klantvriendelijke benadering

voortreffelijke service bij aankoop en levering.

Vorig jaar heb ik een Uebler fietsendrager gekocht. Ben daar tevreden over. Toen er een defect aan één van de afstandhouders bleek te zijn ben ik heel goed geholpen in Halle.

Prima, op een ontspannen manier zaken doen met capabele mensen. Erg tevreden!

Goeie service en prettig geholpen.

Ik heb een trekhaak laten monteren en daarmee fijn geholpen. Duidelijke communciatie en kundige mensen op de werkvloer.

Goed geregeld

goeie service en zeer klantvriendelijk

Auto gekocht en hierbij deed zich na 2 weken een probleem voor deze is keurig netjes opgelost en zonder kosten.

Goeie ervaring

Super vriendelijk en goed geholpen

prima bedrijf

Goed en mooi geregeld goeie service prima

Top bedrijf!

Niet starten van de auto, gebeld monteur was er met 10 minuten, na controle bleek de accu stuk te zijn en direct werd de accu vervangen. Waardoor ik snel door kon naar mijn werkt! Top service! Sneller dan de wegenwacht!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel dat ook meedenkt met de klant.

Top bedrijf en mensen

Met veel plezier heb ik mijn auto gekocht. Er werden goede en duidelijke afspraken gemaakt en wat nog belangrijker is die werden ook allemaal nagekomen. Inmiddels heb ik de auto in mijn bezit en is goed afgeleverd en rijdt top. Dank je wel en goede zaken. Voor een aspirant koper is dit bedrijf een aanrader. GA ZO DOOR!!!

Snel en zeer goed

Als er wat is, wordt het snel en vakkundig opgelost.

Snelle service

erg professioneel. aanrader

de problemen met levering kabel voor verlichting brink trekhaak voor nieuw type auto na overleg met importeur auto zeer goed opgelost. Hebben ze zonder extra kosten voor klant veel tijd ingestoken.

Fijn geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel.

We zijn erg te spreken over dit bedrijf. Pas onze 2e auto voor het eerst bij Venderbosch gekocht. Nu met onze 1e auto ook voor onderhoud en apk terug geweest. Super geholpen!

Zie boven

vakmanschap en altijd vriendelijk

Altijd snel en vriendelijk te woord gestaan, behulpzaam bij het opzoeken van vorige gegevens. Mijn auto is daar bekend, net als de dokter die zijn patiënten goed kent. Altijd op tijd klaar en daarover word ik tijdig gebeld. Kortom, geen enkel minpunt, alleen pluspunten!

Gewoon 'n top bedrijf

Top bedrijf snelle service klant vriendelijk

Het is een feest om hier een auto te kopen.

Prima geholpen. Alles goed uitgelegd. Keurig afspraken nagekomen, zelfs meer gedaan dan afgesproken. Uitstekend en zeer aan te bevelen bedrijf.

goed bedrijf

doet gewoon wat ze doen moeten das goed

Topservice

Zeer goed geholpen met de reparatie van onze auto.

Zeer vriendelijk en goede service

Perfect bedrijf, met optimale aandacht voor de klant, van verkoop tot werkplaats!

Reeds de derde auto in rij via Venderbosch aangeschaft. Een bedrijf met veel aandacht voor de klant en zeker voor de auto. Complimenten voor het hele team, van verkoop tot werkplaats. Top!

Goed geregeld

Goed geregeld!