Voor de tweede keer een auto aangeschaft, Wederom weer keurig afgeleverd!

Kijk, dat zijn de leuke reviews. Dank je wel!

Prima geholpen, uitstekende service, puike aflevering

Zeer net bedrijf met vriendelijke medewerkers die oog en oor voor de klant hebben

Fijn dat u zo enthousiast bent. We zullen de complimenten aan het team doorgeven. Veel plezier met de auto!

Goede duidelijke afspraken

Handleiding van de auto zou nagestuurd worden dit nog niet ontvangen

Goed om te lezen dat u de afspraken als duidelijk hebt ervaren. De handleiding is naar u onderweg en ik hoop dat u deze binnen nu en een aantal dagen in huis hebt. Wellicht krijgt u dan nog meer plezier van de auto omdat u meer functionaliteiten ontdekt. Mocht u er niet uitkomen, dan horen wij dat uiteraard graag. Veel plezier met de auto!

Alles goed verlopen en heel coulant is het bedrijf

Dank u wel voor deze positieve review. Goed om te lezen dat alles prima verlopen is. We wensen u veel veilige kilometers.

Mooi bedrijf, vriendelijke verkopers, prachtige showroom ,keuze is reuze

We gingen voor een mooie Audi q3 Sportback ,maar kwamen thuis met Volvo XC 60 .

Kijk dat is een heel ander type auto geworden. Fijn om te lezen, dat u er zo goed op terug kijkt en ons nu blij maakt met deze review. Dank u wel en nogmaals veel plezier met de XC60.

Betrouwbaar

Een betrouwbaar bedrijf met goede kennis van zaken . Klantvriendelijk. ruime, veel zijdige keuze. Staat open voor de eisen van de klant

We vinden het fijn om uw positieve ervaring met ons als bedrijf en als team zo terug te mogen lezen. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te delen. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers!

Ik heb een fijne auto aangeschaft bij Vlastuin

Ik ben tevreden en vakkundig geholpen in het maken van mijn keuze

Dag René, dank je wel voor je moeite om je ervaring met ons te delen. Fijn dat je tevreden bent en blij bent met de gemaakte keus. Nogmaals veel plezier met de auto.

Zeer persoonlijk en betrokken!

Zeer persoonlijk en betrokken!

Persoonlijk en betrokken zijn willen we graag uitdragen en overbrengen. Hoe fijn is het, dat u dit dan ook ervaren heeft. Dank u wel voor de moeite om dit met ons te delen. Veel plezier met de auto.

Geweldug

Even terug geweest met een mankement , maar wat een service ☺ perfect geholpen en altijd even vriendelijk . Shapo mensen erg bedankt .

Ah, goed om te lezen dat u er zo op terug kijkt. Ik zal de complimenten aan de rest van het team overbrengen. Dank u wel voor deze prachtige review.

Apart

Wilde Vlastuin vergeten, maar ze blijven vragen om een review. Contract gemaakt met inruil. Geen korting op de nieuwe en karige inruilprijs. Wij hadden haast, dus we kozen ervoor. Verkoper, welke jarenlang monteur was, heeft inruil geïnspecteerd en daarop bedrag gebaseerd. Hij vertelde dat ze weinig verdienen aan de verkoop, maar juist hun marge halen op de inruil. De inruil was aantoonbaar goed onderhouden en had zelfs een nieuwe motor van de fabrikant onder garantie. Ik kon de nieuwe auto direct meenemen, maar koos ervoor op zaterdag zodat de kids meekonden. Die zaterdag met de hele familie blij aangekomen. Koffie, lollie, sleutels maar opeens kwam er een andere verkoper (stelde zich niet voor maar denk de eigenaar) en die stelde dat we voor de inruil 1000 minder kriigen. We konden mee naar dicht kantoor om het te bespreken, maar het leek mij prima om en public hem de keuze te geven of hij wel of niet het contract wil respecteren. Dat hoefde hij niet, zei hij, dat staat in de kleine lettertjes. Dat maakte mij ook niet uit, je respecteert het of niet. Dus wij gingen met huilende "we willen niet met de oude" kids weer weg. Direct naar merkdealer, "Rijdt als een zonnetje" stelt de inruilexpert en bood meer voor de auto dan Vlastuin. Dat wilde ik niet, deal van Vlastuin is voldoende, wel graag 2 lollies. Vlastuin zou gelijk kunnen hebben dat de inruil door de eigenaar slechter beoordeeld wordt dan zijn verkoper en tevens oud monteur. Maar een inruil-expert en professionele garage die onderhoud pleegde zien dat anders. Ook achteraf stelt de fabrikant dat stelling van Vlastuin niet kan kloppen. Ik wilde het bedrijf vergeten, maar wordt nu wel gek van de beoordelings-spam. Ik maak geen conclusie; samengevat: verkoper was ook monteur, maakt deal, kom bepakt met kids en vrouw auto halen en contract wordt door eigenaar opeens niet gerespecteerd, maar na bijbetaling van een extra 1000 wel.

goede service.

goed geadviseerd en geholpen door verkoper Eduard.

