Heel erg tevreden over de samenwerking met Vlastuin Auto!

Wij hebben al een paar jaar onze auto's in onderhoud bij Vlastuin Auto en hun manier van werken bevalt ons erg goed. Ze staan altijd voor je klaar of het nu een om een kleine of grote reparatie gaat. Onlangs twee andere auto's bij hun aangeschaft en daarin weer mogen ervaren dat er goed naar onze wensen is geluisterd. Kortom, een betrouwbaar bedrijf die laten merken dat hun klanten belangrijk zijn.

Gemoedelijk en klantvriendelijk autobedrijf

Veel geduld met allerlei vragen al stel je de vragen soms meerdere keren. Klantvriendelijk en heel beleefd . Je wordt echt gezien.

prettig en persoonlijk

Fijne garage met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service

De laatste review van 2021 en dan zoveel positiviteit. Fijn om daar het jaar mee af te sluiten. Dank voor uw moeite.

Mooi bedrijf met goede service

Mooie showroom, mooi aanbod en eerlijk over hoe zij werken. De gekochte auto werd mooi schoon opgeleverd, helaas was 1 detail dat we wel hadden benoemd vergeten. Maar overall goed.

Fijn dat u ons complimenteert als bedrijf en de eerlijkheid. Jammer om te lezen dat we desondanks toch een detail over het hoofd gezien hebben. Hopelijk is dat goed op te lossen/opgelost. We wensen u nogmaals veel plezier met uw auto!

geweldig

het was een nette auto

Uitstekende bemiddeling en goede feedback

Ik heb de verkoper Eduard gehad alles wat we besproken hebben bij de verkoop,is na mijn wensen netjes afgehandeld zeer tevreden over Vlastuin . Ik zou voor de volgende auto weer naar Vlastuin gaan . Bedankt voor de goede service . Mvg Adrie

Dank uw wel voor uw review. Goed om terug te lezen dat Eduard u tot tevredenheid stemt. Het stemt ons blij dat u tevreden bent over de goede service.

Zeer geslaagd

Fijne ervaring met gezellige verkopers. Ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Ontzettend leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe auto. Dank je wel voor je enthousiaste review en veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Goede begeleiding,

Goede vriendelijke service

Goede en duidelijke afspraken kunnen maken

Wat een topservice

De verkoper was ontzettend vriendelijk en behulpzaam door het heel traject (en daarna!) heen. Ik kan nog wel eens lastig zijn met dit soort aankopen, maar er werd ontzettend veel begrip getoond

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat onze collega u goed kon adviseren en begeleiden met de aankoop van uw auto.

Goed geholpen, alerte verkoper, goede service ook nog na levering van de auto

Mooi om deze review te ontvangen, dank u wel! Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst.

Afspraak is afspraak

We zijn tevreden zoals Van Vlastuin zijn afspraken is nagekomen.

Fijn om in uw review te lezen dat u tevreden bent. Dank u wel voor deze beoordeling!

Super ervaring met een uitermate profesioneel autobedrijf

Keurig geholpen door verkoopmedewerker Eduard met het inruilen van mijn "oude" auto naar de aanschaf van mijn huidige auto, echt profesioneel iets wat het gehele bedrijf Vlastuin Aoto ook uitstraald. Nogmaals bedankt Eduard, ben super tevreden met m'n nieuwe auto !!! P.M.

Dat zijn mooie en enthousiaste woorden, waar wij maar vooral Eduard blij van worden. Fijn dat u dat met ons hebt willen delen. Dank uw wel en nogmaals veel plezier met uw auto.

Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf

Op 4 november een Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD Business gekocht. Wat een klasse auto en wat een klasse bedrijf. Dinsdag 9 november zou de auto ‘rijklaar’ zijn. Zonder mijn medeweten en op voorstel van de geweldig enthousiaste en geïnteresseerde Janno Donkelaar (verkoopadviseur) heeft deze laatste met mijn vrouw geregeld dat de auto 3 dagen eerder op mijn verjaardag 6 november uitgeleverd zou worden. Ondanks de drukte bij de technische afdeling. Een ultieme verrassing. Dus onverwacht op mijn verjaardag ‘s morgens vroeg terug naar Vlastuin. En wie stond me daar op te wachten? Janno Donkelaar met een brede grijns en mijn Giulia versierd met een grote rode strik. Wat een betrokkenheid, wat een inlevingsvermogen! Janno, bedankt voor de vloeiende begeleiding en je oprechte interesse.

