Aanschaf andere auto

Wederom weer super geholpen met aanschaf deze keer een cabrio. Mijn oude auto netjes ingeruild en de cabrio tip top afgeleverd.

klant is koning

Rubberen stootstrip op het portier van mijn 'oldtimer' liet op vrijdagmiddag los. Even gebeld, kon langs komen, gratis gerepareerd omdat ik vaste klant was. Waar vind je nog zoiets ? Bij Veth en Kaptein dus !

Geweldige Service

Onlangs een auto gekocht bij dit bedrijf. Klantgerichtheid staat hier voorop! Ik had een klein probleempje met de nieuwe auto, waarbij er direct een brug is vrijgemaakt om dit door de monteur te laten verhelpen, klaar terwijl je wacht.

Mee denken met de klant en prima advies!

Onze auto repareren ging te veel kosten. Alle risico's daarvan keurig uitgelegd en besproken in duidelijke taal. Inmiddels oude naar de sloop en "nieuwe" occasion aangeschaft. Top service!

Toppertje

We hebben 2 weken geleden een auto gekocht bij Veth en Kaptein auto's bv. De auto vandaag opgehaald omdat we nog enkele wensen hadden. Van de eerste afspraak tot ophalen van de auto alles perfect geregeld. Een zeer goede indruk van dit bedrijf. Een echte aanrader.

Super bedrijf met fantastische service

Begin november kocht ik een Volvo 60XC bij dit bedrijf. Ik heb mijn vorige auto hier ingeruild. Kreeg direct een goede prijs voor mijn vorige auto en kwam snel tot zaken. Alles is perfect en snel geregeld. Na mijn aankoop heb ik twee keer een klein probleem met de auto gehad en beide keren werd dit direct en goed verholpen. Wat ik zo geweldig aan dit bedrijf vind is dat de service echt subliem is. Geen gezeur en opmerkingen je wordt uitstekend geholpen en ze staan direct voor je klaar. Menig garage mag hier een voorbeeld aan nemen. Ondanks dat ik in Brabant woon en Sliedrecht een eindje weg is heb ik een heel goed gevoel bij dit bedrijf en kan dan ook iedereen aanraden die een auto zoeken om met dit bedrijf contact op te nemen.

Fantastisch geholpen! Heel blij met mijn nieuwe auto

Zelf wist ik niet goed wat ik zocht, wat het natuurlijk lastig maakt om een andere auto te kopen. Met veel geduld en vriendelijkheid ben ik geholpen en hebben ze een hele mooie auto voor mij gevonden.

Super geholpen :)

Ze hebben een aardige klus gehad aan m'n auto, heel netjes gedaan. Is zelfs schoongemaakt ;) Vriendelijk personeel. Erg blij mee!

Top service!

Je word altijd met een warm hart ontvangen! Goede service, waardoor je een lange tijd weg kan blijven! Zeker een aanrader, als trouwe klant, maar ook als nieuwe klant!

Geweldig bedrijf, staan altijd voor je klaar!

Vriendelijk, goede service, niet te duur en proberen je altijd gelijk te helpen.

Super bedrijf

een bedrijf zoals het hoort, ga zo door mannen!

Doen waar ze voor staan, zonder gedoe!!

Ik kocht bij dit bedrijf een scherp geprijsde Fiat 500, kreeg een goede prijs voor mijn “oude liefde” terug, dus na een proefrit was de “deal” al snel rond, zeker omdat dit autobedrijf 6 maanden Bovag garantie geeft. Op de afgesproken dag kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen maar merkte (helaas) al snel dat er een voor mij niet te plaatsen bij-geluid uit het vooronder kwam. Afspraak gemaakt en de monteur dacht dat het aan het luchtfilter lag. Nieuw luchtfilterhuis bleek niet de oplossing. Vervolgens werden er nieuwe motorsteunen geplaatst die ook de kwaal niet hadden verholpen. Na eerdere ervaringen met andere autobedrijven die garantie beweerden te geven werd ik wat ongerust over het oplossen van het mysterieuze geluid. Dit bleek echter niet nodig, want het bedrijf Veth & Kaptein doen waar ze voor staan! Ze nemen de klant serieus en zorgen ervoor dat de aanschaf naar volle tevredenheid is. Na overleg door dit bedrijf met Fiat werd als mogelijke oplossing een nieuw vliegwiel geplaatst, wat ook de oplossing bleek te zijn. Vervolgens wilde men geen oude onderdelen op het vliegwiel plaatsen, met als gevolg dat de drukgroep en koppeling ook nieuw werd gemonteerd, en dat alles onder de gegeven Bovag garantie. Kort samengevat: Voor een betrouwbaar bedrijf met scherp geprijsde occasions kunt u met volledig vertrouwen bij Veth & Kaptein terecht. En als er dan iets met uw nieuwe aanschaf mocht zijn.... dan wordt dit gewoon zonder gedoe opgelost! Dus een dikke 10 voor Veth & Kaptein!!