Afspraak niet na komen

Wij zouden voor een auto komen kijken, via de WhatsApp en bellen zijn we tot een volledige afspraak gekomen met inruil etc.... Wij zouden de dag erna in de morgen langs gaan. We hebben gevraagd of dat ze de auto tot dan vast wilde houden, waarop de verkoper met ja antwoorden. Ik legde ook uit dat het 2.5 uur rijden is en kreeg daar begrip voor. 10 minuten voordat ze dicht gingen gaat de telefoon. Er komt voor u nog iemand voor de auto en als hij hem niet neemt mag u hem... Erg merkwaardig aangezien wij al een afspraak inclusief overeenkomst hadden staan. Dit is een slechte manier van zaken doen.

Ervaring was goed.

De auto voor een goede prijs aangeschaft. Helaas hadden jullie niet de expertise om de velgen ook te repareren.

Zeer snelle, aardige en vakkundige afhandeling van bezichtiging tot aankoop.

Alleen maar positief.

Goed en netjes geholpen

Via internet dit autobedrijf gevonden

Keurig komen ze na wat beloofd is

Gebeld, afspraak proefrit, gesprek over inruil en prima afhandeling. Keurig verzorgde garage en showroom.

Eerlijk en betrouwbaar

Het was ons een genoegen om een auto kopen bij Vlastuin Auto's B.V. Een echt familiebedrijf met enthousiaste verkopers. Met dank aan Janno Donkelaar!

Gewldig

Super geholpen al je vragen worden beantwoord ontzettend aardige mensen ! Geen spijt van onze aankoop komen over een aantal jaren zeker terug en wij bevelen hun echt aan . Bedankt wij zijn super blij

Dank u wel dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring online te delen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het functioneren van het VlastuinAuto-team. We wensen u veel plezier met de auto!

Uitstekend!

Via Autoscout een prachtige Audi A5 Coupé gespot. Zeer mooi en compleet uitgerust en een schitterende kleur. Ik had het geluk dat ik er snel bij was; de auto was nog maar pas online gezet. Meteen in actie gekomen. Het contact met verkoper Janno was van begin tot eind zeer plezierig. Duidelijke communicatie, erg vriendelijk en behulpzaam. En op de dag van aflevering stond de wagen prachtig te glimmen met een grote rode strik eromheen. Een heus cadeau. Tevens een mooi boek met roadtrips erbij gekregen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Kijk, dat zijn de reviews waar we blij van worden, dank u wel. Goed om de pluspunten uit uw ervaring te lezen. We wensen u veel plezierige en veilige kilometers met de A5.

Lichte teleurstelling

Op mijn reis van Rotterdam naar Duitsland waar ik werk ben ik langs geweest bij Vlastuin om de BMW X5 te bekijken. Dit was gedurende een dag met sneeuw en regen dus niet een beste kans om de auto duidelijk te bekijken. Na de rit , 4 weken later zonder nogmaals zien de auto toch gekocht. Bij aflevering toch wel wat zaken die niet helemaal netjes waren, zoals een putje in de voorruit met als antwoord van Vlastuin “ je had ‘m toch bekeken”? Verder was t profiel op de voorbanden schandalig slecht, deze heb ik dus ook binnen drie weken vervangen. Verder was er een kapotte zonneklep en een kapotte handel op het afsluitdeskel achterin (waaronder de laadkabel ligt). Ik vind dat je voor dit bedrag de koper best wel mag wijzen op deze gebreken. De verantwoordelijkheid leggen bij de koper bij aanwezige schade (wel of niet gezien) vind ik slecht. Als laatste punt, het aflever pakket. Ik had het Extra - pakket gevraagd. Nu weet ik dat interieur reinigen er niet in zat , maar de auto was van binnen echt wel vies. Ik vind het niet professioneel om een auto zo af te leveren.

Bevalt uitstekend

Klantvriendelijk, denken met je mee. En nemen de tijd voor je. Niet voor niks al heel lang klant.

uitstekende dienstverlening

In verband met de spierziekte van mijn vrouw, zochten wij een auto met een hoge instap en een automatische versnellingsbak. Willem zette een selectie van vijf mogelijk geschikte auto's voor ons op een rij, zodat we deze achter elkaar konden beoordelen. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt, heeft hij de normale levertijd ingekort zodat wij snel gebruik konden maken van de auto. Mijn vrouw kan nu weer zelf autorijden. Heel fijn.

Goede service en aardige mensen

Perfect geholpen aan onze nieuwe auto Is deze Corona tijd .. super wat een service

Super vriendelijk en goed geholpen

Met dank aan Eduard!