Prima service ook nadat de auto een storing bleek te hebben. Goed opgelost!

Net en professioneel bedrijf

Vriendelijke ontvangst, mooi en verzorgd bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Kijk dit zijn de reviews waar we het voor doen. Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Ik zal ook de complimenten overdragen aan het team van verkoop.

Super zaak

Mooie bmw gekocht waar ik erg blij mee ben. En hun service is top. Ze helpen je goed en zijn erg vriendelijk! Zeker een aanrader voor iemand die een auto zoekt.

Wow, dat is een prachtig cijfer! Fijn dat we u konden adviseren bij de aankoop van uw BMW. Dank voor deze review en uiteraard veel plezier met de auto.

Zeer prettige service en adviezen.

Prettig contact en goede service. Mooie voorraad auto's Ik raad het aan.

We worden helemaal blij van deze mooie review. Ons inkoopteam doet ook ontzettend haar best om de mooiste, de beste en de meest unieke occasions in te kopen. Fijn dat dat ook opgemerkt wordt door onze klanten.

Goede service, prettige mensen.

Klantgericht.

Kijk dat is een prachtig beoordelingscijfer. Dank voor deze mooie review.

Alles prima verlopen !

Goed, keurige afhandeling

Dag Cees, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om terug te lezen dat alles prima is verlopen.

APK ging prima, jammer van het hoge oplaadtarief

Het ging om een eenvoudige APK van onze EV. Er waren geen bijzonderheden en de hele afhandeling was prima. Wat ik jammer vond is het achterwegen laten van het hoge laadtarief voor het opladen van onze auto. Vanuit service overweging had ik een lager tarief verwacht. Was ik vooraf over het tarief geïnformeerd, had ik er voor gekozen het tot een half uurtje te beperken. Volgende keer zal ik hier zeker rekening mee houden.

Dag Frans, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat er geen bijzonderheden bij de APK waren en de afhandeling hiervan naar tevredenheid is. U heeft mij inderdaad gevraagd om de auto op te laden. Een van mijn collega's heeft na de APK uw Tesla dan ook aan onze laadpaal gekoppeld. Dit is een openbare laadpaal. Wij berekenen ons inziens een acceptabel tarief per kWh in vergelijking met andere openbare laadpunten.

Top garage!

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Dank voor deze mooie review. Fijn om terug te lezen dat we klantvriendelijk en deskundig zijn. Veel plezier met de nieuwe auto!

Vriendelijke verkoper

Goed geholpen en wagen netjes afgeleverd

Dat is mooi om te horen en te lezen. We zullen de complimenten aan de verkoper overdragen. Onze hartelijke dank voor deze mooie review.

Zeer klantvriendelijk.

Net auto bedrijf.

Een tien als beoordeling krijgen vinden we echt top, dank voor uw review. Van deze positieve review worden wij helemaal enthousiast.

Redelijk tot goed

Alles tot en met de koop verliep soepel. Ook bepaalde afspraken gemaakt. Waar later wat moeilijker over gedaan werd. Ook zijn we erachter gekomen dat de wet voorschrijft dat er een jaar garantie op de auto hoort te zitten. Nu hebben we iets meer dan €1300,00 betaald voor een jaar contract voor de onderhoud van de auto. Beetje jmmr dat dit niet van te voren word gemeld. En ja wij hadden ook iets beter moeten opletten.

Vlastuin staat voor goede en sportieve auto's

Ik ben door Jurjen goed geholpen bij het selecteren van een geschikte auto. Verder heeft hij de aflevering ook goed begeleid.

Dag Dominic, allereerst onze hartelijke dank voor uw tijd en moeite om een review te plaatsen. Fijn om terug te lezen dat Jurgen zijn werk goed gedaan heeft. We zullen deze complimenten naar hem overdragen.

