Deskundig en klantvriendelijk

Ben al jarenlang een tevreden klant bij dit bedrijf. Altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Wordt netjes geholpen .fijn dat ze goed uitleggen wat er met je auto gebeurd is .

Professioneel en klantvriendelijk.

Wanneer het tijd voor de APK keuring en beurt van mijn auto en beurt heb ik snel een afspraak waarna deze vakkundig word uitgevoerd.

Betrouwbaar, kundig, klantvriendelijk

Ik ken de garage vanuit professioneel oogpunt en heb geconstateerd dat er een klein team werkt dat serieus en kundig met de auto's omgaat. Garantiegevallen worden eerlijk afgehandeld en men is bijzonder klantvriendelijk. Zowel mijn collega als ikzelf hebben ons daarom allebei aan het klantenbestand toegevoegd.

Persoonlijke, eerlijke en deskundige benadering.

Goede afspraak van tevoren gemaakt. Open, gezellige, eerlijke en duidelijke omgang. Kleinschalig en persoonlijk. Goede prijs.

heel goed

behulp saam en vriendelijk

Op deze wijze hoort een klant geholpen te worden,ga zo door.

Deze mensen verstaan hun vak en weten hoe ze een klant moeten helpen.Ook even tijd voor een praatj,ga vooral zo door succes.

Oke

Er was gezegd dat ook de ruitenvloeistof bijgevuld was, maar de tank was nog steeds leeg. Verder goede service en snel geholpen.

Geweldig bedrijf

Marcel en zijn personeel zijn zeer klant vriendelijk en verlenen goede service . ze staan altijd klaar om te helpen bij problemen.en deze onder het genot van een kopje koffie op te lossen !

uitstekend

er wordt meegedacht met de keuze van of wel een ander auto of nog een jaar met de oude auto

Snel contact, goede service

Ik vind het altijd prettig om mijn auto hier af te geven voor bijvoorbeeld een beurt of apk. De garage kent de auto goed en er is snelle communicatie.

Helemaal top!

Snel en duidelijk

Vriendelijk en snel geholpen

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen en ging snel terwijl ik even kon wachten.

Zoektocht naar een passende auto is erg goed ondersteund.

Luisterend oor, vakkundige tips en een goede begeleiding hebben ervoor gezorgd dat ik nu kan genieten van mijn nieuwe auto. Dank je wel! Een aanrader om daar te gaan kijken en je te laten informeren.

fijne garage goede service.

Vriendelijk en deskundig personeel. Zeer goed geholpen.

Uitmuntend!

Had mijn nieuwe auto snel nodig, volgende dag al klaar, wat een service! Zeer betrouwbaar, enthousiast en meedenkend. Super bedankt alle medewerkers om alles zo snel en goed georganiseerd te krijgen, Chapeau!

Schade aan mijn auto geheel verzorgd tijdens mijn vakantie door Autobedrijf Verbruggen. Na terugkomst stond onze auto al klaar en netjes gemaakt. Niets meer van te zien. En alles goed geregeld met mijn verzekering ZLM.

Prima bedrijf

Prima service, snelle handelingen, goeie info over eventuele kosten

Ik word goed en snel geholpen

Plezierig

Plezierig en vlot.

Netjes geholpen

Netje geholpen

Gewoon geweldig

Wij hebben weer een auto daar gekocht. Reden is dit bedrijf is gewoon super. Marcel verdient echt een compliment hoe hij met de klanten om gaat. Wij zijn al zolang klant en zullen dat ook blijven. Ik kan wel blijven schrijven, maar ga er naar toe met u vraag over een auto over onderhoud. U gaat weg met een juist gevoel en met de gedachten ja dit is het. Gewoon mensen met het juiste vak. Ik lieg niet als het slecht zou zijn zeg ik het ook. Een tien meer kan gewoon niet.

Altijd vriendelijk. Komen afspraken na. Helpen je altijd,

Professionele en prettige service bij APK

Vriendelijk en persoonlijke service

De Stad 6 A