8

goede service

Klantvriendelijk Kleine problemen worden even snel tussendoor opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam

Goede service en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettig

Op je gemak de auto bekijken... Direct gewoon een scherpe prijs... hier hoef je niet lang om te zeuren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief in de breedste zin van het woord

Ik heb snel zaken kunnen doen en de afspraken worden nagekomen, waarbij ze er alles aan doen om de klant te bedienen naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch en snel geholpen bij aanschaf van auto

De accountmanager Frank was zelfs op zijn vrije dag bereikbaar voor spoedvragen, ik werd snel op de hoogte gesteld van auto's in mijn prijsklasse en hierin goed geadviseerd. Eenmaal auto uitgezocht, werd alles extra snel in gang gezet voor mij zodat ik zo kort mogelijk met vervangend vervoer hoefde te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Verkoopt mooie auto's

Mooie auto getroffen bij bedrijf, erg vriendelijk geholpen, in mijn geval niet meteen duidelijk m.b.t. prijs / afspraken. Er wordt veel (eromheen) gepraat dus als je daardoor heen prikt, heb je een goed adres voor een mooie nette auto..

  • Aanbevelen? Ja
9

toppie

verder geen commentaar gwoon toppie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en correct geholpen

Bij onze zoektocht naar een andere auto zijn we prima geholpen door de medewerker. Het bedrijf maakt op ons een professionele indruk, en heeft een ruime keuze.

  • Aanbevelen? Ja
3

Jammer

Na een paar keer telefonisch contact toch maar eens gaan kijken bij Vlastuin. De auto die ik op het oog had was door de zgn december actie een paar duizend euro goedkoper. Echter, dit blijkt een sigaar uit eigen doos want wordt er dan gezegd tijdens het gesprek u kunt inruilen maar wel tegen handelsprijzen. Concreet, Vlastuin bood in mijn geval ruim 5000 eur minder aan inruil dan een willekeurig andere autobedrijf. Had het gevoel totaal niet serieus te worden genomen en ik stond dan ook weer snel buiten met een visitekaartje in mijn hand die hadden ze beter zelf kunnen houden. Voor mij persoonlijk totaal geen klik met dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Ramharakh, Hartelijk bedankt dat u de moeite neemt om uw verhaal te delen. Al sinds 4 maanden hebben wij contact over deze auto. In augustus was u op de hoogte dat u bij ons € 27.500,- zou krijgen voor uw relatief moeilijke inruil (Panamera) op de aanschaf van een gewonere auto die wij verkopen (Audi A5). In augustus vroegen wij voor de verkoopauto € 47.950,-. Nu met de December Deals is de verkoopprijs voor deze Audi A5 verlaagd naar € 42.950,- en bieden wij voor uw auto nu € 25.000,-. U bent er per saldo € 2.500,- op vooruit gegaan in ons laatste voorstel!! Kortom, ik ben ervan overtuigd dat u met uw auto elders geen betere deal kunt maken bij de aanschaf van eenzelfde auto. Met een enthousiaste groet, Willem van Vlastuin

10

Heel positief

Heel prettig geholpen door de directeur himzelf

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke medewerkers en eerlijke openheid

Onlangs een pracht auto gekocht voor een nette prijs, en zeer vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

prachtige zaak waar je graag naar binnen gaat met mooie showroom

Heb bij jullie een vw Golf gekocht wat een hele aardige auto is. Goed geholpen en binnen 2 uur reed ik weg met deze prachtige auto. Aftersales is ook goed opgepakt, kortom een bedrijf waar je dus gewoon naar terug kunt gaan om een heerlijke auto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en goed gemutst personeel.

Heb gedeald met de eigenaar zelf. Dat heeft goed gewerkt. Korte duidelijke lijnen! Mooi uitziende showroom met goede koffie.

