Super snel en goed geholpen geheel naar wens !

Deskundig , eerlijk , snel en super goed geholpen , ook op een zaterdagavond.... 's morgens gesprek gehad met Willem over een andere auto die we via Vlastuin Auto's wilden aanschaffen . Vervolgens liet dezelfde dag onze oude auto ons in de steek op zaterdag na sluitingstijd . Zelfs toen ook snel geholpen met vervangend vervoer ! Een aantal weken later heeft Vlastuin ons onze "nieuwe" auto geleverd, keurig netjes schoon ,gepoetst van binnen en buiten . Inmiddels rijden we super tevreden rond !

Hartelijk dank voor deze review. We worden als team helemaal blij van deze mooie woorden. Veel rijplezier!

Goede communicatie, flexibel en betrouwbaar

Vriendelijke medewerkers, flexibel wat betreft planning, mogelijkheden etc. Duidelijk over te verwachten kosten en communicatie. Lossen het op ook in geval van onduidelijkheid.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om terug te lezen, dat je enthousiast bent over het bedrijf en ons team.

Top service/ klantvriendelijk

Gastvrij ontvangen in een mooie garage sander heeft me netjes geholpen onder het genot van een lekker bakkie koffie wij zijn super blij met de auto ik zou zoekt iemand een mooi occasion zou ik zeker vlastuin auto's aanraden namens me dochter nog bedankt voor de lolly's vriendelijke groet gijsbert

Wat een leuke review! Met name de opmerking over de lolly's tovert een glimlach bij onze collega's. Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst.

Mijn ervaring van de tweede auto was erg goed

De onderhandeling met Willem van Vlastuin ging soepel en ook de aflevering was netjes.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf en ons team.

Goede service, denkt goed mee

Positief

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf en ons team.

Gastvrij ontvangen

Gastvrij ontvangen in een mooie en verzorgde garage

Fijn om terug te lezen dat u door ons team gastvrij bent ontvangen; dat horen we graag. Hartelijk dank voor deze review.

Uitstekend geholpen:)

Goed ontvangst, uitstekend advies en een auto waar ik blij mee ben!

Leuke review, hartelijk dank!

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit, bij aankomst stond de auto klaar en niet veel later konden we rijden. De gemoedelijke sfeer i.c.m. de deskundigheid geven je meteen een goed gevoel. We hebben de communicatie als uitstekend ervaren en zijn inmiddels eigenaar van een fantastische auto. Top bedrijf en Top verkoper Eduard!

Wat een mooie review! Dank u wel. We zullen de complimenten ook overdragen aan Eduard. Veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw auto.

Snelle totaalservice!

Snelle service Vriendelijk personeel! Net bedrijf!

Betrouwbaar

Janno heeft mij uitstekend geholpen met de aankoop van mijn huidige auto. Prima inruilprijs voor mijn oude auto ontvangen.

Zeer prettig geholpen en heel tevreden met de auto!

Prettige en zorgvuldige verkoper heeft ons een hele fijne auto verkocht. Zeer tevreden over de gang van zaken. Aanbeveling voor anderen!

Aanrader voor iedereen die een auto zoekt!

Hele vriendelijke ontvangst en alles snel geregeld. Onze verkoper, Jonno, heeft zich - in de meest positieve zin - alle moeite getroost om de verkoop voor elkaar te krijgen. Niets werd gehaast, niets opgedrongen, in plaats daarvan kwam hij met allerlei oplossingen. Auto is netjes en verzorgd afgeleverd, wij zijn er echt ontzettend blij mee. Heel erg bedankt Vlastuin Auto, in het bijzonder Jonno! Top!

Prettige en vriendelijke behandeling.

Afspraak voor proefrit met verkoper Janno gemaakt. Auto stond klaar en na een bakje koffie een proefrit gemaakt met BMW X1. Daarna in vriendelijke sfeer onderhandeld over inruilprijs van mijn Opel Insignia. Tot akkoord gekomen en aflevering BMW perfect. Janno bedankt voor de prettige behandeling.

Dank u wel voor uw review. Fijn om te terug te lezen, dat goed terug kijkt op de samenwerking met onze collega Janno.

Aftersales onvoldoende

Na aankoop bleek het hele audiosysteem inclusief navigatie keer op keer uit te vallen. We kunnen niet bellen, navigeren en onbekommerd radio luisteren. Toen ik dat aangaf werd er gezegd dat we dan maar een Peugeot dealer moesten zoeken.

Ai, niet fijn dat het audiosysteem keer op keer uitvalt. Ik ga informeren bij onze collega's hoe e.e.a. gegaan is en wat wij voor u hiervoor kunnen betekenen. We laten van ons horen!

Goed geholpen, prima auto, goede service.

Ik ben helemaal tevreden met deze Renault clio. De rest van de veren komen in deze beoordeling terug.

Wat fijn om deze positieve review van u te ontvangen. Daar worden we heel blij van. Heel veel plezier maar bovenal veel veilige kilometers met de Renault Clio.

Net autobedrijf!!

Hartelijk dank voor uw review.

Heel erg tevreden over de samenwerking met Vlastuin Auto!

Wij hebben al een paar jaar onze auto's in onderhoud bij Vlastuin Auto en hun manier van werken bevalt ons erg goed. Ze staan altijd voor je klaar of het nu een om een kleine of grote reparatie gaat. Onlangs twee andere auto's bij hun aangeschaft en daarin weer mogen ervaren dat er goed naar onze wensen is geluisterd. Kortom, een betrouwbaar bedrijf die laten merken dat hun klanten belangrijk zijn.

Wat een mooie waardering voor ons bedrijf en onze collega's. Dank je wel voor deze review. We wensen jou en je collega ook vanaf veel fijne en veilige kilometers met de recent aangeschafte auto's; we hopen dat jullie een heel aantal jaren van kunnen genieten.

Gemoedelijk en klantvriendelijk autobedrijf

Veel geduld met allerlei vragen al stel je de vragen soms meerdere keren. Klantvriendelijk en heel beleefd . Je wordt echt gezien.

Wat fijn om uw review te lezen; daar worden we met het hele team blij van. Dank uw wel.

prettig en persoonlijk

Fijne garage met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service

De laatste review van 2021 en dan zoveel positiviteit. Fijn om daar het jaar mee af te sluiten. Dank voor uw moeite.

Mooi bedrijf met goede service

Mooie showroom, mooi aanbod en eerlijk over hoe zij werken. De gekochte auto werd mooi schoon opgeleverd, helaas was 1 detail dat we wel hadden benoemd vergeten. Maar overall goed.

Fijn dat u ons complimenteert als bedrijf en de eerlijkheid. Jammer om te lezen dat we desondanks toch een detail over het hoofd gezien hebben. Hopelijk is dat goed op te lossen/opgelost. We wensen u nogmaals veel plezier met uw auto!

geweldig

het was een nette auto

Uitstekende bemiddeling en goede feedback

Ik heb de verkoper Eduard gehad alles wat we besproken hebben bij de verkoop,is na mijn wensen netjes afgehandeld zeer tevreden over Vlastuin . Ik zou voor de volgende auto weer naar Vlastuin gaan . Bedankt voor de goede service . Mvg Adrie

Dank uw wel voor uw review. Goed om terug te lezen dat Eduard u tot tevredenheid stemt. Het stemt ons blij dat u tevreden bent over de goede service.

Zeer geslaagd

Fijne ervaring met gezellige verkopers. Ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Ontzettend leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe auto. Dank je wel voor je enthousiaste review en veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Goede begeleiding,

Goede vriendelijke service

Goede en duidelijke afspraken kunnen maken