Snelle professionele hulp

Echte vakmannen die weten waar ze het over hebben.

Henk Lokhorst levert topservice

Ik ben al 33 jaar een bijzonder tevreden klant bij deze garage. Henk is zeer klantgericht. Onderhoud en service is af!

Heel fijne, kundige, meedenkende monteurs.

Prima garage!

Top service! Goede prijs/kwaliteit

Apk gehad, weinig onderhoudskosten.

Wordt goed geholpen.

Als vaste klant zijn wij zeer tevreden met reparaties en onderhoud!!!

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Onze Volvo V70 hebben we al jaren bij deze garage in onderhoud. De deskundigheid op het gebied van auto's van dit merk is zeer groot. Ik heb nooit het gevoel dat er onnodige reparaties worden uitgevoerd. Ook is de klantvriendelijk groot. De gemoedelijkheid is opvallendheid en je hebt het gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd.

Topservice

Zoals altijd top service

Altijd goed!

Altijd kundig, vriendelijk en goed

Fijn, betrokken, betrouwbaar

Ik ben erg tevreden over de service van de garage: ik kan altijd terecht als er een probleem is, er wordt mee gedacht en de medewerkers zijn betrouwbaar en behulpzaam

Vriendelijke en behulpzame mannen

Vriendelijke en behulpzame mannen

Betrouwbare service

Apk goed gedaan !

Perfect geholpen

Henk is erg klantvriendelijk en heeft veel kennis. Een erg betrouwbare garage met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben vanaf nu vaste klant!

Zeer vakkundig.

Hele fijne service

Betrouwbare garage, met altijd ruimte voor overleg

As usual: vertrouwd, no-nonsense, service uitstekend.

As usual: vertrouwd, no-nonsense, prettige mensen. Flexibel en snel (als het bijv. om een kapotte Xenon-koplamp gaat).

Lokhorst is voor mij een garage waar ik met alles terecht kan. Ik word geholpen en er wordt in alle stappen met mij mee gedacht in het kader van effectief en efficiënt werken. Lokhorst is uiterst professioneel en houdt een directe communicatie met de klant.

Denkt mee! Doet eerlijk zaken!

Verstand van zaken

Zeer goed bedrijf , ik kwam met een storing langs , en meneer nam de tijd, heeft het probleem snel verholpen.

Goed en snel!

Dank!

Snel en correct behandeld

Afspraak gemaakt snel en goed afgehandeld goed op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren grote klasse

Top service !!

Goede prijs kwaliteit, kennis van zaken.

Goeie service

Vakwerk

Goede service!

Al jaren mijn auto's daar in onderhoud.