Behulpzaam en niks is te veel gevraagd.

Positief, kopje koffie en een goed gesprek gehad. Met meerdere auto’s een proefrit mogen maken. Netjes up to date gehouden over het rijklaar maken van de auto.

Wat een leuke review Niels! Bedankt! Groetjes Luuk

Goede adviezen en service, maar….

Ik wil toch even kwijt dat ik flink schrok/ teleurgesteld was door de reactie van Jan Wessels, dat als de firma hier op in zou gaan, iedereen deze”omwisseltruc” zou doen.confronterend om in dat rijtje geplaatst te worden. Dit is nou net iets waar ik nooit aan mee zou willen doen!—-Vandaar dat dit voor mij heel onvriendelijk en wantrouwend overkwam, temeer omdat ik in alle oprechtheid en eerlijkheid dit heb gevraagd in het begin van het omwisselen. En dan aan het eind zo’n reactie, dat is geen reclame. Als ik het had kunnen voorzien was ik nóóit over omwisselen begonnen!

Goedemiddag F. van Roon Bedankt voor uw review! Ik licht het één en ander graag even toe. U heeft bij onze webshop VenderParts.nl een mooie fietsendrager + oprijgoot gekocht. Deze bieden wij als combideal aan voor €469,- Na ontvangst nam u contact met ons op dat u graag in plaats van de oprijgoot de fietsbeschermset zou willen. Deze bieden wij ook als combideal aan voor €469,- Wij hebben aangegeven dat we de oprijgoot en de fietsbeschermset wel willen ruilen, mits u de verzendkosten vergoed. U gaf aan dat de oprijgoot een waarde heeft van €39,95 en de fietsbeschermset €29,95,- en of wij daarom niet deze producten zo konden omwisselen. Het klopt inderdaad dat deze producten los een verschillende waarde hebben. In de combideal is de waarde daarentegen hetzelfde. Voor de duidelijkheid heb ik daarom al aangegeven dat in de combideal de oprijgoot een waarde heeft van €10,-. En niet de oorspronkelijke verkoopprijs van €39,95,- Dit om te voorkomen dat klanten de combideal bestellen en vervolgens de goot retourneren om €39,95 te claimen. Uiteraard hebben wij nooit de intentie gehad om u ergens van de beschuldigen en/of onvriendelijk over te komen. Wij wensen u veel plezier met de fietsendrager! Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Jan Wessels Venderparts.nl

Altijd positieve ervaringen

Kom al jaren bij Venderbosch en wordt altijd goed geholpen. Prettig contact, duidelijke communicatie en goede service.

Thanks voor de review Syb! Groeten Luuk

Bedankt voor de review Ton! Groetjes Luuk

Super fijn geholpen weer!

Mijn oude Opel gebracht voor APK. Er moesten wat dingetjes gebeuren maar dit is netjes overlegd. Het personeel is altijd zeer vriendelijk en correct.

Bedankt voor de review Naomi! Fijn dat je tevreden bent. Groet Luuk

Schrijven met een vork

Na mijn eerste keer ervaring waarbij ik een dikke rekening kreeg hebben we goed contact gehad en is er na overleg accoord ontstaan. Ik geef de mensen altijd de voordeel van de twijfel dus heb ik recentelijk de auto voor een reguliere apk je hier weer naartoe gebracht. De auto werd afgekeurd en ik kreeg een rekening van 200 euro.!! Bij navraag bleek dat ze schijnbaar 3 uur bezig waren geweest met mijn wagen....zonder overleg of reparatie. Ik heb de auto bij een ander station zonder problemen door de apk gekregen..nooit meer naar Venderbosch!

Hallo Jos, Bedankt voor de review, elke review is voor ons van belang. Ook als u niet tevreden bent. U heeft uw auto bij ons gebracht voor een APK keuring. Wij hebben uw auto uit 2002 bekeken en beoordeeld. Er zijn diverse reparaties noodzakelijk om door de APK keuring te komen. Tijdens de werkzaamheden hebben wij u gebeld en alle bevindingen doorgegeven. Tevens hebben we aangegeven dat we wat tijd vrij zouden maken om direct de mistlamp te maken. Dit was voor u akkoord. We hebben direct een vervolgafspraak met u gepland om de overige reparaties uit te voeren. Deze afspraak heeft u op een later moment geannuleerd. Fijn dat u op dit moment weer APK op uw auto heeft, onze monteurs staan nog steeds achter de beslissing dat uw auto niet APK goed gekeurd kan en mag worden zonder de nodige reparaties. Dat u ontevreden bent is dan ook erg jammer. Wij nodigen alle lezers van deze review uit om de overige reviews ook te lezen, we staan achter de kwaliteit die we leveren. Luuk Hendriksen Eigenaar Auto Venderbosch

Ben netjes geholpen , er is gedaan wat afgesproken is ben zeer tevreden.

