Super service

Super goede en snelle service. Heel vakkundig en persoonlijke aandacht, ze denken mee en zorgen voor oplossingen! In 1 woord geweldig!!

Top service. Denken mee met klant.

Vakkundig, professioneel, vriendelijk en voor elke beurs!

Al een paar jaar zijn wij met meerdere voertuigen trouwe klant. We worden altijd naar tevredenheid geholpen. Er is altijd een passende oplossing en er is ook altijd tijd voor een kop koffie en gezelligheid!

Goede, correcte en vriendelijke service

Ze zijn goed in wat ze doen. Niks is te veel. Altijd vriendelijk. Goede kwaliteit. Er wordt niet in problemen gedacht, maar in oplossingen. En het meest belangrijk, er is altijd koffie

Top Service

Vandaag op Apk keuring geweest in Echt bij Automobielbedrijf Dries Visser V.O.F. Top Service en klantvriendelijk koppie koffie stond al klaar

Bedrijf met vakkundig,klantvriendelijk personeel. Prijzen.zijn ook.nog betaalbaar. Ieder probleem.vinden.ze.altijd.wel een.oplossing voor

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom al jaren bij bedrijf met mijn auto\'s en de ervaringen zijn positief.. Altijd vriendelijk en op korte termijn tijd voor me als er iets aan mijn auto was.

Zoek je een top garage voor onderhoud en aanschaf van een gebruikte auto? Dan is dit the place te be!! Uitstekende service en goed advies!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn eeste auto gekocht bij Dries Visser. Voldeed aan alles. Auto ook in onderhoud gehouden daar. Inmiddels een nieuwe auto die zeker weten ook daar in onderhoud blijft. Topservise, deskundigheid en klantvriendelijkheid!

We hadden de opdracht gegeven om een grotere autote zoeken voor ons...had geen haast en uiteindelijk met een goede deskundige hulp.een mooie auto gevonden en gekocht ..

Zeer klantgericht. Er wordt ook naar niet alle daagse oplossingen gezocht als dat nodig mocht zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na veel pech gehad te hebben met mijn eerste auto ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen. Daar ben ik vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Daarnaast heb ik goed advies gekregenen een gebruikte auto bij Dries Visser gekocht. Op het moment dat er iets niet in orde was met de auto is dat gelijk (kostenloos) verholpen. Een klein bedrijf met een grote service.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend bedrijf. Service is heel goed evenals de deskundigheid en ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Kortom zeer tevreden over automobielbedrijf Dries Visser!!

Goede service. En vakbekwaamheid

Voor grote/kleine reparatie, apk keuring of aanschaf andere auto is dit bedrijf TOP. Geweldige service, goed advies en prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij mijn eerste contact: Helemaal happy met mijn afspraak bij dit bedrijf. Netjes volgens afspraak. Klaar terwijl ik rustig binnen wacht. Een bedrijf waar service en vakmanschap hoog in het vaandel staan (is mijn indruk)

Service gewoon top. Men zegt wel eens: In nood leert men zijn vrienden kennen. Dit is precies met deze garage. In het weekend kregen we onze auto niet meer gestart. Monique gebelt hoe te handelen.Maandagmorgen reeds vroeg kregen we een telefoontje van monteur Nico die enkele doelgerichte vragen stelde. Twintig minuten later stond hij reeds bij ons voor de deur en in mum van tijd waren alle problemen verholpen. Super

• Reden bezoek Andere reden

Nadat ik laatst mijn Ford Ka uit 200 al een prima beurt heb laten geven en de bijbehorende service van een leenauto, ben ik zo tevreden dat ik gisteren na een fb bericht aan Monique, meteen vanmorgen een nieuwe uitlaat heb laten monteren. Gezellig even kletsen en intussen was de reparatie voor een acceptabele prijs in no time gemonteerd. Morgen heeft een van mijn kids er ook een afspraak op advies van mij zijn moeder....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een avond sprong de multi-riem van mijn Mercedes,\r\nheb Monique meteen een berichtje gestuurd met de vraag of hun tijd hadden om hier naar te kijken.\r\nheb de auto de zelfde avond nog voor de deur kunnen zetten en is de reparatie snel uitgevoerd, er moest een spanrol besteld worden.\r\nEen babbeltje tijdens een kop koffie zit er altijd wel even aan ;-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is goed
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette zaak. Prima service. Brengen je niet onnodig kosten in rekening (bij andere garages vaker ineens lampjes kapot, ruitenwisservloeistof zogenaamd op, etc terwijl ik wist dat dat niet kon omdat ik de auto van te voren hierop zelf gecontroleerd had. Kortom alle reden om hier je auto naar toe te brengen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf met monteurs die verstand van zaken hebben. Tevens denken ze met de berijder mee en bieden ze mogelijkheden aan om zaken tot een oplossing te brengen voor aangename prijzen.\r\nEen echter aanrader. Heb daar zelf al sinds 2005 mijn auto\'s in onderhoud.\r\n\r\nEen TOPPER!!!!