Prima geadviseerd

Persoonlijk advies

Vertrouwd, betrokken en professioneel

Al vele jaren laat ik mijn auto bij Autobedrijf Verbruggen onderhouden. Het contact met de eigenaar en het personeel is altijd vriendelijk, transparant en professioneel. Je weet waar je aan toe bent en je wordt altijd goed geholpen.

Klantvriendelijk en goed

goed en deskundig

zowel balie alsook werkplaats

Allround super

Auto gekocht bij dit bedrijf, wat mede was omdat het bedrijf zo goed bekend stond online. Deze goede recensies werden in mijn ogen bij elk contact steeds weer bevestigd. Ik kreeg een warm welkom door Mick, hij was enorm betrokken, dacht heel goed mee, heeft enorm veel verstand van alles, legde alles rustig en uitgebreid uit, nam ook echt de tijd voor je, kwam oprecht over in zijn houding en was gewoon heel prettig in allround contact, wat een vriendelijke jongeman en wat een enorm goede service zo bij elkaar. Erg tevreden met alles en natuurlijk ook met de auto. Bedankt Mick! (En anderen ook natuurlijk).

persoonlijke benadering

goed geholpen

Betrouwbaar

Prima geholpen

Top Service

Vriendelijke snel accuraat geholpen. Staan altijd voor je klaar.

ik ben netjes geholpen

Ik waardeer het in mij gestelde vertrouwen.

Altijd vriendelijk

Ze hebben goede service

betrouwbaar en super service

Al tientallen jaren ben ik klant bij eerst Koos en later Marcel Verbruggen. In al die tijd geen minpuntje te benoemen.

Heel positief

Vriendelijke en concrete communicatie en alles helemaal volgens afspraak

Super goede service!

Betrouwbaar, vriendelijk en kundig personeel. Wij zijn uitstekend geholpen en geadviseerd.

100% onderseunend

Eerlijk prettig gewoon. Direct bereid tot dienstverlening. Zeer goede prijd/kwaliteit verhouding. Top

Fijn autobedrijf met goede service en vakmanschap

Ik heb mijn 2 auto's bij Autobedrijf Verbruggen gekocht. Ik ben zeer tevreden over de service, de vakkennis en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Het maken van een afspraak is zeer eenvoudig en het bedrijf houdt zich altijd aan de gemaakte afspraken. Ik ben een tevreden klant!

Goede service Snel afgehandeld. Top

Top Services

Je word er top behandeld, de auto word super strak afgeleverd. Je kan ze altijd bellen om vragen te stellen die je misschien wel bent vergeten tijdens het bekijken van de auto.

Goed geholpen door vriendelijke verkoper en voorzien van de juiste instructies.

Het voelde heel vertrouwd

Een aanrader om bij hun een auto te kopen.

Super goeie service

Ik krijg bij Verbrugge de service die ik totaal nog nooit bij een ander autobedrijf of garage heb gekregen. Ze staan ook echt voor je klaar als je een probleem hebt en ze hebben me ook nog nooit laten zitten .

Toppertjes

Kom nu een paar jaar bij deze garage, en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Lars, altijd even vriendelijk aan de telefoon en zoekt naar mogelijkheden. Monteurs leveren goed werk. Altijd een vriendelijk ontvangst en koffie is altijd klaar. Ben zeer tevreden. Dus voor een goede kwaliteit / prijs/ gastvrijheidsverhouding, kan ik me geen betere garage wensen.

Zeer persoonlijk

Mijn ervaring bij dit bedrijf is voor mij zeer positief. Persoonlijk begeleider met goede adviezen en uitleg. Ben dit niet meer gewend in de randstad.

Super qua klantvriendelijkheid en service

Altijd vriendelijk en behulpzaam en kwalitatief goed.

Fijne service, vriendelijk personeel

Ze bellen altijd als ze iets ‘bijzonders’ vinden zodat je nooit voor verrassingen komt te staan wanneer je de auto gaat ophalen. Alles gaat in overleg en ze zijn erg duidelijk en vriendelijk!