tevreden

Hadden een Opel Karl gekocht maar deze bleek in gebruik toch te klein voor ons. Na enkele maanden zonder problemen in kunnen ruilen voor Opel Mokka. Zijn erg tevreden met alles.

• Reden bezoek Andere reden

Prima geholpen.

Vriendelijk geholpen, in alle rust mogen kijken naar de auto die we op het oog hadden. Proefrit gemaakt en de keus was al gemaakt. Fijne ervaring!

• Kwaliteit

Goed aanbod voor nette prijs

Een mooie gebruikte auto aangeschaft, we zijn heel tevreden mee

• Kwaliteit

Net bedrijf waar je nog klant bent

Goed geholpen geen poespas en korte lijnen

• Service N.v.t.

professioneel en vriendelijk personeel

Een occasion gekocht. Vriendelijke verkoper. Goeie prijs.

• Kwaliteit

Goede klantvriendelijke behandeling en uitstekende kwaliteit

Goede ambachtelijke kwaliteit. Een kleiner autobedrijf waar je niet verdwaald rondloopt met een verkoopmanager in driedelig pak.

klasse service

perfecte autodealer

• Kwaliteit

Goede service en uitleg van de nieuwe auto

Kennisnivo groot gezien de antwoorden op mijn vragen.

• Kwaliteit

Eerste dealer waar ik binnenstapte en zag eigenlijk geen reden meer een andere te bezoeken.

Prettige klantvriendelijke benadering, flexibel.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kreeg een mooie inruilprijs voor mijn auto terug, wat enorm meewerkte om de keus op Vermeulen te maken. Daarnaast werd ik correct en netjes (betrouwbaar gevoel) geholpen . De nieuwe auto is voor mijn gevoel keurig netjes afgeleverd en rijdt perfect. Ben in de toekomst zeker van plan om de beurten van mijn auto bij Vermeulen te laten doen.

Vriendelijke mensen

Vriendelijk mensen. We zijn heel blij met de auto! Zijn goed geholpen. Op zaterdag is het er wel heel druk, wat een goede zaak is natuurlijk. Hierdoor hebben we af en toe wel even moeten wachten.

Ongekende service anno 2022

Stom toevallig in april '22 hier terecht gekomen voor een Mondeo. Perfekte aflevering met alle afspraken nagekomen. Na een paar maanden kwamen er een paar issues, maar die zijn prima onder garantie opgelost. Zowel verkoop als werkplaats houden zich aan hun afspraak, houden je op de hoogte en bellen je ook werkelijk terug als zij jou die belofte doen. Ondanks de afstand (125km) na bijna 1 jaar nog steeds een goed gevoel bij de aanschaf.

Fijn autobedrijf

Ik heb een prettige ervaring met het kopen van een tweedehands auto bij Autobedrijf Vermeulen. Vertrouwen van beide kanten en goede communicatie. Alles netjes op orde. Er werd goed meegedacht met mijn wensen. Ik raad dit autobedrijf zeker aan!

• Kwaliteit

Op oudejaarsochtend starte de auto niet maar na een belletje kwamen ze meteen om de auto aan de praat te helpen. Konden meteen naar de garage komen voor een nieuwe accu erin te laten zetten. Was top op oudejaarsochtend.

• Kwaliteit

Een fijn autobedrijf om te komen.

Goede service en vriendelijk

gewoon top

heb afgelopen tijd 2 bussen gekocht alles heel fijn verlopen erg klant vriendelijk

• Kwaliteit

Altijd klant vriendelijk en uitstekende service!

Bij Vermeulen wordt je altijd en door iedereen netjes geholpen. Uitstekende service, staan altijd voor je klaar.

• Kwaliteit

Ze bestaan nog echt... Autobedrijven die wel begrijpen hoe het hoort...

Recentelijk heb ik hier een, voor mij nieuwe, maar gebruikte auto mogen aankopen. Vanaf het gastvrije ontvangst met goede koffie bij de bezichtiging tot en met de aflevering niets meer dan lof voor Autobedrijf Vermeulen. Ik kreeg een uitermate nette inruilprijs voor mijn oude auto. Tevens werd de nieuwe auto voorzien van de laatste beurt conform het onderhoudsschema en tot in de puntjes gepoetst. Een jaar Bovag garantie en gratis pechhulp en ik was "good to go". Inmiddels zijn we al een ruime (probleemloze) 2000km verder en ik ben nog steeds uitermate tevreden over de geleverde auto. Als er over een paar jaar een auto bij Autobedrijf Vermeulen staat die mij net zo aanspreekt als deze kom ik hier graag nog eens terug.

auto gekocht

goede service

Altijd uitstekend geholpen

Voor onderhoud van mijn insignia altijd keurig geholpen en laatste een mooie astra sports tourer gekocht altijd prettig zaken doen met Mike

Correct behandeld

Vriendelijk ontvangen. Goede service.

• Kwaliteit

Heel vriendelijk personeel en eerlijk met advies geven.

Ik heb hier een VW T-Roc occassion gekocht ondanks dat hier een opel dealer is, ik heb een goed advies gekregen. Ik word zelf naar eerlijkheid geadviseerd om de VW T-Roc te kopen in plaats van een Opel Grandland occasion die daar ook stond.

• Kwaliteit

Duidelijkheid vriendelijk te woord gestaan en zeker niet opdringerig.

• Kwaliteit N.v.t.

onze ervaring is goed.

Vriendelijk personeel, goede service.

Schoolstraat 24 5124RM Molenschot

Over Carprof