Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

Top was het hele plaatje

We vonden een auto op internet. Ik besloot om Luuk te bellen (was na 18:00 uur) Werd opgenomen leuk gesprekje en afspraak gemaakt voor volgende dag , ‘s morgens kreeg ik een foto van de auto via de app dat die klaar stond voor ons en de koffie ook (LEUK!!) Leuk gesprekje gehad en we kregen een route mee om de auto te testen onder diverse omstandigheden. We hebben besloten om de auto te kopen en gelijk mee te nemen , ook omdat we 1,5 uur moesten rijden. Dus verder alles vlot geregeld en off we go.

Hoi Arjo! Wat een leuke review hebben jullie geschreven! Erg leuk dat jullie de ervaring met ons zo positief ervaren hebben! Ontzettend veel plezier met jullie nieuwe auto en graag tot de volgende keer in Halle! Groetjes Luuk

Goede service, we worden altijd snel geholpen. Vriendelijke mensen.

Fijn dat jullie tevreden zijn! Tot de volgende! Groeten Luuk

Snelle levering

Door de snelle levering konden wij weer verder de met de werkzaamheden

Bedankt voor de review Willie! Groetjes Luuk

Keurige klantenservice

Voor advies gekomen dat vrijblijvend gekregen zonder verplichtingen. Uiteindelijk ook een auto aangeschaft waar ik tot nog toe veel plezier aan beleef.

Bedankt Gertjan! Leuk dat je een review schrijft. Veel plezier met je mooie Auris! Leuk dat we zaken hebben kunnen doen! Groetjes Luuk

Zeer goede service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Bedankt voor de review Joop! Groetjes Luuk

Gewoon uitstekend, geen meer woorden aan toevoegen

Meer woorden zijn ook niet nodig Hans! Wat fijn dat je zo tevreden bent! Tot de volgende keer!! Groetjes Luuk

zeer vriendelijk en professioneel

nadat we interesse hebben getoond in een auto , zijn we erg hartelijk ontvangen . de auto werdt meteen klaargezet voor een proefrit , en alle gegevens van de auto werden getoond en uitgelegd. kortom , zeer vriendelijke en hartelijke professionele mensen.

Wat een mooie review Jeroen! Bedankt!! Veel plezier met uw mooie Volvo! Groetjes Luuk

Vriendelijk, eerlijk en fijne service

In april hebben wij een occasion gekocht bij Venderbosch. Voor en tijdens de aankoop blijken ze betrouwbaar en servicegericht. Fijne proefrit kunnen maken, duidelijke uitleg en goede afspraken over de garantie en evt te overbruggen afstand (Halle-Breda) als een reparatie nodig mocht zijn. Ik heb zeer wisselende ervaringen met autobedrijven, maar de ervaring hier is vooralsnog hartstikke goed.

Wat een leuke review Frank! Ontzettend bedankt! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor!! Erg veel plezier met jullie Volvo V50 ( met werkelijk de fijnste motor mogelijk ) en kom nog eens langs in de Achterhoek! Groetjes uit Halle, Luuk

Zeer fijne ervaring

Goede en vlotte behandeling van klanten

Fijn om te lezen! Bedankt Marco! Groeten Luuk

Geweldige service

Jongeman heeft mij heel goed geholpen, prima uitleg geduldig fijne garage kom zeer zeker bij ze terug

Wat een leuke review Yvonne. Ik zal de complimenten doorgeven aan Robin. Groet Luuk

GLB 35 AMG

Luuk sehr netter zuverlässiger Herr

Danke für die Bewertung, Jan. Es hat mir auch Spaß gemacht, mit Ihnen Geschäfte zu machen. Es ist ein wunderschöner Mercedes GLB35AMG. Danke für alles. Grüße Luuk

Alles in goed overleg gebeurd! Een mooie blinkende vierwieler weer thuis! Helemaal Top!

Leuk om te lezen! Bedankt voor de review Annelies! Groeten Luuk

Een leuke auto gezien en ook gekocht! Betrouwbaar bedrijf. Voor de aflevering van de auto wordt alle tijd genomen. Zelfs de navigatie is ingesteld op je thuisadres en je mobiel telefoon wordt gekoppeld. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Het is de rit van 45 minuten zeker waard! Bedankt Luuk!

Wat een leuke review Truus! Bedankt!! Heel veel plezier met jullie mooie Polo! Groetjes Luuk

Gewoon alles goed geregeld volgens afspraak

Prima ervaring voor de eerste keer bij Auto Venderbosch. Trekhaak netjes gemonteerd met duidelijke uitleg en alles volgens afspraak uitgevoerd.

Bedankt voor de review Jaap! Veel plezier met uw trekhaak. Groetjes Luuk

Prettige en fijn

Prettige behandeling bij kopen van een auto . Duidelijke uitleg zeer fijn ervaren

Bedankt voor de review beste Jan! U heeft een mooie auto gekocht! Veel plezier met uw Peugeot! Groetjes Luuk

Wordt direct en correct geholpen.

Zeer goede ervaring w.b.t. Reparaties en afhandeling van wensen van de klant. Altijd correct behandeld en doen wat ze zeggen.

Fijn dat je tevreden bent Jan Paul! Groetjes en een fijne dag. Luuk

ik vraag, venderbosch draait!

keurig geholpen, zoals altijd. Goed gedacht aan PR en actualiteit middels een bedankje met een zakje paaseitjes!

Bedankt voor de mooie review Herman! Groetjes Luuk

Topservice

Een auto gekocht voor onze Dochter, wederom een goede service met een nette inruilprijs. Ook goede uitleg ontvangen voor de nieuwe aangeschafte autoradio (carplay) en deze wordt ook netjes ingebouwd. kortom, wij komen graag bij deze garage, waar wij als fijne klanten eerlijk en netjes worden geholpen.

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! We hadden van de week al even geteld, ondertussen is dit auto nummer 5 die ik jullie mag leveren! Daar ben ik erg blij mee! Zeker gezien de afstand tussen Gelselaar en Halle! Bedankt voor het vertrouwen wederom! Groetjes Luuk

Goede communicatie over de werkzaamheden mbt Apk-keuring

De APK-keuring vereiste een reparatie die natuurlijk onkosten met zich mee bracht, die we vantevoren niet ingecalculeerd hadden. Daarover en over de voortgang van de reparatie werd goed gecommuniceerd.

Heel erg fijn dat jullie trouw uit Arnhem blijven komen voor het onderhoud. Bedankt! Groetjes Luuk

Altijd vriendelijk personeel en goed geholpen

Bedankt voor de review Resi! Fijn dat je tevreden bent. Groeten Luuk

Eerlijke en klantvriendelijke benadering van klanten.

Zoals boven.

Bedankt voor de review Catharina! Groetjes Luuk

Zoals altijd: SUPER.

Wissel winterbanden en een goed advies mbt remleidingen ivm nieuw subframe. Top.

Goed te lezen René! Bedankt! Groetjes Luuk

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk zoals altijd zeer goed geholpen door vakkundig peroneel.

Bedankt voor de review Heidi!! Groeten Luuk

Super service

Prima autobedrijf, vriendelijk kundig personeel. Geweldige service

Wat fijn dat u tevreden bent Ans. Bedankt voor de review! Groetjes Luuk