Geweldig!

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit, bij aankomst stond de auto klaar en niet veel later konden we rijden. De gemoedelijke sfeer i.c.m. de deskundigheid geven je meteen een goed gevoel. We hebben de communicatie als uitstekend ervaren en zijn inmiddels eigenaar van een fantastische auto. Top bedrijf en Top verkoper Eduard!

Wat een mooie review! Dank u wel. We zullen de complimenten ook overdragen aan Eduard. Veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw auto.

Snelle totaalservice!

Snelle service Vriendelijk personeel! Net bedrijf!

Betrouwbaar

Janno heeft mij uitstekend geholpen met de aankoop van mijn huidige auto. Prima inruilprijs voor mijn oude auto ontvangen.

Zeer prettig geholpen en heel tevreden met de auto!

Prettige en zorgvuldige verkoper heeft ons een hele fijne auto verkocht. Zeer tevreden over de gang van zaken. Aanbeveling voor anderen!

Aanrader voor iedereen die een auto zoekt!

Hele vriendelijke ontvangst en alles snel geregeld. Onze verkoper, Jonno, heeft zich - in de meest positieve zin - alle moeite getroost om de verkoop voor elkaar te krijgen. Niets werd gehaast, niets opgedrongen, in plaats daarvan kwam hij met allerlei oplossingen. Auto is netjes en verzorgd afgeleverd, wij zijn er echt ontzettend blij mee. Heel erg bedankt Vlastuin Auto, in het bijzonder Jonno! Top!

Prettige en vriendelijke behandeling.

Afspraak voor proefrit met verkoper Janno gemaakt. Auto stond klaar en na een bakje koffie een proefrit gemaakt met BMW X1. Daarna in vriendelijke sfeer onderhandeld over inruilprijs van mijn Opel Insignia. Tot akkoord gekomen en aflevering BMW perfect. Janno bedankt voor de prettige behandeling.

Dank u wel voor uw review. Fijn om te terug te lezen, dat goed terug kijkt op de samenwerking met onze collega Janno.

Aftersales onvoldoende

Na aankoop bleek het hele audiosysteem inclusief navigatie keer op keer uit te vallen. We kunnen niet bellen, navigeren en onbekommerd radio luisteren. Toen ik dat aangaf werd er gezegd dat we dan maar een Peugeot dealer moesten zoeken.

Ai, niet fijn dat het audiosysteem keer op keer uitvalt. Ik ga informeren bij onze collega's hoe e.e.a. gegaan is en wat wij voor u hiervoor kunnen betekenen. We laten van ons horen!

Goed geholpen, prima auto, goede service.

Ik ben helemaal tevreden met deze Renault clio. De rest van de veren komen in deze beoordeling terug.

Wat fijn om deze positieve review van u te ontvangen. Daar worden we heel blij van. Heel veel plezier maar bovenal veel veilige kilometers met de Renault Clio.

Net autobedrijf!!

Hartelijk dank voor uw review.

Heel erg tevreden over de samenwerking met Vlastuin Auto!

Wij hebben al een paar jaar onze auto's in onderhoud bij Vlastuin Auto en hun manier van werken bevalt ons erg goed. Ze staan altijd voor je klaar of het nu een om een kleine of grote reparatie gaat. Onlangs twee andere auto's bij hun aangeschaft en daarin weer mogen ervaren dat er goed naar onze wensen is geluisterd. Kortom, een betrouwbaar bedrijf die laten merken dat hun klanten belangrijk zijn.

Wat een mooie waardering voor ons bedrijf en onze collega's. Dank je wel voor deze review. We wensen jou en je collega ook vanaf veel fijne en veilige kilometers met de recent aangeschafte auto's; we hopen dat jullie een heel aantal jaren van kunnen genieten.

Gemoedelijk en klantvriendelijk autobedrijf

Veel geduld met allerlei vragen al stel je de vragen soms meerdere keren. Klantvriendelijk en heel beleefd . Je wordt echt gezien.

Wat fijn om uw review te lezen; daar worden we met het hele team blij van. Dank uw wel.

prettig en persoonlijk

Fijne garage met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service

De laatste review van 2021 en dan zoveel positiviteit. Fijn om daar het jaar mee af te sluiten. Dank voor uw moeite.

