Betrouwbaar adres

Nieuwe winterbanden in overleg besteld. Vakkundig geïnstalleerd op mijn nieuwe auto. Aanrader!

uitstekend geholpen

klacht behandeld

Vakmanschap

Al jaren klant en blij met ze

Accu was plotseling op, in mijn straat is er volgende dag een nieuwe ingezet. Dat noem ik top service.

aardig, snel en betrouwbaar.

mijn ervaring: gewoon goed

Staan altijd voor je klaar

Een vlotte, vriendelijke en kundige ambachtelijke Vakgarage .

Altijd goed

Eerste klas service!

Eersteklas!

Je hoeft maar te bellen en ze staan klaar voor je

Al jaren klant bij Veldhuizen. Inmiddels twee x een autootje bij ze gekocht. Goede service en denken graag met je mee.

Vriendelijk en correct

Fijne vriendelijke correcte garage! Bellen netjes vooraf aan de servicing en geven eerlijk advies.

snelle en goede service

Goede ontvangst, duidelijke uitleg en er werd geluisterd naar mijn wensen.

Goede snelle service

Mijn auto laat ik al jaren onderhouden bij Garage Willem Veldhuizen - vriendelijk personeel, komen afspraken na en maken eerst een prijsafspraak, zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede service, vriendelijke medewerkers

Kan altijd vlot terecht, handig te reserveren via de website. Medewerkers altijd vriendelijk en ook keurig en helder over de kosten.

zeer klantvriendelijk, correcte monteurs

ik heb mijn wagen sinds aanschaf bij u in onderhoud, ik ben zeer tevreden over alle afhandelingen en communicatie

Altijd vriendelijk en deskundig

Daan is een deskundig en prettige man.

Buitengewoon

BMW x5 benzine 3 liter liep onregelmatig belde kom langs , wel gebracht naar de KWVL2 dank enige tijd later diagnose/prijs volgende dag klaar om 11.00 zoals afgesproken prima !!

Volgens afspraak autobeurt uitgevoerd

Volgens afspraak autobeurt uitgevoerd en prijsopgaaf vooraf afgesproken.

Zeer kundig en servicegericht!

Fijne en kundige vakgarage, Daan is een geweldig! Je wordt er goed geholpen & ze geven tussendoor een prijsopgave, zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede service en weten waar ze over praten en ook doen

Goede service en weten waar ze over praten en ook doen

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Goede ervaring

Prima garagebedrijf, flexibel, vriendelijke mensen en geven goed advies m.b.t. onderhoud van je auto.

Altijd topservice!

Moesten nog wat dingen gebeuren voor de vakantie. Kon snel terecht!

Fijne garage met fijne mensen

Al jaar en dag komen wij (hele gezin) met onze auto's bij deze garage en altijd tot tevredenheid.

Vakkundig, prettig in de omgang, betrouwbaar.

Vriendelijk contact, word goed op de hoogte gehouden.

Positief

Schoone garage vriendelijke benadering en een aanbeveling !!

Over Bosch Car Service