Top bedrijf

Service is uitstekend

Altijd perfecte service!

Grote beurt gehad. Altijd perfecte service!

Top. Hoeft niets meer te zeggen!

Toon ik binnen liep met mijn zoon Niels werden wij vreindelijk verwelkomt door Mick. Hij heeft ons heel goed kunnen helpen. Zeer professioneel en kundig. Daarna rond de tafel met Marcel gezeten...altijd gezelig! Gewoon, allround en pretigge ervaren.

Snel en betrouwbaar.

Goed en snel bereikbaar. Vriendelijk en net personeel. Leveren kwaliteit.

Optimaal klantgericht en net zo klantvriendelijk

Een auto inruilen en aanschaffen is voor ons het allerfijnst als het via autobedrijf Verbruggen gaat: deskundig, betrouwbaar en meedenkend!

Alles vlekkeloos en klantvriendelijk

Alles liep vlekkeloos en klantvriendelijkheid is hoog

Fijne garage

Goede betrouwbare garage, met fijn personeel

Vriendelijk en behulpzaam.

Zoals ik al in bovenstaande zin heb geschreven. Ik ben een paar keer geweest voor informatie en ben iedere keer heel goed geholpen. De medewerkers hadden ook alle tijd voor mij.

Betrouwbaar en goede sevice top

Afspraken worden nagekomen en goede uitleg en neemt goed de tyd om alles te regelen en mooie keuze wat betreft aanbod prijzen incl rijklaar inbegrepen zo hoort het geweldig in een woord

Zorgvuldig en adequaat geholpen bij de aankoop

Persoonlijke en goede service.

Op een persoonlijke manier geholpen met het uitzoeken van een passende auto. Alle tijd en aandacht, met kennis van zaken.

professioneel en prettig geholpen

Bij het kopen van de Citroën werd ik vakkundig en adequaat geholpen en voorgelicht.

In een woord "voortreffelijk" en vertrouwd.

Ik ben op een zeer vriendelijke en uitgebreide ontvangst geholpen door Marcel. Maar dat is niets ten nadele van de medewerkers, die zijn net zo vriendelijk en meedenkend. Hartelijk dank voor de hulp, en de prachtige auto.

Fijne en betrouwbare garage!

Kom al jaren bij deze autogarage. Ben zeer tevreden, Aardig personeel, persoonlijk en betrouwbaar.

Zeker aan te raden

Vriendelijk ontvangst, Komen afspraak na, goede service. Spreken de beurt en factuur door. De koffie staat klaar

Een uiterst betrouwbare vakgarage.

Dit garagebedrijf staat altijd klaar met raad en daad om te helpen oplossingen voor te stellen en de evt. reparatiekosten binnen de perken te houden.

Super goeie service

Ze hebben mij ondanks al 2 keer echte problemen te hebben gehad nooit staan. Ze doen er alles voor om je toch te helpen Echt top!!!

Goede service en zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en goede service.

Nadat we via internet een auto gezien hadden, werd een afspraak voor bezichtiging en proefrit gemaakt. Gezien de kans aanwezig was om over te gaan tot een koop tevens de mogelijkheid tot inruil van de oude auto besproken. Nadat we zeer vriendelijk ontvangen werden en de auto uitvoerig bekeken hadden, maakten we de afspraak tijdens de lunch te beslissen wat we zouden doen. Dit was geen enkel probleem en na een positieve terugkoppeling werd de auto klaar gemaakt voor een proefrit. Tevens werd een hoed en realistisch bod gedaan omtrent de, toch al wat gedateerde, inruil auto. Na de proefrit waren we overtuigd en werd de koop gesloten. Al met al was het een zeer fijne ervaring met het bedrijf en zou ik hun zeker aanbevelen. Het personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en proffesioneel. Complimenten voor de jongeman die ons geholpen heeft, wij zijn zeer tevreden met de aankoop.

Goed 4

Klantvriendelijk Op vragen eerlijk antwoord Komt afspraken na

Helemaal tevreden.

Fijne mensen hier. Absoluut de moeite waard om van Beuningen hier naar toe te rijden.

Geweldige service.

Hebben mijn 28 jaar oude Toyota gerepareerd ondanks dat de onderdelen nauwelijks nog te verkrijgen zijn. Hebben daar veel tijd en moeite ingestoken. Ook goede service wat een leenauto betreft.

Hele fijne ervaring mee, aanrader.

Top qua service en vriendelijk

Snelle, betrouwbare en vriendelijke service!

Snelle, vriendelijke en betrouwbare service!