Deze week, voor de derde keer een (gebruikte) auto bij hen gekocht. Dit doe je alleen als je tevreden bent. Vooraf onze wensen kenbaar gemaakt en die zijn allen vervuld. We zijn trots, dat we kentekenplaathouders hebben met de naam Veth en Kaptein er op. Dat stukje reklame wordt door de directie en ALLE medewerkers en medewerkster verdiend. Afspraak daar, is afspraak en vriendelijkheid staat ook bovenaan. Altijd de vraag, \'\'iets drinken?\'\' Ook nog even zeggen, als je bepaalde knopjes niet begrijpt of niet kan vinden, kom dan even langs en je wordt daar dan mee geholpen. Voor ons een bedrijf waar je van opaan kunt. Leny en Fred Mink

Bij dit bedrijf is de klant nog koning.Men doet wat men zegt. Men is vakkundig, eerlijk en altijd in voor een belangstellend praatje. We hopen er met onze zoon en dochter nog jarenlang klant te blijven !

Mijn eerste gebruikte lievelings auto door Martin gevonden en afgeleverd 2/2/2019 met een grote zilveren strik. Martin heeft samen met mijn ouders voor deze verrassing gezorgd. Een onvergetelijk moment. Super tof.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

(H)eerlijk ouderwets no-nonsens autobedrijf. Wij hebben er een zeer jong gebruikte volkswagen gekocht. Harde werkers, geen praatjesmakers. Fabrieksgaranties is bij hen ook geen probleem. Onderhoud met originele onderdelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ondanks garantie op auto onderdeel toch geld willen zien na hulp en doormeten. Einde verhaal bij dit bedrijf!! Laaielichters!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een fijn en eerlijk bedrijf een auto kopen kun je daar zeker doen, de service is prima de medewerkers netjes en correct en de chef is een eerlijk persoon die de juiste afspraken met je maakt maar nog belangrijker ze ook na komt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte auto verkocht gekregen met veel problemen. Prima service hierop gehad, maar moesten toch nog een paar keer terug omdat de problemen niet goed verholpen bleken. Helaas bij APK en inruil weer problemen en slechte communicatie, dus wij zijn klant af. Wel complimenten voor de dame aan de receptie.

Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn familie heeft vanaf 2006 tot heden al meer dan 7 auto\'s geregeld op basis van huurkoop en altijd zonder problemen en goede garantie.

Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn gezin heft al meer dan 7 auto\'s geregeld zonder problemen en goede garantie.

Staan altijd klaar voor je en geen vraag is teveel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij zaten erg omhoog zonder auto, via een klant van mij kwam ik bij deze garage terecht, en mochten wij een net ingeleverde auto kopen voor de door onze maximaal gestelde bedrag. Wat zijn we blij en wat een fijne en nog prima auto voor 17 jaar! Hij rijdt superlekker! Marten Bakker, nogmaals Dank je wel!

Bij distributieriem vervangen was de multiriem nog goed. Maar 2 dagen later ging die toch beetje piepen. Andere week toch maar even terug. De monteur kijkt en luistert nog eens goed en zegt: Wilt u koffie of thee en wij vervangen de riem. Ik wil afreken maar kijk eerst maar of het goed is. Morgen ga ik hem zeker betalen. Wat een goede service. En in alle vriendelijkheid. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ja hier ben ik dan weer,ik zit rondom wereld garages ames bmw audi maar ik ben gewoon naar veth en kaptein gegaan,wat een service en vriendelijkheid,en dan natuurlijk de reparatie,grandioos zowel de directie als de jongens op de vloer,ik ben en blijf voor deze garage gaan nergens beleef ik deze spontaniteit,van alles voor de klant in een woord GEWELDIG