Mijn auto te goedkoop ingerolen

Echt een net bedrijf! Je krijgt een mooie auto alleen de prijs betaal je wel. Ik ruilde mijn a3 in en na een vraag wat ik er van verwachte te willen hebben. Had ik een bedrag gezegd. Dat bedrag wist ik wel dat ik dat niet zou krijgen en kreeg ook wel een stuk minder… ik heb daarop ja gezegd dus dat is mijn volle keuze geweest! Dat valt niet aan hun te wijten! Maar dan is het wel rot om te zien dat je ingerolen wagen gewoon voor een dikke prijs te koop staat… gewoon nog meer dan dat ik verwachte er voor te krijgen…is een manier van handel. En ik heb de keuze gemaakt dus ik vat het zeker niet negatief op! En je krijg een mooie auto voor terug! Netjes en schoon en strak afgeleverd! ze hebben zeker aan ons verdient! En dat mag ook!

Dag John, Hartelijk bedankt voor je eerlijke en open review! Wij gaan inderdaad scherp op internet en proberen dan ook geen extra korting meer te geven zonder inruil. Dit komt ook tot uiting in de inruil, want hier kunnen we die “extra” korting ook niet meer in stoppen. Nu was het bij jullie nog weer iets anders omdat we bij jullie 2 auto’s in moesten ruilen en dan moeten we als het ware een extra auto inkopen en dat doen we op handels condities. Nogmaals dank en heel veel plezier nog met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Willem van Vlastuin

Gewoon netjes gehandeld

Mijn eerste indruk was goed naar mijn zin de auto ingeruild en ben zeeer tevreden over de auto na 3 weken ik zag dat mijn ingeruilde TT al na 5 dagen verkocht was dus loopt goed bij vlastuin

Fijn dat u goed terugkijkt op de deal. Dank voor het plaatsen van een review. Vanaf hier wensen we u nogmaals veel rijplezier.

Flexibiliteit, aandacht en service

Ja een garage kost geld, er slijten dingen en er gaan dingen stuk. Bij Van Vlastuin kan ik altijd terecht met vragen en verzoeken en iedereen doet zichtbaar zijn best. Chapeau! Oh, en er werken gewoon allemaal heel aardige mensen!

Kijk, van zoveel positieve woorden worden we blij en inderdaad auto rijden kost geld, maar fijn om te lezen dat u met uw vragen bij ons terecht kunt. We denken graag mee in oplossingen. Dank voor het plaatsen van deze review!

Goede service van begin tot eind.

Ben voor mijn eerste auto via autoscout terecht gekomen bij Vlastuin auto’s. Van begin tot eind goed geholpen door Jurgen. Goede service en de auto werd keurig afgeleverd.

ervering rijker en illusie armer

*De ene verkoper bij Vlastuin is de andere niet, de eerste bood inruil voor een A3 cabrio dubbel S-line ongezien €32.000,-- plus of min €1.00,--. Reden genoeg om met mijn in showroom conditie verkerende A3 cabrio bij Vlastuin op de koffie te gaan. Daar ontmoette ik verkoper 2, gespecialiseerd om via Gaspedaal.nl de laagst mogelijk prijzen tevoorschijn te toveren, derhalve werd het eerder gedane bod met€2.000,-- teruggebracht. Dit geeft mij het gevoel dat ik voor dit bedrag een soort van opgelicht ben, althans zo voelt het. Mag het ook tekortgedaan noemen. *Auto vandaag opgehaald, setje wielen moest nog gewisseld worden, helaas niet goed uitgebalanceerd, met alle gevolgen van dien van trillingen op de rijksweg. *Tenslotte met het Deense instructieboekje het snelheidsdisplay inregelen wordt nog een hele uitdaging, kennelijk was hier bij aflevering geen tijd voor ingeruimd. *Al met al weinig enthousiasme en heb hier geen goed gevoel bij. Ik ben het met de onderbouwing totaal niet eens en wel op basis van feiten en realiteit. Ik ben woensdag 13 september door een van uw verkopers teruggebeld en heb een indicatie gevraagd voor mijn in showroom conditie verkerende Audi A3 cabrio.. Mij is voor een 2 maal S-line van 2020 met kilometerstand 27500 een telefonisch bod gedaan van €32.000,-- plus of min €1.000,--. Gezien de showroom conditie en complete uitrusting ben ik uitgegaan van €33.000,-- wat tevens reden was om af te reizen naar Scherpenzeel. Terplaatse werd er alles aan gedaan om de inruilprijs naar beneden bij te stellen, goochelen op Gaspedaal met auto’s uit 2019 met veel minder opties etc. kortom weinig professioneel. Op enig moment heb ik zelf Gaspedaal geraadpleegd en exemplaren van 2020 met dezelfde uitrusting en opties doen enige duizenden euro’s meer verkoop, dat was kennelijk niet interessant en aan de orde. Jammer een gemiste kans. Ik heb woensdag een schriftelijk voorstel gedaan op basis van de eerder afgegeven inkoopprijs van €33.000,--, wordt vervolgd