Wat een leuke review, dank uw wel. En inderdaad wat een geweldige verrassing zo op uw verjaardag. Vanaf hier ook onze felicitaties. We wensen u een goed nieuw levensjaar. Uw complimenten zullen we uiteraard aan Janno doorgeven!

Fijn geholpen aan de telefoon, gelijk praktisch omgezet in daadwerkelijke service. Wat een fijn bedrijf!

Dank uw wel voor deze review. Goed om te lezen dat uw ervaring met onze collega's als fijn ervaren is.

Met goed gevoel een auto gekocht.

Verkoper was hulpvaardig bij het zoeken en probeerde te voldoen aan de wensen. Niet de intentie gehad om meteen een auto te kopen en toch na een rondrit en gesprek, de koop in werking gezet. Nu rijden we al 2 maanden zonder problemen.

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u met een goed gevoel een auto gekocht heeft, en dat de verkoper hulpvaardig is. We wensen u nogmaals veel plezierige kilometers.

Verassend

We kwamen voor een relatief goedkope auto, maar werden geholpen als elke andere klant. Verassend snel, vriendelijk, en behulpzaam. Erg tevreden met onze swift.

Goed om terug te lezen dat u heeft ervaren dat we elke klant zo goed mogelijk te helpen, of men nu voor een dure of relatief goedkope auto komt. Veel plezier en veilige kilometers met uw Swift.

Voor de tweede keer een auto aangeschaft, Wederom weer keurig afgeleverd!

Kijk, dat zijn de leuke reviews. Dank je wel!

Prima geholpen, uitstekende service, puike aflevering

Zeer net bedrijf met vriendelijke medewerkers die oog en oor voor de klant hebben

Fijn dat u zo enthousiast bent. We zullen de complimenten aan het team doorgeven. Veel plezier met de auto!

Goede duidelijke afspraken

Handleiding van de auto zou nagestuurd worden dit nog niet ontvangen

Goed om te lezen dat u de afspraken als duidelijk hebt ervaren. De handleiding is naar u onderweg en ik hoop dat u deze binnen nu en een aantal dagen in huis hebt. Wellicht krijgt u dan nog meer plezier van de auto omdat u meer functionaliteiten ontdekt. Mocht u er niet uitkomen, dan horen wij dat uiteraard graag. Veel plezier met de auto!

Alles goed verlopen en heel coulant is het bedrijf

Dank u wel voor deze positieve review. Goed om te lezen dat alles prima verlopen is. We wensen u veel veilige kilometers.

Mooi bedrijf, vriendelijke verkopers, prachtige showroom ,keuze is reuze

We gingen voor een mooie Audi q3 Sportback ,maar kwamen thuis met Volvo XC 60 .

Kijk dat is een heel ander type auto geworden. Fijn om te lezen, dat u er zo goed op terug kijkt en ons nu blij maakt met deze review. Dank u wel en nogmaals veel plezier met de XC60.

Betrouwbaar

Een betrouwbaar bedrijf met goede kennis van zaken . Klantvriendelijk. ruime, veel zijdige keuze. Staat open voor de eisen van de klant

We vinden het fijn om uw positieve ervaring met ons als bedrijf en als team zo terug te mogen lezen. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te delen. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers!

Ik heb een fijne auto aangeschaft bij Vlastuin

Ik ben tevreden en vakkundig geholpen in het maken van mijn keuze

Dag René, dank je wel voor je moeite om je ervaring met ons te delen. Fijn dat je tevreden bent en blij bent met de gemaakte keus. Nogmaals veel plezier met de auto.

Zeer persoonlijk en betrokken!

Zeer persoonlijk en betrokken!

Persoonlijk en betrokken zijn willen we graag uitdragen en overbrengen. Hoe fijn is het, dat u dit dan ook ervaren heeft. Dank u wel voor de moeite om dit met ons te delen. Veel plezier met de auto.