Ik word hier al jaren deskundig geholpen.

Lokhorst is al 20 jaar de garage waar ik naar toe ga voor de keuring en als er wat met mijn Volvo aan de hand is. Vriendelijk en zeker m.b.t. Volvo zeer deskundig. Ervaren monteurs die niet opgeven voordat het probleem verholpen is. Eerlijke/faire rekening. Heeft vaak ook wel een leuke occasion staan. Ik ben tevreden.

Zoals altijd kundig geholpen

Een echte Volvo specialist.

Vriendelijk, behulpzaam, bekwaam, snel.

Heeft snel de reparatie uitgevoerd en ook nog enkele andere en enkele toekomstige gebreken vastgesteld.

Goede service, open en eerlijk bedrijf.

Lokhorst is zeer klantvriendelijk, altijd meedenkend en vakkundig, open en eerlijk over de kosten en de oplossingen. Ik ben hier nog nooit voor een verrassing komen te staan en altijd goed geholpen.

Prima vakwerk

Snelle actie en vakwerk

Meedenkend en flexibel, exact weten wat er aan de Volvo qua onderhoud wel en niet hoeft te gebeuren. Puur vakmanschap !

Betrouwbare garage

Prima service, altijd tijd voor overleg, goed en gedegen advies. En bovenal, het contact is vriendelijk en begripvol. Precies wat je wilt als je weinig weet van auto’s

Goede vakman en persoonlijk contact

Volvo specialist en betrokken vakman. Fijne vent.

Perfecte service!

Snelle en perfecte service

Een geweldige ervaring

Heel goed geholpen en zeer beschikbaar.

Heel tevreden

Super service ook

Zoals altijd Top.

Service zoals service hoort te zijn!

Netjes ontvang met wat drinken. Gedurende de dag ben ik gebeld dat ik de auto weer op kon halen. Al met al weer netjes geholpen.

Een goede service en duidelijke uitleg

Fijne garage

Prima service, prettig contact, kortom: vakkundig en behulpzaam!

prima bedrijf goede service

Ze staan altijd voor je klaar Leveren vakwerk Bijzonder prettig bedrijf

Prima garage...

Een goed, prettig en vriendelijk bedrijf

De heer Lokhorst heeft veel ervaring met Volvo's, het onderhoud en eventuele reparaties worden altijd vakkundig uitgevoerd. Daarbij komt dat de heer Lokhorst altijd zeer vriendelijk en prettig in de omgang is en zich houdt aan toegezegde beloftes.

Zoals altijd: no-nonsens, vriendelijk en betrouwbaar.

Vakantiecheck uitgevoerd. Henk kent de ins & de outs van V70 Kleinschalig, prettig bedrijf.

Kennis van zaken en no nonsense mentaliteit!

Prettig in de omgang en het technische deel als vanzelfsprekend helemaal in orde. Daar hoeven we het verder niet over te hebben. Waar kom je dat nog tegen? Bij Henk Lokhorst dus.

Altijd top!

Kundig, vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht.

Service kan niet beter

Komt afspraken altijd na.

Weer uitstekend geholpen.

Goede service, kennis van zaken!!

Fijne mensen met verstand van zaken. Snel en deskundig!

Duidelijk over wat nodig is in onderhoud / reparatie.

Goede uitleg achteraf over wat gevonden is en kapot was. Dat rechtvaardigt de factuur en geeft vertrouwen dat de wagen weer voor langere tijd bruikbaar is.