Goede en snelle hulp

Goede en snelle hulp

Betrouwbaar

Vanaf de aanschaf van mijn eerste auto bij Vermeulen (7 jaar geleden) kom ik hier altijd voor apk en onderhoud. Altijd eerlijk en goed geholpen. Afgelopen jaar mijn auto ingeruild voor een nieuwer exemplaar. Opnieuw heel fijn geholpen. We zullen hier altijd terugkomen voor onderhoud en advies.

Lekker gewoon, goede service

Vriendelijk medewerkers, lekker gewoon geen poespas , geen verkoper met glade verkooppraatjes, gewoon en bijzonder om

Uitstekende dienstverlening!

Prima service, prima personeel. Een bedrijf waar de klant zich koning voelt! Ga zo door...

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldig, gezellig en dynamisch.

Tweedehands auto gekocht, paar dagen later (dacht ik) storing van de climate control en de speakers in de deur waren defect. Naar Vermeulen gebeld, Ik kon snel terecht en alles werd snel en bijzonder goed verholpen. Bleek dat ik een knopje in moest drukken en toen deed hij het gewoon. De radio heeft problemen als de accu niet helemaal optimaal is. Hij was wel voldoende maar voor de radio niet genoeg. Nieuwe accu erin en nieuwe speakers en allemaal onder garantie. Super blij dat het allemaal snel opgelost is. Heel goede service en super aardige, gastvrije mensen bij autobedrijf Vermeulen in Molenschot. Van mij zeker 5* TOP!!!

• Kwaliteit

Gastvrij, service gericht, komt gemaakte afspraken na

Offerte: ontvangen zoals besproken en voor het beloofde moment. Proefrit: speciaal eerder open gegaan zodat het paste in mijn privé agenda Aankoop: alles geregeld op het overeengekomen moment en alle bescheiden gebreken verholpen zoals vooraf besproken.

Klantvriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Occasion gekocht, tevens goede prijs voor inruil. Goede service en vriendelijk personeel!

• Kwaliteit

Fijne garage met fijne mensen!

Geen problemen, maar als er iets is word ik meteen en goed geholpen! Heel blij met de aanschaf van mijn Occasion bij Autobedrijf Vermeulen!

Professioneel en kundig personeel

X

Prima service.

Vriendelijk en deskundig personeel

Zonder opdringen goede service

Via Bovag site auto gevonden, zonder problemen mee mogen proefrijden met een aantal. Snel geleverd en duidelijke overdracht.

Positieve ervaringen

Auto bedrijf Vermeulen heeft nette auto's en je wordt goed geholpen. Ga zo door.

• Kwaliteit

Kon snel keuze maken. Komen afspraken na.

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Heel gpeie ervaring, netjes naar volle yevredenheid geholpen

Netjes en goed geholpen

Kennen uw bedrijf niet, maar via onze dochter en schoonzoon een mooie auto gekocht!

• Kwaliteit

Top bedrijf met goede service.

Recentelijk een nieuwe auto gekocht bij Vermeulen. Ben goed te woord gestaan, goed geholpen en heb een mooi aanbod gehad. De remmen van mijn nieuwe auto piepte wat, maar dit werd snel verholpen.

Prijs, kwaliteit is goed

Ik vond de laatste keer met de verkoop van de Agila een te snelle afwerking, beetje meer tijd zou fijn zijn

Goede en snelle service

Goede service en klant vriendelijk

We zijn erg tevreden

We zijn netjes behandeld, serieus genomen en zijn blij met onze auto. Nu nog even afwachten wanneer de toegezegde accuvervanging plaats gaat vinden, als dat gebeurd is zijn we helemaal content.

• Kwaliteit

Fijne betrouwbare garage en vriendelijke ontvangst van de eigenaar.

Fijne betrouwbare garage. Mooie Opel Insignia gekocht met weinig kilometers op de teller incl. garantie. Goede inruilprijs gekregen voor mijn ingeleverde auto. Zou zo weer zaken doen met Autobedrijf Vermeulen !

• Kwaliteit

Zeer goede service,en vriendelijk personeel!

Top. Vriendelijke medewerkers en behulpzaam

Kennisgemaakt met dit vriendelijke bedrijf. Beantwoorden mijn vragen. Ik werd hier goed in begeleid. Super.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer aantrekkelijk geprijsde auto s op voorraad. We kregen een zeer goede inruilprijs op onze auto terwijl er toch al 183000 km op de teller stond. Service is top en zeer vriendelijk. Autoberdijf Vermeulen is ten zeerste aan te raden.

Top bedrijf

Ik heb een rs3 gekocht Ben er erg blij mee wat kleine dingetjes maar worden netje opgelost Zeer fijn en goed bedrijf

Over Carprof