Zeer klantgericht

Door een medische ingreep was ik niet in staat om mijn auto voor een APK te brengen. Auto is gehaald en terug gebracht.

Voor ons een kleine moeite René. Fijn dat we konden helpen. Groeten Luuk

Bedankt Gerrit! Fijn dat u tevreden bent. Groeten Luuk

Goed bereikbaar, vakkundig. Prima overleg

Bedankt voor de review Jan! Groeten Luuk

Snelle en goede check op APK en onderhoud

Bij Venderbosch was het mogelijk om op korte termijn een afspraak in te plannen voor onderhoud en APK. Vrijdagochtend de auto gebracht en tegen het einde van de ochtend gebeld dat deze weer klaar stond. Erg tevreden over de snelle service die geleverd is.

Bedankt voor de mooie review Lars! Groeten uit Halle, Luuk

Altijd punctueel, altijd behulpzaam, altijd klantvriendelijk, altijd goede service

Zie boven: een zeer klantgerichte organisatie. Ik rijd niet voor niets nog steeds 3 kwartier om bij mijn favoriete garage te komen!

Bedankt Walter! Je hebt een mooie review geschreven! En inderdaad, ondanks dat je ondertussen een stuk bij ons vandaan woont blijf je ons trouw. Heel erg fijn! De koffie staat altijd voor je klaar. Groeten Luuk

Zeer goed behandeld

Klan vriendelijk en correct

Bedankt voor de review Henk! Groetjes Luuk

Zeer goede service!

Zoals altijd zeer goede service en erg klantvriendelijk!

Bedankt Wim! Groeten Luuk

Zoals in bedrijfsnaam staat: Totaal Service

Altijd vriendelijk personeel, die je te woord staan. Bij bijzonderheden wordt je even gebeld en op de hoogte gebracht. Ik ben zeer tevreden.

Bedankt voor de review Irma! Erg fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes Luuk

Goede communicatie

Prettige communicatie/afstemming

Bedankt voor de review Erik! Groetjes Luuk

Fijne garage, meedenkend en enorm klantvriendelijk.

Ditmaal Apk en beurt van mijn auto.

Bedankt Rene! Fijn dat je wederom bij ons bent gekomen! Groeten Luuk

Positief verrast.

Wij wonen al ruim 30 jaar in Zelhem en rijden regelmatig langs garage Venderbosch. Altijd met het idee dat het een beetje een nostalgische garage zou zijn. Via een autoapp vonden wij een leuke auto bij Venderbosch. Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn wij zeer positief verrast. Een enthousiast jong team in een keurig opgeknapte showroom met doorkijk naar een moderne werkplaats stond ons professioneel en ongedwongen te woord. Zowel de onderhandeling als aflevering van de auto zijn prima verlopen. Voor iedereen met hetzelfde beeld als dat wij hadden, kom gewoon een keer kijk en ik denk dat ook jullie dan positief verrast zijn.

Wat een leuke review Frank! Bedankt hiervoor! Fijn dat u zo tevreden bent. Groetjes uit Halle, Luuk

Goede service, prima geregeld en mooi op tijd.

Ik ben zeer tevreden, kan nu weer tevreden mijn kilometers maken.

Fijn dat je wederom vanuit Velp bij ons bent geweest Nico! En dank voor de mooie review! Groetjes Luuk

Weten wat ze doen.

Netjes geholpen. Goede monteurs. Weten hoe ze klus moeten klaren.

Dat lezen we graag! Dank voor de review! Groeten Luuk

Service prima. Bedrag wel wat hoog.

Factuur bedrag vond ik wel aan de hoge kant. Met name arbeidsloon van € 264 ex btw. Service prima.

Bedankt voor de review Arno! Klopt! Het is best wat werk geweest, de beurt en de banden. Gelukkig alles weer top voor elkaar! Fijne kilometers weer! Groeten Luuk

vertrouwbaar

netjes te woord gestaan alles zoals beschreven top

Fijn om te lezen Jan! Veel plezier met de Vitara! Groeten Luuk

Correct en snel geholpen.

Zal hier zeker nog spullen bestellen.

Fijn Jos! Bedankt voor de review! Groeten Luuk

Top bedrijf

Zo als altijd alles weer keurig geregeld top bedrijf

Dat horen we graag Roy! Bedankt!! Groetjes Luuk

Snelle en uitstekende service!

Ik had een slechte accu in mijn bedrijfsbus waardoor deze met de kou nauwelijks wilde starten. In overleg kon ik even langskomen, werd er vervolgens een accu besteld en voor ik de koffie op had werd deze heel fijn gemonteerd. Snelle service waardoor ik de volgende dag zonder zorgen weer op weg naar mijn werk kon!

Bedankt voor de mooie review Dominique! Groeten Luuk

Alles volgens afspraak. Fijn contact

Ik ben erg tevreden over de service, aandacht en goede afspraken . Kan altijd op jullie vertrouwen..

Daar zijn wij erg blij mee Willy! Bedankt voor de review!! Groetjes Luuk

vriendelijk, adequaat, op tijd

Vriendelijk geholpen, overleg over reparatie en te maken kosten. Blij met de mogelijkheid van vervangend vervoer.

Fijn om te horen Anne-Marie! Bedankt voor de review! Groetjes Luuk

Super service altijd!

3 e auto nu gekocht bij Luuk van Venderbosch, altijd zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en natuurlijk mijn auto's.

Het is inderdaad alweer de derde auto! De tijd gaat snel! En het kon haast niet, maar deze is nog weer mooier dan de vorige. :) Veel plezier en geluk ermee. Groetjes Luuk

super

zeer tevreden

Bedankt voor de review Toon en Petra! Groeten Luuk

Klant vriendelijk en persoonlijke bediening!

Leuk om te lezen Benny! Bedankt! Groeten Luuk

Super goede service!

Vriendelijke medewerkers en een snelle en goede service.

Bedankt voor de review Bea! Groetjes Luuk

Super service en garantie!

Nu in totaal al 4 auto’s gekocht en wordt altijd geweldig geholpen! Laatst een bedrijfsbus bij Venderbosch gekocht doormiddel van een zoekopdracht. Super gelukt en een geweldige bus erbij! Niks is te gek voor deze heren!

Bedankt Mitchell! Wat een mooie review! En inderdaad, het zijn al weer 4 auto's. Super leuk dat je zo trouw bij ons klant bent. Geniet van de auto! Groeten Luuk

Dorpsstraat 2 7025AD Halle