Mooi bedrijf met goede service

Mooie showroom, mooi aanbod en eerlijk over hoe zij werken. De gekochte auto werd mooi schoon opgeleverd, helaas was 1 detail dat we wel hadden benoemd vergeten. Maar overall goed.

Fijn dat u ons complimenteert als bedrijf en de eerlijkheid. Jammer om te lezen dat we desondanks toch een detail over het hoofd gezien hebben. Hopelijk is dat goed op te lossen/opgelost. We wensen u nogmaals veel plezier met uw auto!

geweldig

het was een nette auto

Uitstekende bemiddeling en goede feedback

Ik heb de verkoper Eduard gehad alles wat we besproken hebben bij de verkoop,is na mijn wensen netjes afgehandeld zeer tevreden over Vlastuin . Ik zou voor de volgende auto weer naar Vlastuin gaan . Bedankt voor de goede service . Mvg Adrie

Dank uw wel voor uw review. Goed om terug te lezen dat Eduard u tot tevredenheid stemt. Het stemt ons blij dat u tevreden bent over de goede service.

Zeer geslaagd

Fijne ervaring met gezellige verkopers. Ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Ontzettend leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe auto. Dank je wel voor je enthousiaste review en veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Goede begeleiding,

Goede vriendelijke service

Goede en duidelijke afspraken kunnen maken

Wat een topservice

De verkoper was ontzettend vriendelijk en behulpzaam door het heel traject (en daarna!) heen. Ik kan nog wel eens lastig zijn met dit soort aankopen, maar er werd ontzettend veel begrip getoond

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat onze collega u goed kon adviseren en begeleiden met de aankoop van uw auto.

Goed geholpen, alerte verkoper, goede service ook nog na levering van de auto

Mooi om deze review te ontvangen, dank u wel! Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst.

Afspraak is afspraak

We zijn tevreden zoals Van Vlastuin zijn afspraken is nagekomen.

Fijn om in uw review te lezen dat u tevreden bent. Dank u wel voor deze beoordeling!

Super ervaring met een uitermate profesioneel autobedrijf

Keurig geholpen door verkoopmedewerker Eduard met het inruilen van mijn "oude" auto naar de aanschaf van mijn huidige auto, echt profesioneel iets wat het gehele bedrijf Vlastuin Aoto ook uitstraald. Nogmaals bedankt Eduard, ben super tevreden met m'n nieuwe auto !!! P.M.

Dat zijn mooie en enthousiaste woorden, waar wij maar vooral Eduard blij van worden. Fijn dat u dat met ons hebt willen delen. Dank uw wel en nogmaals veel plezier met uw auto.

Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf

Op 4 november een Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD Business gekocht. Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf. Dinsdag 9 november zou de auto ‘rijklaar’ zijn. Zonder mijn medeweten en op voorstel van de geweldig enthousiaste en geïnteresseerde Janno Donkelaar (verkoopadviseur) heeft deze laatste met mijn vrouw geregeld dat de auto 3 dagen eerder op mijn verjaardag 6 november uitgeleverd zou worden. Ondanks de drukte bij de technische afdeling. Een ultieme verrassing. Dus onverwacht op mijn verjaardag ‘s morgens vroeg terug naar Vlastuin. En wie stond me daar op te wachten? Janno Donkelaar met een brede grijns en mijn Giulia versierd met een grote rode strik. Wat een betrokkenheid, wat een inlevingsvermogen! Janno, bedankt voor de vloeiende begeleiding en je oprechte interesse.

Wat een leuke review, dank uw wel. En inderdaad wat een geweldige verrassing zo op uw verjaardag. Vanaf hier ook onze felicitaties. We wensen u een goed nieuw levensjaar. Uw complimenten zullen we uiteraard aan Janno doorgeven!

Fijn geholpen aan de telefoon, gelijk praktisch omgezet in daadwerkelijke service. Wat een fijn bedrijf!

Dank uw wel voor deze review. Goed om te lezen dat uw ervaring met onze collega's als fijn ervaren is.

Met goed gevoel een auto gekocht.

Verkoper was hulpvaardig bij het zoeken en probeerde te voldoen aan de wensen. Niet de intentie gehad om meteen een auto te kopen en toch na een rondrit en gesprek, de koop in werking gezet. Nu rijden we al 2 maanden zonder problemen.

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u met een goed gevoel een auto gekocht heeft, en dat de verkoper hulpvaardig is. We wensen u nogmaals veel plezierige kilometers.