• Kwaliteit

een betrouwbaar en mooi familie bedrijf

Wij kwamen onaangekondigt op een zaterdag bij Vermeulen, naar aanleiding van een advertentie van een Opel. het bedrijf zou eerder sluiten ivm gepland feest, maar omdat wij van "ver" kwamen konden wij toch een kort proefritje maken. Daarna koop snel gesloten omdat het gevoel goed was en het bedrijf eerlijk en betrouwbaar overkwam.

Heel erg netjes geholpen

Ik ben hier erg netjes en goed geholpen. Een fijn auto bedrijf om te komen en met overleg is zo als alles mogelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Deskundig, klant gericht en eerlijkheid zijn de eerste punten die binnen schieten tijdens ons bezoek en vervolg afspraak. Zeker een aan te raden garage.

• Kwaliteit

Vriendelijk, mee denkend, goede service

• Kwaliteit

Ik ben een zeer tevreden klant.

Bij Autobedrijf Vermeulen ben ik zeer vriendelijk en netjes geholpen. Er wordt alle tijd voor je genomen en dat spreekt mij bijzonder aan. Mijn complimenten en ga vooral zo door !

Eerlijke verkoper…

Ik heb fijn zaken gedaan met Mike, mooie prijs terug gehad voor de auto die ik inruilde. Ik ben super blij met mijn Opel Crossland X die netjes in orde is gemaakt met een paar nieuwe banden, mooie automatten en een paar krasjes die netjes weggewerkt zijn. Top bedrijf!!

• Deskundigheid N.v.t.

Geheel goed

De aflevering was heel goed en duidelijk en compleet

Geweldige service en klantbetrokkenheid

Geweldige service, deskundigheid en klantbetrokkenheid

Prima garage

Relaxte, vriendelijke service. Aanschaf Kia Picanto, vlak voor aankoop zetten ze er nog op eigen initiatief nieuwe aircopomp in. Aanrader!

Eerlijk en correct

Ik ben niet voor niks al jaren vaste klant

Prima, zeer tevreden

Prima, zeer tevreden

• Kwaliteit

Snelle reactie op vragen en goede service.

Auto zag er heel netjes uit.

Top garage super service

Zijn erg klantvriendelijk geholpen . Ze nemen de tijd voor je.

TOPBedrijf

Wij zijn heel tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. Alles wordt snel geregeld, korte lijnen. Er is begrepen wat onze wensen zijn. Ik ben al jaren klant.

Subliem

Perfect geholpen. Nooit onnodige reparaties

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon uitstekend

Professioneel, deskundig, solide.

Betrouwbaar en toegankelijk

Ik werd goed ontvangen en snel geholpen.

Klasse

Goede deal Netjes behandeld Straalt vertrouwen uit

Keurig geholpen!

Zoals omschreven, keurig geholpen. Er was een misverstand omtrent de te bekijken auto welke netjes is opgelost. Auto ingeruild op een Opel. In de omgeving eerst een rondje gereden en hebben veel huishoudens een Opel uit deze garage. Keurige inruil-prijs en afspraken welke gemaakt zijn zijn nagekomen. Ik heb de Opel nu een maand in bezit en ben tot nu toe zeer tevreden over de auto. De ingeruilde auto staat weer netjes gepoetst op de site op de volgende eigenaar te wachten.

goede ervaring

wij zijn zeer tevreden

• Kwaliteit

Afspraak gemaakt voor een proefrit, helemaal naar wens. De aankoop in orde gemaakt en de aflevering kon eerder dan verwacht plaats vinden. Altijd heldere communicatie die ook werd nagekomen.

• Kwaliteit

Al jaren goede ervaring met onderhoud, reparatie en aankoop andere auto.

Al 29 jaar ben ik klant bij autobedrijf Vermeulen en dat zegt eigenlijk al genoeg. Voor het onderhoud worden altijd de aandachtspunten op mijn lijstje netjes afgewerkt en mochten er bijkomende kosten zijn, wordt daar altijd netjes van te voren over gebeld en besproken zodat ik zelf kan kiezen wat ik wel en niet laat maken en er wordt altijd vriendelijk meegedacht om de kosten zoveel mogelijk te beperken. Als ik graag een andere auto wil en ze hebben deze niet bij Vermeulen, zoeken ze er een voor mij of als ik er toevallig zelf een gevonden heb, gaan ze hem bij dat bedrijf ophalen, zodat ik hem bij Vermeulen koop met hun voorwaarden en garantie en dat wordt altijd allemaal netjes geregeld. Afgelopen jaar mijn 4e auto gekocht bij Vermeulen, na 3 Opels deze keer een VW busje dat ook van een ander bedrijf kwam waar na een tijdje nog wat aandachtspunten aan waren en zelfs toen de garantie eigenlijk al voorbij was waren ze toch nog zo coulant om alles netjes op te lossen ondanks dat ze daar nog onderdelen voor hebben moeten bestellen en toch nog wat uren mee bezig zijn geweest. Jullie weten niet hoe blij ik ben dat het gemaakt is, echt SUPER!! Want als de binnenverlichting onder het rijden ongevraagd aan gaat en vervolgens niet meer uit gaat, is dat als het donker is heel vervelend. Ik wil jullie hier hartelijk voor bedanken, heel goed gewerkt!

Prima eerlijk bedrijf

fijn gevoel over mijn nieuwe aankoop bij hun

• Kwaliteit

Wij zijn super tevreden, fijn persoon, goede service

Vriendelijke ontvangst, goede service! Een fijne garage met vriendelijk personeel.

Schoolstraat 24

5124RM Molenschot