Super geregeld door Willem en Peter

Super snel geregeld door Willem. Klantvriendelijk & een prachtige auto!!

Goede service, meedenkend en staan direct voor je klaar. En vooral ook hele aardige mensen. En staan mooie tot zeer mooie auto's in de showroom voor een nette prijs.

Top bedrijf

Prachtige auto gezien op de site en na wikken en wegen toch naar Scherpenzeel, stukje proef rijden was zo geregeld en alhoewel het hartstikke druk was toch ruim de tijd voor ons genomen. Week later opgehaald met de extra's die we graag wilden. Gewoon Top !

Snel en goed geholpen

Vriendelijke mensen,mooie auto's

Dank voor uw review. We stellen het op prijs dat u hiervoor de tijd hebt genomen.

Nette en vriendelijke benadering.

Goed geholpen en komt betrouwbaar over.

Fijn dat u ons betrouwbaar ervaren hebt. We zullen deze complimenten overdragen aan de andere collega's uit het team.

Correct en vriendelijk geholpen!

Mooie zaak, maar wat belangrijker is: zeer vriendelijke ontvangst en correct geholpen. Ben met een tevreden gevoel en een mooie auto vertrokken.

Wow van dit soort ervaringen worden we erg blij. Dank voor uw moeite om deze review te plaatsen.

Een prima verlopen aankoop op een betrouwbaar adres.

Ondanks mijn aanvankelijke scepsis over de aankoop zijn we er uiteindelijk goed uitgekomen. Wel ervoer ik wat druk bij het beslissen maar daar was volgens mij de 'Corona-stress' ook mede debet aan. Ik heb uiteindelijk wel degelijk zélf de beslissing kunnen nemen en daarbij een goed gevoel over gehouden.

Goed om uw review te lezen en daarbij leuk om te lezen dat u een goed gevoel hebt overgehouden bij de aanschaf van de auto. We wensen u veel plezier met deze aankoop.

Het kan beter.

Afspraken veranderen en dan is er bij bezoek toch weer iets veranderd.

Super service

Proefrit gereden, daarna samen aan tafel. Keurig behandeld, heldere taal en geen "eromheen gedraai". Hoedenplank zat niet in de auto, maar dit werd gewoon geregeld voor me. Super!

Hartelijk dank voor uw review. We waarderen dat u daarvoor de moeite hebt genomen.

Top geregeld!

Zeer fijn en betrouwbaar adres met een leuke club mensen!

leuke vlotte zaak / mensen

Mooie zaak met leuke mensen en veel mooie autos

Fijn om deze review te ontvangen. Hartelijk dank hiervoor, namens ons team "leuke mensen"! En we blijven ons uiteraard inzetten om veel mooie auto's te blijven aanbieden.

Fijn zaken doen

Vriendelijke ontvangst en fijn zien doen

Kijk, dat lezen we graag. Dank voor uw genomen moeite om deze review te maken!

Goed geregeld en prima service

Onlangs een Lexus gekocht en prima in orde. Rijd super. Ook de behandeling en de showroom zien er netjes uit. Mocht ik nog eens een auto zoeken zal ik ook zeker weer even op hun site kijken. ook goed was dat hun website snel en goed onderhouden wordt. Me auto was gekocht en dag later al niet meer op de site te vinden. teken van juist werkende website.

Goed om te lezen dat de Lexus super rijdt. Fijn dat u de moeite hebt genomen om uw verhaal te delen. Dank u wel.

Goed bedrijf.

Duidelijk, vriendelijk.

Een autodealer waar je je gelijk thuis voelt

Erg vriendelijk personeel, mooie auto,s voor een goede prijs. Vlastuin komt erg betrouwbaar over. Ruimte voor onderhandelen. Ik zou hier zeker weer een volgende auto kopen. Gekocht een peugeot 3008. Uit 2019. We zijn erg tevreden met de auto.

Gewoon een hele goede garage

Er wordt tijd voor je genomen en er wordt alles aan gedaan om jou tot een goede keus te laten komen. We komen er al minstens 20 jaar en we blijven komen.

Trouwe klanten maken ons helemaal blij. Dank voor uw vertrouwen voor al die jaren. We waarderen dit enorm!

Goede ervaring

Je wordt netjes geholpen.

hele goede garage met vriendelijke mensen in verkoop en onderhoud

of je nu komt voor een andere auto of voor het onderhoud, de mensen staan altijd voor je klaar om eea zsm te realiseren. prijzen zijn marktconform , keuze genoeg en vakmanschap in de werkplaats is heel goed . je auto is daar in goede handen.

Een review als deze ontvangen we graag. Leuk om te vernemen, dat zowel verkoop als ook de werkplaats als goed en vakkundig ervaren worden. Dank je wel!

Top auto voor top prijs door top service

Erg goed geholpen en ontzettend tevreden over de aangeschafte auto.

Vriendelijk

Mooi autobedrijf met mooie jonge occasions en vriendelijk personeel

Prima adequate behandeling

Luistert goed naar de klanten wensen, komt afspraken na. Is duidelijk en concreet. Probeert tijd voor je te maken ook al is t druk en/ of biedt andere opties om je niet te lang te laten wachten.

Super!!!!!!

Met 1 woord top

fantastisch

Wij hebben net een andere auto hier gekocht. Heel erg goed geholpen en eerlijk advies gehad. Ook de service is perfect. We kwamen bij de aflevering er achter dat er iets niet goed was met de banden en een achterlamp unit. Werd direct zonder problemen vervangen en geregeld! Echt super gewoon.

goede service

Klantvriendelijk Kleine problemen worden even snel tussendoor opgelost.

Behulpzaam

Goede service en vriendelijk personeel