Goed geholpen en betaalbaar

Raamvloeistofpomp was kapot 120 euro voor een nieuwe inclusief arbeidsloon

Heldere en duidelijke communicatie

Doen wat ze moeten doen en informeren op tijd. Prima

Prima service, zoals altijd

Prima service, zoals altijd

Heel fijn geholpen

Wederom fijn meegedacht door Sven. We zijn heel blij met onze nieuwe auto.

vriendelijke mensen, bereidwillig

prima, maar wacht nog even af of mijn auto het goed blijft doen:)

klantvriendelijk bedrijf, correcte afspraken

Toeval dat onze favoriet als occasion te koop was. Snel en deskundig zaken gedaan. Na wat aangepaste afspraken, auto binnen een week afgeleverd. Prima

Fantastisch bedrijf

Fantastisch bedrijf

Top zaak de moeite waard om eens langs te gaan

Super geholpen door de beste mensen van de garage

Kwaliteit en service met persoonlijke touch

Versteegen is flexibel en denkt in oplossingen. Ook speuren naar een gewenst model is deel van hun service. Vanuit de werkplaats komt de auto altijd gewassen terug. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat wordt dit altijd naar behoren verholpen. Persoonlijke benadering en kwaliteit gaan hier hand in hand.

Top service door top vaklui

We zijn meer dan tevreden over Versteegen’s auto’s. Altijd een hartelijk ontvangst met koffie en thee . Duidelijk over de afspraken , tijdsduur reparatie , service beurt , apk . Mooie occasions , goede service en nette prijzen .

Vriendelijk, behulpzaam ,niet opdringerig

In een prettige sfeer tot zaken gekomen.

prima service, prettig contact

Fijne ervaring bij het aanschaffen van een auto. Afspraken zijn nagekomen en communicatie ging vloeiend.

Al meer dan 50 jaar een geweldige service!!

Lijkt mij als ik dit schrijf dat dit genoeg is

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk ontvangst Gedaan wat gevraagd De auto schoon afgeleverd Bekend als geen ander in Zoeterwoude

Prettig ontvangen, goed en duidelijk in de onderhandeling om een auto te kopen. Zeer goede oplevering van de gekochte auto. In een woord uitstekende ervaring met Sven als verkoper. Prijs kwaliteit auto prima.

Na mijn wensen op tafel te hebben gelegd is er snel gehandeld.

Voor goede service en goede hulp, ga je naar versteegen

Het leuke van dit bedrijf is dat je iedereen binnen het bedrijf op een gegeven moment kent en dan ook een gezellig praatje met koffie kan maken. Erg toegankelijk en altijd bereid om te helpen of mee te denken. Welliswaar is het wel altijd druk maar dat lijkt me een goed teken.

Komen afspraak na.

Altijd vriendelijk en komen de gemaakte afspraak altijd na. Ik ben al vele jaren klant bij auto Versteegen.

Zeer fijne ervaring

Zeer goed geholpen door Sven bij de aankoop van een auto. Auto netjes afgeleverd.

Kundig bedrijf met vriendelijke mensen.

Fijn dat er al jaren dezelfde mensen werken. Dat zegt iets over het bedrijf. Ik heb niet veel vragen, maar als ik vragen heb dan krijg ik altijd een kundig antwoord.

Uitstekende en vriendelijke service

Zomerbanden voor winterbanden gewisseld. Ik kan erop wachten onder het genot van een kopje koffie. Mijn auto wordt als extra service gewassen. Ik krijg ook nog banden advies. Perfecte service

Altijd goede service.

Je wordt altijd goed geholpen, vriendelijke mensen.

Fijne mensen bij een fijn bedrijf

Vandaag voor het eerst hier voor een apk, er wordt met zorg gewerkt en zelfs de auto gewassen. Ik kom volgende x hier weer

We hadden er al een paar proefritten opzitten voordat we bij Versteegen auto's, Sven, aanbelanden. En dan kom je terecht bij een bedrijf met vriendelijk personeel en vooral gelijk veel vertrouwen. De auto staat klaar, neem hem maar mee. Uitgebreide proefrit gemaakt. Auto was helemaal prima. Maar ja dan de inruil... Moeten we gaan onderhandelen??? Maar niets van dat al, Sven kwam gelijk met zo'n mooi bod op onze oude auto dat we gelijk helemaal tevreden waren en de koop hebben gesloten.

Prima contact gehad over de aankoop van mijn Volvo

xxx

Europaweg 1 2381GR Zoeterwoude