Dag Arie Allereerst hartelijk dank, dat u de moeite neemt om uw ervaring te delen. Ik heb 2 kanttekeningen bij uw verhaal: * U heeft € 31.000,- gekregen, precies wat wij u telefonisch (lees: ongezien) als ondergrens geboden hebben. * Ten tweede was dit voor ons geen doorsnee aflevermoment. Normaliter staat er een week voor van het moment van aankoop tot moment van aflevering. U heeft echter de Audi afgelopen vrijdag om 10.00 uur gekocht en wilde deze auto nog diezelfde dag hebben met daarbij de originele wielen onder de auto. We hebben in onze werkplaats alles op alles gezet om aan deze wens te voldoen, zodat u om 17.30 uur met de nieuwe auto de weg op kon. Ik vermoed, dat dit helaas toch net te snel is gegaan, waardoor het balanceren met de nieuwe wielen niet goed is gegaan. Onze excuses daarvoor. Instructies kunt u oproepen in het display in het Nederlands. Gezien de door u uitgesproken wens in de geplaatste review hebben wij inmiddels een instructieboekje in de Nederlandse taal voor u besteld. Ik hoop, dat u een half jaar met de Audi rijdt en dat u dan uw bevindingen nog een keer wilt beoordelen. We doen ons best voor een 8 of hoger! 😊

Super fijne mensen om zaken mee te doen

Opel Crossland gekocht. Heel goed geholpen. Afspraken precies nagekomen

Dag Mees, mooi compliment voor het team, dank daarvoor. Veel plezier met de Crossland!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Wij zijn goed geholpen.

Hartelijk voor uw review. Fijn om te lezen dat u onze werkwijze als professioneel en klantvriendelijk hebt ervaren.

een vertrouwd bedrijf

zowel koop als aflevering van de auto was correct.

Dank voor uw review. Het maakt ons blij als we als vertrouwd bedrijf omschreven worden; daar maken we ons ook hart voor. Veel plezier met de auto.

Goede informatie en produktvergelijking.

Prettig contact, goede informatie over diverse alternatieven. Koper heeft onvoldoende inzicht in alle nieuwe (elektronische ) ontwikkelingen. Een ruimere uitleg kan hier wel bij helpen.

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u prettig contact heeft gehad met een van onze collega's. De tip om ruimere uitleg zullen we zeker ter harte nemen. Veel plezier met uw auto en we wensen u veilige kilometers.

Prima bedrijf. Goede service

Zeer goed geholpen door Willem Vlastuin. Ook op persoonlijke benadering. Met een prettig gevoel de auto aangeschaft.

Geweldige service en garage !

Heb een Audi Q5 gekocht. De service was uitstekend. Een prachtig mooie garage, personeel heel vriendelijk, zeer attent. Afspraak met Willem gehad die passie heeft voor zijn werk. Bij het ophalen van de auto waren ook alle afspraken nagekomen. Van mij een dikke 10 voor het team ! Kom hier zeer zeker weer terug !

We gaan bijna blozen van zoveel mooie woorden. Ik zal deze review doorgeven aan Willem en zijn collega's. Dank voor het plaatsen van deze beoordeling en uiteraard veel plezier met de Q5!

Onze ford ka,niet gekocht bij vlastuin stond met een kapotte koppeling/ druklager, en werdt na een belletje,met een uurtje opgehaald,en stond de volgende dag,weer voor ons klaar, Super bedankt voor de service, Mvg steinbach Uit scherpenzeel

Hier worden we blij van. Dank voor het plaatsen van deze mooie review.

Bijzonder klant vriendelijk

Fijn autobedrijf, prettig zaken doen. Goede service