uitstekend

Ik werd snel geholpen, heel aardig en behulpzaam team

Gewoon een autohandelaar in een mooi pand

Een zoektocht naar een bepaalde kleine occasion bracht mij naar Vlastuin Auto in Scherpenzeel. Toevallig was deze in het bezit gekomen van Vlastuin Auto. Zo gaat dat. Het was voor mij langer dan een half uur rijden maar op zich niet erg. Het zijn aardige mensen bij Vlastuin Auto en ze hebben een mooi pand. Ontvangst was prima. De auto was niet voordelig of zo...€ 7250,00. En ik had nog geluk want toevallig was dit een auto uit de oktoberdeals! Nu, in november heb je de novemberdeals. En ik vermoed dat in december er wel decemberdeals zullen gaan komen. De auto was 7 jaar oud maar had niet zoveel kilometers op de teller. Omdat ik op dat moment echt een auto nodig had wilde ik de auto het liefst direct meenemen. Aan de prijs viel niets te doen. Scherpe prijzen enzo... Oké. Dan naar het volgende hoofdstuk. Want "we hebben afleverpakketten" 250, 500, 1000 en 1350 euro. Bij elke pakket staat o.a. wasbeurt exterieur. Maar dat zijn ze al voordat ze op de foto worden gezet. Dat zegt Marlise Troost bij “Team”. Misschien nog een extra wasbeurt of zo. Dat kan. En de brandstoftank wordt voor een kwart gevuld. (Sigaar uit eigen doos :-)) Bij elk pakket staat ook “tenaamstelling”. Gelukkig was dat ook mogelijk zonder een pakket te kopen… Maar het vreemde vind ik wel dat je op een gekochte auto geen enkele garantie krijgt. Je moet deze garantie kopen. Basic-garantie is er pas vanaf 500 euro bijbetaling. 12 maanden bovag-garantie komt pas kijken als je 1350 euro betaalt. Dat is bijna 20% van de aanschafprijs…Ik heb het gegokt en de auto toch maar zonder garantie meegenomen. Alsof je een auto koopt via marktplaats bij een particulier zeg maar, dat gevoel. Meer dan een autohandelaar met een mooi nieuw pand is Vlastuin Auto in mijn ogen niet. “Zou u Vlastuin Auto aanbevelen”. Nee, eigenlijk niet.

top service

Zeer goede service ontvangen bij de aankoop van mijn nieuwe wagen.

Gewoon goed en correct

Bmw gekocht, netje,s afgeleverd.

Uitstekend geholpen met een warm gevoel

Leuke deskundige mensen en je voelt je direct welkom.

Positieve behulpzame alert medewerking.

Top geholpen door Eduard. Auto goed opgeleverd.

Mooi verzorgd uitziend bedrijf vriendelijk persoon waar je goed mee kunt praten.

Het enige kritiek puntje wat ik heb is. Dat bij aflevering van de auto ik wel graag even wat uitleg had willen hebben over de auto. Bijv in mijn geval hoe het laden van de auto werkt en eventuele opties. Verder geen klachten.

Fijn contact vanaf binnenkomst

Ben zeer goed geholpen bleek naar aankoop schade te hebben aan onderkant spiegel. Naar contact is spiegel besteld en vervangen,ben tot dusverre zeer tevreden

Vlastuin garage levert kwaliteit en is oprecht klantgericht!

Personeel denkt mee in oplossingen, overleggen welke kosten er zijn en waarom. Er is vervangend vervoer mogelijk. Bij pech onderweg (indien niet te ver weg uiteraard en misschien wel in overleg) of aan het thuisadres hulp bij auto welke een mankement heeft. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig en.. de koffie staat altijd klaar!

Persoonlijke aandacht en betrokkenheid.

Naar mijn wensen geluisterd en gezocht naar een passende auto.

Dank voor deze mooie review. Fijn om te terug te lezen dat er geluisterd is naar uw wensen. Veel plezier met de andere auto!

Afspraak is afspraak

Super leuk geholpen tijdens het hele proces van koop tot aflevering . Heel mooi bedrijf met leuk personeel

Van deze review worden wij helemaal enthousiast. We zullen de complimenten voor het team overdragen naar de collega's.

