goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn om zaken mee te doen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer bezoek gebracht en had gelijk een goed gevoel \r\nGelijk een proefrit gemaakt en duidelijke afspraken die ook correct afgehandeld zijn.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen met dit bedrijf. Komen gemaakte afspraken na. Menig grote merkdealer kan hier een voorbeeld aan nemen; men neemt hier nog tijd voor de klant en we zijn super vriendelijk geholpen! Gebruikte auto werd op het oog in nieuwstaat afgeleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen met dit bedrijf. Zijn duidelijk, komen afspraken na en leveren volgens afspraak. Men neemt hier echt nog tijd voor de klant en ben uitstekend geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk bedrijf met fijne medewerkers.\r\nEr word naar je geluisterd en alles word prima opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb recentelijk een nieuwe auto aangeschaft bij garage Veldhuisen in Wekerom. De aankoop procedure was zeer aangenaam en de auto beviel gelijk.\r\n\r\nEr waren kort na de aankoop wat onvoorspelbare problemen met de auto wat zeer correct, professioneel en snel werd afgehandeld.\r\n\r\nIk kan garage Veldhuisen zonder twijfel aan iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto aangeschaft bij de familie van Veldhuisen. Bij bezichtiging en proefrit bleken ze uiterst vriendelijk en behulpzaam. Omdat de auto ons ook nog eens beviel, zijn we tot aanschaf overgegaan. \r\nHelaas viel het rechter zijraam binnen een week in de deur en bleek er lekkage te zitten in het dakraam. Beide problemen gemeld bij Van Veldhuisen. Zij hebben het snel en kosteloos voor ons opgelost, waarbij ze uitgebreid de tijd hebben genomen om de oorzaak te vinden. \r\nOftewel, een uitstekende service van zeer vriendelijke mensen. Als je een betrouwbaar autobedrijf zoekt, dan zouden wij dit bedrijf zeker aanbevelen. Onze ervaring is dat het familietrekje dat ze op de site beschrijven, bepaald niet overdreven is!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim 40 jaar klant, dat zegt voldoende!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een waardeloos bedrijf.\r\nHeb info opgevraagd over de auto die hun aanboden. Hadden da advertentie afgedrukt en meegenomen. Bij aankomst stonden we buiten werden niet meten te woord gestaan.\r\nEindelijk werden we gevraagd of we geholpen werden. Gaf aan van nog niet. Vertelde dat we voor de opel Corsa komen. werd naar voren gehaald buiten. liep er omheen en zag van alles o.a. beschadigingen buiten en deukjes ook binnen in de auto dashboard flink beschadigd. In de adv stond dat er licht metalen velgen op lagen. Maar mooi niet. Ik zei tegen de persoon die daar stond de L.M velgen zijn die al verkocht. Hoezo heel onnozel. staat dat ergens dan. Ja hoor bij de adv zei ik . O dan zal het en foutje zijn. Ik de kopie van de adv erbij gepakt laten zien. Kreeg als reactie zal het laten veranderen. Dit alles hebben wij meegemaakt en binnen 10 minuten reden wij weer van de plak af. even 120 Km voor de katse viool . O ja heb nog wel gezegd eerlijkheid duurt het langst.

Reactie is nogal kort door de bocht, meneer heeft gelijk wat betreft de lichtmetalen velgen dit is een invoerfout van onze kant. Meneer werd opgevangen door zaterdaghulp, die had mij(eigenaar) gebeld ik was op dat moment 10 minuten van de zaak af, we zijn een klein bedrijf dus ik heb niet meerdere verkopers lopen die klanten kunnen opvangen. Ik was na het telefoontje binnen 10 minuten op de zaak, toen was meneer al boos verdwenen, ik heb dus ook geen enkele kans gekregen om een en ander op te lossen of uitleggen. Ik vind het vervelend dat meneer 120 km voor niets heeft gereden, maar beschadigingen zijn te verhelpen, en lichtmetalen wielen zijn ook achteraf te monteren, heb nu niet eens de kans gehad om dit te overleggen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn auto wordt vrijdag geleverd door auto bedrijf veldhuisen \r\ngoede en relaxte aankoop gedaan\r\ngoede prijs voor mijn inruilauto gekregen\r\nauto wordt in prime staat afgeleverd\r\nmartin en jan jullie hebben een goed bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond een gebruikte auto bij Autobedrijf Veldhuis. \r\n\r\nProefrit gemaakt, fijn gesprek, goed advies. Ik was verkocht!\r\n\r\nAlle afspraken altijd goed nagekomen, fijn zaken gedaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen, ontspannen sfeer en een mooi opgeleverde occasion gekocht.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Folder in de brievenbus zonder adres. Ook geen bezoekadres op de website.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik werdt met open arme ontvangen. heel vriendelijke mensen \r\nalles werdt eerlijk tegen je gezecht enz. \r\nik zeg ja. het is een goed autobedrijf ( positief )

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop van een Volvo C70 ging op de terugreis naar Enschede het motormanischment lampje op het dashboard branden.\r\nGarage van Veldhuisen heeft kosten nog moeite gespaard om de storing te localiseren en op te lossen. Chapeau, chapeau!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort en krachtig: Wij zijn uitermate tevreden over zowel de deskundigheid, eerlijkheid en aftersales van de Fam. Veldhuisen.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden hier mijn huidige auto gekocht voor een goede prijs. Een paar problemen gehad, maar zeer correct opgelost. Waterschade gehad, veroorzaakt door de LPG inbouwer (niet Veldhuisen)en ook dit hebben ze keurig opgelost zonder hier verder iets voor te rekenen. Dit is het eerste bedrijf waar ik na aankoop ook terugkom voor onderhoud. Ik woon niet heel dichtbij, heen en terug een uur rijden, maar je krijgt er absoluut niet het gevoel dat je geld uit je zak wordt geklopt. De gebroeders en hun personeel doen het uitstekend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Scherp geprijst, eerlijke handel, nu mijn auto 2 dagen in bezit.\r\nGoede inruil, zomer/winterbanden gratis omgewisseld op de velgen, en kleine mankementen verholpen!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto hier ingeruild voor een andere,na wat aanloop problemen, die dankzij de uitstekende service zijn opgelost, zijn wij nu honderd procent tevreden!\r\nEn bevelen dit bedrijf dan ook van Harte aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 10 jaar doe ik al mijn auto onderhoud en aanschaf gebruikte auto\'s bij de Fam.Veldhuisen.\r\nMijn ervaringen zijn zeer positief in al die jaren!! De kracht van de gebroeders Veldhuisen zit in kleinschaligheid van het bedrijf, klant-en service gerichtheid en deskundigheid. Inmiddels een goede vertrouwensband opgebouwd en hoop nog jarenlang gebruik te kunnen maken van hun kennis en ervaring

Lage Valkseweg 58 6733 GD Wekerom