prima bedrijf goede service

Ze staan altijd voor je klaar Leveren vakwerk Bijzonder prettig bedrijf

Prima garage...

Een goed, prettig en vriendelijk bedrijf

De heer Lokhorst heeft veel ervaring met Volvo's, het onderhoud en eventuele reparaties worden altijd vakkundig uitgevoerd. Daarbij komt dat de heer Lokhorst altijd zeer vriendelijk en prettig in de omgang is en zich houdt aan toegezegde beloftes.

Zoals altijd: no-nonsens, vriendelijk en betrouwbaar.

Vakantiecheck uitgevoerd. Henk kent de ins & de outs van V70 Kleinschalig, prettig bedrijf.

Kennis van zaken en no nonsense mentaliteit!

Prettig in de omgang en het technische deel als vanzelfsprekend helemaal in orde. Daar hoeven we het verder niet over te hebben. Waar kom je dat nog tegen? Bij Henk Lokhorst dus.

Altijd top!

Kundig, vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht.

Service kan niet beter

Komt afspraken altijd na.

Weer uitstekend geholpen.

Goede service, kennis van zaken!!

Fijne mensen met verstand van zaken. Snel en deskundig!

Duidelijk over wat nodig is in onderhoud / reparatie.

Goede uitleg achteraf over wat gevonden is en kapot was. Dat rechtvaardigt de factuur en geeft vertrouwen dat de wagen weer voor langere tijd bruikbaar is.

Ontzettend fijn en goed autobedrijf.

Ik kom hier al meer dan 25 jaar voor onderhoud. Henk Lokhorst (eigenaar) is een rustig persoon en een goed monteur die altijd eerlijk is. Dit geldt voor alle monteurs die aanwezig zijn. Het is een klein bedrijf waar je altijd aan kan komen als je een probleem hebt of als je vragen hebt. Ondanks dat de monteurs het druk hebben met onderhoud staan ze altijd klaar om je probleem op te lossen. Ik geef altijd advies in mijn omgeving om naar dit autobedrijf te gaan voor onderhoud.

Zeer tevreden over het geleverd werk

goed tegen een goede prijs

Ik ga al jaren naar Lokhorst. Zeer tevreden over kwaliteit van werk en nakomen van afspraken.

Moest m'n remblokken en remschijven laten vervangen. Werd netjes gebeld voor er wat werd besteld of gedaan zodat ik wist wat ik moest verwachten en ze waren erg snel klaar.

Goede service tegen een schappelijke prijs

Lokhorst en collega's houden je auto in een nette staat, ik zal hier zeker terugkomen.

Deskundige garage

Ik ben plezierig geholpen bij Lokhorst. Hier werken vakmensen met aandacht voor de klant en de auto.

Henk is een meedenkende, gepassioneerde vakman. Laagdrempelig en iedereen is altijd welkom.

Fijn bedrijf

Vakkundig, snel, alles in overleg en niet duur.

Betrouwbare garage!

Altijd keurig netjes en transparant geholpen

Professionele service

Ik kom al jaren bij Henk met altijd een positieve ervaring als resultaat. Henk is een professional en heeft veel kennis. Mijn auto is weer goed onderhouden en ik kan veilig de weg op. Dankjewel!

Goede service, fijn e mensen

Goed!

Gewoon zoals het hoort!

Altijd zoals besproken. Goede communicatie en eerlijk advies.

Prima bedrijf

Gewoon goed. wassen zonder krassen.

Betrouwbaar

Onze ervaring met Lokhorst is zeer goed vriendelijke personeel!! Kom al jaren bij hun.

Prima bedrijf, snelle service

Prima bedrijf, snelle service