  • Aanbevelen? Ja
4

De eerste indruk is vriendelijk, maar wat overblijft is een gevoel van onvrede

Enthousiast welkom, met direct excuus voor de drukte (door onderbezetting ivm ziekt, kan gebeuren). Proefrit gemaakt met collega op de achterbank. Daardoor 'druk' om vooral niet te ver te rijden. Latere auto's van duurdere waarden reden wel alleen weg (dacht eerst dat het kwam ivm de auto waar we in reden). Bij onderhandelen geen enkele beweging om ook maar een miniem deel van de prijs te halen (zou werken ihkv het goede gevoel), sterker nog toen de prijs stond werd ook nog verteld dat er rij-klaar maak kosten bij zouden komen. Dat staat weliswaar op de website, maar aan het eind van een onderhandeling zonder incentive voelt dat toch slecht. Verder zeer teleurstellend om bij thuiskomst te merken dat er geen krik, reservewiel, gevaren 3-hoek e.d. in zitten (maw alles wat je nodig hebt bij pech/lekke band). In feite dus een incomplete auto afgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Ruud, Jammer om te horen dat de aankoop niet volledig naar wens verlopen is. Wel goed dat u even een terug koppeling schrijft. Prijs: We hadden u vooraf al een prijs gegeven voor uw eigen auto, voordat u bij ons langskwam voor een proefrit. Als de auto dan is wat we denken, dan kunnen we niet meer geven. Proefrit: In u geval ging het om zeer bijzondere auto (Passat R36) met veel vermogen en u komt zelf uit een gewone Passat 1.8, dan geven wij een dergelijke snelle auto niet zo maar mee voor een proefrit en proberen wij altijd mee te rijden. Reservewiel en krik: Ik weet niet hoe het bij uw nieuwe auto zit, maar het zou goed kunnen dat dat er niet meer bij hoort. Tegenwoordig worden heel veel auto’s geleverd zonder reservewiel en krik. Zou u met deze antwoorden er wat anders tegen aan kijken? Hoe bevalt de auto? Elke keer een glimlach op het gezicht als u erin zit? :-) Nogmaals hartelijk bedankt voor de terugkoppeling en wens ik u een goed weekend. Met vriendelijke groet, Willem van Vlastuin

8

Prima service

Je wordt keurig geholpen en afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen

Je wordt correct geholpen ,en een goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk , too the point, en eerlijk geholpen.

Mooie zaak met eerlijke mensen die een hart voor het autorijden hebben en graag mooie auto s willen verkopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik vind vlas en tuin een goeie garage

Ze hebben mij goed geholpen en ze zijn ook klant vriendelijk naar de mensen toe

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie autozautozaak met goede occasion.

Eerlijke prijzen en aardig en behulpzaam personeel .proefrit mogelijk .En aflevering auto volgens afspraak. Kom zeker hier terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mee denkend bedrijf, met de service hoog in het vaandel!

Positief

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk

Ben goed en vriendelijk met tijd te woord gestaan en geholpen. Alleen had ik iets meer korting verwacht 😉😉😉😉👍👍

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

Mist een slotbout op achterwiel. Lekkage koelvloeistof. Hitteschild turbo mist bout

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Jonathan, Allereerst dank, dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Ik vind het alleen wel jammer om een onvoldoende van jouw kant te krijgen, op basis van dingen die geen slechte review waardig zijn. Wij hebben de auto meteen door geleverd zoals deze occasion erbij stond. Hiervan bent en was u op de hoogte. Ik heb meerdere keren met tijdens het verkoopgesprek geprobeerd om u de auto met onderhoudsbeurt, nieuwe apk en garantie te verkopen; dit wilde u niet omdat u dit een kennis wilde laten doen. U heeft de auto dan ook zo meegenomen, zonder dat we er ook maar iets naar gekeken hebben. Dan kan er altijd wat aan de auto mankeren wat wij anders met de onderhoudsbeurt of de garantie tegen gekomen waren. Evengoed hoop ik dat u er nog veel plezier van heeft, want het is echt een hele mooie en nette auto die u gekocht heeft. Met een gastvrije groet, Willem van Vlastuin

9

zeer prettige en keurige service

Het ontvangst bij de receptie, de correcte service en de prettige zakelijke afhandeling is de positieve ervaring die ik heb bij Vlastuin.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en vertrouwde service

Een zeer net en kundig bedrijf met mooie auto's en zeer vriendelijk en kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen!

.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina