Positief

Schoone garage vriendelijke benadering en een aanbeveling !!

Topservice

Fijne eerste ervaring en auto weer prima in orde!

altijd vriendelijk en paraat

altijd vriendelijk en paraat

professioneel, klantvriendelijk, goed advies

vele jaren door velhuizen betrouwbaar altijd vriendelijk vakkundig geholpen en geadviseerd

gewoon nette en goede garage

deskundig

jaarlijkse grote beurt. Nestjes uitgevoerd volgens onderhoudsboekje.

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Geweldige service en uitermate competent personeel.

Het bedrijf staat altijd voor je klaar. Technisch een enorme know-how aanwezig.

Altijd punctueel en nooit verrassingen achteraf

Ik ben al jarenlang tevreden klant bij Veldhuizen!

Keurig gebeld na inspectie omtrent de prijs voor alles. Zelfde dag alles nog klaar en de kon mijn auto weer meenemen. Geen klacht of verbeterpunten.

Snel en deskundig

Snel en deskundig

Prettige garage, klantvriendelijk en zeer klantgericht.

Prima service, zeer correct.

Gewoon goed!

APK, onderhoudsbeurt en bandenwissel perfect uitgevoerd

Naar Garage Willem Veldhuizen voor de APK, bandenwissel en kleine onderhoudsbeurt. Afspraak gemaakt; auto ‘s morgens vroeg gebracht. Kreeg leenfiets mee. Om 10.00 uur gebeld met details over de onderhoudsbeurt. Om 16.00 uur kon ik de auto weer ophalen. - duidelijke voorlichting - prima service (bijv de leenfiets) Aanrader!

Goede professionele garage

Aardige , behulpzame garage die met je mee denkt en problemen altijd zo snel mogelijk probeert op te lossen.

Vlotte en correcte service. Niet goedkoop maar de moeite waard.

nvt

Daan en Corne leveren hele goede service. Proberen altijd een mogelijkheid te vinden om een service beurt of banden wissel etc op korte termijn in te plannen. Daarbij zijn ze ook nog eens weg goed in hun werk.

Top garage met veel kennis en gemoedelijke sfeer

Als je wil dat je auto blijft rijden, breng hem dan hier in onderhoud. Simpelweg de beste in de omgeving en veel kennis en kunde aanwezig van alle modellen.

Zeef professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Enorme verstand van zaken. Geen nonsens verhalen zoals bij sommige andere garages… Mijn auto kon snel terecht voor een apk.

plezierig en netjes

Bandenwissel toegepast waarbij ook naar de staat van de remmen en wielen en banden werd gekeken. Vakkundig uitgevoerd. Geeft mij vertrouwen voor auto voor de komende tijden.

Betrouwbare en snelle service

Sinds kort (op advies van vrienden) maak ik gebruik van de diensten van dit bedrijf. Mijn ervaring tot op heden is die van de zomer/winter banden wissels. Afspraken zijn snel gemaakt, persoonlijke benadering en alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.

zeer aangenaam

moooie auto gekocht.

Altijd onmiddellijke hulp

Top ervaring Altijd!!!

deskundig efficiënt vriendelijk goed advies

deskundig efficiënt vriendelijk goed advies. Geweldige mensen die daar werken

Goede service en eerlijke prijs vooraf

afspraak maken nooit een probleem, ze doen wat ze beloven en hebben genoeg kennis in huis om een breed aanbod van auto’s te onderhouden en repareren. Schone garage waar ik na onderhoud weer probleemloos een jaar kan riojden.

Oud-Loosdrechtsedijk 62 1231NB Loosdrecht

355825 506