We lossen het op

"We lossen het op" is de opmerking die ik al een paar keer gehoord heb bij Venderbosch. En iedere keer maken ze het meer dan waar. Wat een fijn bedrijf! Warm aanbevolen!

Dat horen we graag! Dank voor het schrijven van de review! Veel plezier met uw Dacia! Groet Luuk

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Fijn dat je tevreden bent! Groetjes Luuk

Super geholpen, heel erg vriendelijk. Goeie service

Helemaal Top

Bedankt voor de review Janice! Groet Luuk

Ze hebben goed werk geleverd

Leuk om te horen! Dank voor de review! Groet Luuk

Prima uitleg/ tijd met de aankoop van onze auto

Prima uitleg/ tijd met de aankoop van onze auto

Fijn dat jullie tevreden zijn Hubert! Dank voor de review! Groet Luuk

Goede service en bij pech liggen alle onderdelen in de auto om thuis te komen, zoals afsleep haak en

Prima.

Bedankt voor de review Rut! Groetjes Luuk

Vriendelijk, behulpzaam en kundig

Wederom helemaal tevreden. We wonen best een stukje rijden van de garage maar door de vertrouwdheid, kom ik liever daar dan bij een andere garage.

Wat een mooie review Lot! Heel erg fijn dat je wederom vanuit Zutphen bij ons wilt komen. Daar zijn wij erg blij mee! Groetjes Luuk

Super service

De mensen van Auto Venderbosch denken echt mee met de wensen van de klant. De service is geweldig.

Fijn dat je zo tevreden bent Gerhard! Dank voor het schrijven van de review! Groeten Luuk

Ben uitstekend geholpen. Had meerder producten nodig. En er is een prima voorstel gedaan. Ik zeg helemaal goed.

Bedankt voor uw review Ernst! Groeten Luuk

Goede en fijne communicatie

Goed, behulpzaam, duidelijke uitleg en communicatie.

Bedankt voor je review Lieke! Fijn dat je tevreden bent! Groetjes Luuk

vak mensen

weten waar ze over praten en komen afspraken na

Bedankt voor je review Gerard! Groetjes Luuk

Prettig

Snel geholpen, word met de klant mee gedacht. Een klantenbinder achter de balie!

Dat is erg leuk om te lezen Herbert! Dank! Groetjes Luuk

Azert

Bedankt Alain! Groet Luuk

Alles uitstekend verzorgt!

Alles uitstekend verzorgt! Goede uitleg gegeven. Ariya zoals omschreven afgeleverd.

Heel erg bedankt Henk en Hannie! Jullie hebben een prachtige Nissan Ariya gekocht! Heel erg veel plezier ermee! Groetjes Luuk

Fijn dat er wordt meegedacht met de klant!

We waarderen het dat Auto Venderbosch met ons mee is geweest bij het kijken/uitzoeken van een bedrijfswagen! Super goede service.

Leuk om te lezen Wieger! Dank voor de review! Groet Luuk

Robin top geregeld weer, bedankt.

Dank voor de review Joep! Groeten Luuk

Prima.

Zoals gewoonlijk een prettige communicatie en alles weer volgens afspraak geregeld.

Dat lezen we graag! Bedankt voor de review Inno! Groetjes Luuk

positief

goed advies....fijn geholpen door Roel Schuurman!!!!!! zeer tevreden met onze aankoop Renault Captur.

Fijn dat u zo tevreden bent Gerrit! Veel fijne kilometers gewenst met uw Renault Captur! Groetjes Luuk

Topservice

Topservice

Bedankt Theo!! Groet Luuk

Prettige ervaring

Mijn aller eerste auto van Venderbosch en heb er een prettige ervaring aan overgehouden. Super klantvriendelijk en een super service. Transparant en eerlijk met prijzen. Ik zou ze bij iedereen aanbevelen.

Dat is erg leuk om te lezen Manfred! Veel plezier met jullie prachtige Volkswagen! Groeten Luuk

Klantvriendelijk en vlotte service

Klantvriendelijk en vlotte service

Bedankt voor de review! Groetjes Luuk

Super bedrijf

Dinsdag middag bij venderbosch geweest en onze wensen kenbaar gemaakt al snel was er 'n auto gevonden 'savonds de deal rond gemaakt en vrijdag 'smiddags konden we al rijden super snelle aflevering van onze mooie Renault Captur Venderbosch bedankt en tot de volgende keer

Ja, soms kan het zeker snel gaan! Jullie hebben een prachtige auto gekocht! Ontzettend veel plezier ermee! Groetjes Luuk

Heel prettig!

Fijne service en goed geholpen. Ik ben bij een aantal garages geweest om naar auto's te kijken. Je moet direct een goed gevoel hebben bij een garage en dat had ik hier meteen vanaf het eerste moment.

Wat leuk om te lezen Romy! Dank voor de review! Groetjes Luuk

Fijne dienstverlening

Mijn auto was onbetrouwbaar geworden dus ik moest snel een andere goede auto aankopen. Online zag ik een Toyota Aygo. De proefrit kon ik maken op Hemelvaartsdag, heel fijn dat Roel Schuurman van Venderbosch buiten sluitingstijd even open ging en de noodzaak zag, waardoor ik een testrit kon maken. Hierna een goede deal kunnen maken voor de aankoop. Een fijne betrouwbare autodealer, ik kom zeker terug.

Leuk om te lezen Evaline! Fijn dat u tevreden bent. Groetjes Luuk

Doel van Venderbosch: Blije klanten

Ik heb eergisyeen auto gekocht bij Venderbosch. Ik ging naar huis met een glimlach van oor tot oor. Er zaten wat kleine gebruikschades aan de auto. Ik hoefde niets te zeggen en ik kreeg meteen de toezegging dat het allemaal verholpen zou worden. Wat een fijn gesprek mst hele zinvolle tips op de koop toe. Als je zorgeloos een auto wilt kopen, gadan naar Venderbosch. Roel, bedankt!!!

Wat een mooie review beste Mark! Bedankt zeg! Hier doen we het voor. Groetjes Luuk

Dorpsstraat 2

7025AD Halle