Fijn dat je tevreden bent Herman! Graag tot een volgende keer. Groeten Luuk

Heel relaxed

Ik ben vriendelijk behandeld en zeer goed en professioneel geholpen

Fijn dat je tevreden bent Danny. Veel plezier met je Astra! Groeten Luuk

Altijd goed , als klant wordt je volledig ontzorgt

Fijn om te lezen Theo! Bedankt voor de review! Groeten Luuk

fijne garage,snelle service

snelle service, auto was dezelfde dag weer klaar

Bedankt voor de review Femke! Groetjes Luuk

Vlotte afhandeling door fijn personeel.

Vlotte afhandeling door fijn personeel.

Bedankt voor de mooie review Joanne! Groetjes Luuk

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Bedankt voor de review Judith! Groetjes Luuk

Goed geregeld!

Ik was opzoek naar een bedrijf om de ketting van mijn Golf Gti te laten vervangen. Uiteindelijk bij Venderbosch terecht gekomen. Goed en met veel expertise verder geholpen door Mischa en uiteindelijk de ketting door Venderbosch laten vervangen. Binnen een dag stond de auto weer netjes klaar, super geregeld!

Dat horen we graag! Fijn dat je zo tevreden bent Coen! Veel plezier weer met je Golf! Groet Luuk

Zeer goed geholpen met het zoeken van de gewenste auto

Vlot en spontaan contact met de verkoper Aflevering van de nieuwe auto is heel fijn verlopen

Bedankt voor de mooie review Bert. Veel plezier en geluk met de mooie Mini! Groetjes Luuk

Lijkt me goede garage

Heb tweede hands auto gekocht. Heb niet zoveel geld, auto onder 5000 euro gekocht, krijg je geen garantie op. Hoop dat je zonder veel kosten zeker eerste jaar mee doorkomt. Ben goed geholpen door Jens en collega.

U heeft inderdaad een leuke auto gekocht Leonardus, Veel plezier met uw mooie Suzuki! Groetjes Luuk

Perfect!

Altijd vriendelijk personeel, zeer service gericht, duidelijk uitleg bij reparaties, hele fijne garage.

Leuk om te lezen! Bedankt Hidde! Groetjes Luuk

Goede communicatie

Prima bedrijf, goede communicatie.

bedankt voor de review Erik! Groeten Luuk

altijd netjes geholpen

het maakt niet uit wat het probleem aan je auto is het wordt of meteen opgelost of een afspraak gemaakt.

Dat is leuk om te lezen! Bedankt voor de review Willie! Groetjes Luuk

Prettig geholpen

Preventief een matterverjager laten plaatsen in onze auto. Het begint haast 'gewoon' te worden dat je bij Venderbosch meer dan uitstekend geholpen wordt. Of het nu voor een aankoop van een auto komt, een matterverjager of de aankoop van een nummerplaat, het maakt niet uit. Daar kunnen de veel (grote dealer) bedrijven nog wat van leren!

Bedankt voor de mooie review Norbert! Groetjes Luuk

Tot in de puntjes goed geregeld

De service overtreft de verwachtingen van een autobedrijf. Medewerkers zijn uiterst professioneel maar ook opvallend transparant over de kosten en benodigde reparaties. Opties worden geboden en het is vooral de Achterhoekse gemoedelijkheid die hier de boventoon voert. Oh ja, koffie/cappuccino/latte machiatto.......smaken goed.

Bedankt voor de mooie review Samira!! Fijn dat je tevreden bent! Groetjes Luuk

Klantvriendelijk, goede service.

Goed te woord gestaan en goed meegedacht met het kopen van onze auto,Roel je bent daarin geweldig,je laat de klanten in hun waarde..

Bedankt voor de mooie review Hans! Groeten Luuk

Goede communicatie en service wederom

Zie hiervoor

Fijn om te lezen Geert Jan! Goed te horen dat u wederom tevreden bent. Groetjes Luuk

Top !

Komt afspraken na, goede communicatie, top

Bedankt voor de review Marco! En top dat je wederom vanuit Goor bij ons komt voor het onderhoud. Bedankt! Groet Luuk

goede service

prima ervaring!

Fijn dat je tevreden bent Cecilia! Bedankt voor het schrijven van de review! Groetjes Luuk

Snelle sevice

Deskundig advies en klantvriendelijke behandelijng

Bedankt voor de review Rene. Groetjes uit Halle! Luuk