Topbedrijf

Van begin tot eind goede service

Hartelijk dank voor deze mooie review.

We zijn heel tevreden over jullie

Dat is goed om te terug te lezen. Bedankt voor deze beoordeling.

Altijd goede service.

Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk en zeer goede service, ook bij pech onderweg.

Hartelijk dank voor uw moeite om uw ervaring met VlastuinAuto te delen. Fijn om terug te lezen dat we ons best doen voor een goede service.

Zeer goed advies en prettige verkoper

Goed verzorgde omgeving. Prettige en goedspraakse verkoper. Ik ben 100% tevreden met mijn aankoop aldaar.

Ontzettend bedankt voor deze prachtige review. Goed om te lezen dat onze collega u goed van dienst heeft kunnen zijn. Veel plezier met uw auto.

correct en plezierig telefonisch contact. Prettige ontvangst in de showroom. Geen bemerkingen in het traject en ben dan ook een tevreden eigenaar van een V60 geworden. Klein puntje van verbetering is de aflevering. In deze prijsklasse had ik een volle tank verwacht en een Nederlandse handleiding i.p.v. een Deense in het dashboardkastje.

Dank u wel voor deze mooie review. Ik begreep dat collega Eduard inmiddels contact met u heeft opgenomen wat betreft de handleiding. We wensen u veel plezier met uw Volvo!

Uitvoering komt overeen met de opdracht!

Keuring prima uitgevoerd tegen acceptabele prijs. Meedenken van het bedrijf in noodzakelijke werkzaamheden. Zeer tevreden.

Hartelijk dank voor de beoordeling van de uitvoering van werkzaamheden in onze werkplaats. Fijn om terug te lezen dat er meegedacht wordt.

Super fijn geholpen

Heel fijn geholpen.

Dank je uw review. Goed om terug te lezen dat u fijn geholpen bent door een van onze collega's.

Super snel en goed geholpen geheel naar wens !

Deskundig , eerlijk , snel en super goed geholpen , ook op een zaterdagavond.... 's morgens gesprek gehad met Willem over een andere auto die we via Vlastuin Auto's wilden aanschaffen . Vervolgens liet dezelfde dag onze oude auto ons in de steek op zaterdag na sluitingstijd . Zelfs toen ook snel geholpen met vervangend vervoer ! Een aantal weken later heeft Vlastuin ons onze "nieuwe" auto geleverd, keurig netjes schoon ,gepoetst van binnen en buiten . Inmiddels rijden we super tevreden rond !

Hartelijk dank voor deze review. We worden als team helemaal blij van deze mooie woorden. Veel rijplezier!

Goede communicatie, flexibel en betrouwbaar

Vriendelijke medewerkers, flexibel wat betreft planning, mogelijkheden etc. Duidelijk over te verwachten kosten en communicatie. Lossen het op ook in geval van onduidelijkheid.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om terug te lezen, dat je enthousiast bent over het bedrijf en ons team.

Top service/ klantvriendelijk

Gastvrij ontvangen in een mooie garage sander heeft me netjes geholpen onder het genot van een lekker bakkie koffie wij zijn super blij met de auto ik zou zoekt iemand een mooi occasion zou ik zeker vlastuin auto's aanraden namens me dochter nog bedankt voor de lolly's vriendelijke groet gijsbert

Wat een leuke review! Met name de opmerking over de lolly's tovert een glimlach bij onze collega's. Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst.

Mijn ervaring van de tweede auto was erg goed

De onderhandeling met Willem van Vlastuin ging soepel en ook de aflevering was netjes.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf en ons team.

Goede service, denkt goed mee

Positief

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring met ons bedrijf en ons team.

Gastvrij ontvangen

Gastvrij ontvangen in een mooie en verzorgde garage

Fijn om terug te lezen dat u door ons team gastvrij bent ontvangen; dat horen we graag. Hartelijk dank voor deze review.

Uitstekend geholpen:)

Goed ontvangst, uitstekend advies en een auto waar ik blij mee ben!

Leuke review, hartelijk dank!