Zeer slecht

Ik heb een auto gezien een passaat uit 2011 automaat bij Vlastuin. Ik heb de verkoper 2 keer gesproken en hebben we afgesproken dat ik de auto zou komen bekijken helemaal vanuit Rotterdam. Vervolgens ben ik wezen kijken naar de auto en bleek dat het een schade auto was overal krassen en deuken. Ik ben zeer teleurgesteld ik heb ze verteld dat ze de klant wel hierover moeten informeren. Ik ben helemaal vanuit Rotterdam naar hen gereden voor niks zeker slechte ervaring ermee.

Geachte heer Kazhwan, Wij vinden het vervelend dat u het op deze manier ervaren heeft. Echter willen wij er wel even op reageren hoe het in onze ogen gegaan is. U belde in de ochtend en wilde teruggebeld worden door de verkoper. Toen het u te lang duurde belde u zelf dat u al in Utrecht was en even langs zou rijden, u kwam dus niet voor niets uit Rotterdam. van te voren heeft u geen verkoper gesproken, en hebben wij geen kans gehad u hier op voor te bereiden. Het betreft een gebruikte auto en van een schade auto is geen sprake. De auto heeft gebruikerssporen, maar de definitie van een schade auto is in onze ogen echt anders. Ik vind het jammer dat u het verhaal op andere manier beschrijft dan hoe het daadwerkelijk is gegaan. Spijtig genoeg was dit niet de geschikte auto voor u. Met vriendelijke groet, Van Vlastuin Auto

Professioneel bedrijf

Ik heb mijn auto eind juni 2019 gekocht en helaas nadat ik de showroom had verlaten ontstond er al vrij snel een probleem met de aandrijfas. Ze hebben de auto onmiddellijk op laten halen en het probleem opgelost. Ben net terug van vakantie met de auto en circa 5000 km probleemloos gereden.

vriendelijk ontvangen snel en correct afgehandeld

vriendelijk ontvangen snel en correct afgehandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg vriendelijk en met veel geduld te woord gestaan. Dus mijn gevoel is nu erg positief bij het bedrijf. Het is de eerste auto die we hier kopen dus wat betreft de service verder moeten wij de ervaring nog op doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact voor de tweede keer in 5 jaar een auto gekocht. Nog steeds prima service

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf HuizengaPlantGoed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, staat open voor problemen en proberen die gezamenlijk op te lossen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn heel fijn geholpen. Zeker door verkoper Frank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stukje inleiding: Na 6 jaar hybride auto\'s gereden te hebben, lexus ct 200, en toen nog 2 jaar een lexus NX300h, zocht ik een auto met wat meer belevingen, bij vlastuin hadden ze een mooie bmw 340 touring staan, tuurlijk is het verbruik 2x zo hoog als van mijn lexus, maar ben verhuisd met de zaak, dus van 35000 km naar 5000 km gegaan pr jaar, dus daar hoef ik geen hybride voor te houden.\r\nOp marktplaats kwam ik niet van mijn lexus af, gewoon een te duren auto.\r\nBij een onverwachts bezoek in de showroom vlastuin heeft Willem mij super geholpen, wn de auto voor de dag getoverd, zo dat ik er een stukje in kon proefrijden.\r\nUiteindelijk de knoop gelijk doorgehakt, en deze bmw 340i met bmw garantie gekocht.\r\nIk ben zeer tevreden geholpen bij deze garage.\r\n\r\nMet vriendelijke groet H mijnsbergen \r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sinds vorige week een leuke Suzuki swift (gebruikte) gekocht.\r\nwe zijn goed en zeer vriendelijk door willem geholpen \r\nmooie zaak en erg netjes bovendien .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanaf het moment dat wij de showroom binnenstapte was er een open en gastvrij ontvangst\r\n\r\nafhandeling was prima, we konden/mochten oude auto inruilen of zelf verkopen. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ontvangst op fijne manier geholpen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een mooie Nissan qasqhai gekocht en ben zeer tevreden over de aankoop en de afhandeling van alles, een prima ervaring bij Vlastuin.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring met dit bedrijf. snelle en goede hulp bij het zoeken naar de auto die je wilt.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer waardeloze ervaring, Tijdens de deal mooi weer en gelikte verkooppraat maar daarna wordt je behandeld als een misdadiger. Afspraken worden niet nagekomen en worden dan anders geïnterpreteerd dan afgesproken. Nee, wij kochten een fiat 500 en een X5M5.0D in 1 koop dus lijkt mii een redelijke klant te zijn maar dat maakt niets uit. Eerste en laatste keer geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de gehele service, van eerste telefonisch contact tot aan het wegrijden met de gekochte auto bij Vlastuin auto\'s. \r\n\r\nGeert Stam\r\nBreda

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers. Scherpe prijs van de auto, maar ook een behoorlijke kras werd binnen de prijs gerepareerd.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlastuin auto, \r\n\r\nOp 27-07-2018 heb ik een Mercedes S-klasse met kentekent ( 47 -GHG-9 )gekocht met het bouwjaar 2008. Voor deze auto heb ik 15000 euro betaald. De verkoper heeft bij de verkoop aangegeven dat er geen garantie op de auto zit. Dit omdat de auto niet van onze bedrijf ,maar van een eigenaar die overleden is. Waarom verkoop je dan de auto als je niet eens de garantie durft te geven! De dag na de verkoop heb ik all filters en olie vervangen van de auto! Waarna 3 dagen het lampje gaat branden in het dashboard!! Bij de garage meldt men dat de nieuwe turbo en turboslang vergaan is deze moest dus ook vervangen worden. Hierdoor is alles opnieuw ververst en vervangen inclusief de uitlaatsensoren Lambada. Nu uiteindelijk verbruikt de auto 1 liter olie op 1000km. Daarom de verkoper van de auto was helemaal niet eerlijk! En verkocht me een slechte en uiteindelijk duurdere auto! ‘slechte wagen’\r\nIshanzada

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, Helder en duidelijk en afspraak is afspraak