeite om dit met ons te delen. Veel plezier met de auto.

Geweldug

Even terug geweest met een mankement , maar wat een service ☺ perfect geholpen en altijd even vriendelijk . Shapo mensen erg bedankt .

Ah, goed om te lezen dat u er zo op terug kijkt. Ik zal de complimenten aan de rest van het team overbrengen. Dank u wel voor deze prachtige review.

Apart

Wilde Vlastuin vergeten, maar ze blijven vragen om een review. Contract gemaakt met inruil. Geen korting op de nieuwe en karige inruilprijs. Wij hadden haast, dus we kozen ervoor. Verkoper, welke jarenlang monteur was, heeft inruil geïnspecteerd en daarop bedrag gebaseerd. Hij vertelde dat ze weinig verdienen aan de verkoop, maar juist hun marge halen op de inruil. De inruil was aantoonbaar goed onderhouden en had zelfs een nieuwe motor van de fabrikant onder garantie. Ik kon de nieuwe auto direct meenemen, maar koos ervoor op zaterdag zodat de kids meekonden. Die zaterdag met de hele familie blij aangekomen. Koffie, lollie, sleutels maar opeens kwam er een andere verkoper (stelde zich niet voor maar denk de eigenaar) en die stelde dat we voor de inruil 1000 minder kriigen. We konden mee naar dicht kantoor om het te bespreken, maar het leek mij prima om en public hem de keuze te geven of hij wel of niet het contract wil respecteren. Dat hoefde hij niet, zei hij, dat staat in de kleine lettertjes. Dat maakte mij ook niet uit, je respecteert het of niet. Dus wij gingen met huilende "we willen niet met de oude" kids weer weg. Direct naar merkdealer, "Rijdt als een zonnetje" stelt de inruilexpert en bood meer voor de auto dan Vlastuin. Dat wilde ik niet, deal van Vlastuin is voldoende, wel graag 2 lollies. Vlastuin zou gelijk kunnen hebben dat de inruil door de eigenaar slechter beoordeeld wordt dan zijn verkoper en tevens oud monteur. Maar een inruil-expert en professionele garage die onderhoud pleegde zien dat anders. Ook achteraf stelt de fabrikant dat stelling van Vlastuin niet kan kloppen. Ik wilde het bedrijf vergeten, maar wordt nu wel gek van de beoordelings-spam. Ik maak geen conclusie; samengevat: verkoper was ook monteur, maakt deal, kom bepakt met kids en vrouw auto halen en contract wordt door eigenaar opeens niet gerespecteerd, maar na bijbetaling van een extra 1000 wel.

goede service.

goed geadviseerd en geholpen door verkoper Eduard.

Afspraak niet na komen

Wij zouden voor een auto komen kijken, via de WhatsApp en bellen zijn we tot een volledige afspraak gekomen met inruil etc.... Wij zouden de dag erna in de morgen langs gaan. We hebben gevraagd of dat ze de auto tot dan vast wilde houden, waarop de verkoper met ja antwoorden. Ik legde ook uit dat het 2.5 uur rijden is en kreeg daar begrip voor. 10 minuten voordat ze dicht gingen gaat de telefoon. Er komt voor u nog iemand voor de auto en als hij hem niet neemt mag u hem... Erg merkwaardig aangezien wij al een afspraak inclusief overeenkomst hadden staan. Dit is een slechte manier van zaken doen.

Ervaring was goed.

De auto voor een goede prijs aangeschaft. Helaas hadden jullie niet de expertise om de velgen ook te repareren.

Zeer snelle, aardige en vakkundige afhandeling van bezichtiging tot aankoop.

Alleen maar positief.

Goed en netjes geholpen

Via internet dit autobedrijf gevonden

Keurig komen ze na wat beloofd is

Gebeld, afspraak proefrit, gesprek over inruil en prima afhandeling. Keurig verzorgde garage en showroom.

De Hooge Hoek 24 3927GG Renswoude