• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste auto hier gekocht, en nog steeds zeer tevreden klant bij deze garage. Zeer klantvriendelijk en kwaliteit gericht. Goede monteurs en goed advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitzonderlijk goed! Ze denken met je mee, komen met passende oplossingen en hebben een uitstekende service. Monteurs met benzine in hun bloed ­čĹŹ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed no nonsens autobedrijf. Vriendelijk, kundig en hele nette prijzen. Geen opsmuk, geen dure showroom, geen stropdassen, wel enthousiaste monteurs en echte autoliefhebbers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer persoonlijk bedrijf, zeer goede service, en verstand van zaken! Echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en staan altijd voor je klaar.\r\nVriendelijk en kwaliteit staat voorop. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super garage met goede service voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half juli hebben wij hier een gebruikte auto gekocht.\r\nDe service vonden wij bijzonder goed.\r\nEr werd meegedacht en niets opgedrongen!\r\nAfspraken werden uitstekend nagekomen.\r\nWe kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.\r\nBedankt voor jullie service !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom er heel wat jaartjes. Een mooie familie-bedrijf waar goede service hoog in het vaandel staat en de klant koning is!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vriendelijk en efficient familiebedrijf dat er voortdurend op uit is haar klanten tevreden te stellen en dat meedenkt in het vinden van voordelige en practische oplossingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn om zaken mee te doen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer bezoek gebracht en had gelijk een goed gevoel \r\nGelijk een proefrit gemaakt en duidelijke afspraken die ook correct afgehandeld zijn.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen met dit bedrijf. Komen gemaakte afspraken na. Menig grote merkdealer kan hier een voorbeeld aan nemen; men neemt hier nog tijd voor de klant en we zijn super vriendelijk geholpen! Gebruikte auto werd op het oog in nieuwstaat afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen met dit bedrijf. Zijn duidelijk, komen afspraken na en leveren volgens afspraak. Men neemt hier echt nog tijd voor de klant en ben uitstekend geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk bedrijf met fijne medewerkers.\r\nEr word naar je geluisterd en alles word prima opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb recentelijk een nieuwe auto aangeschaft bij garage Veldhuisen in Wekerom. De aankoop procedure was zeer aangenaam en de auto beviel gelijk.\r\n\r\nEr waren kort na de aankoop wat onvoorspelbare problemen met de auto wat zeer correct, professioneel en snel werd afgehandeld.\r\n\r\nIk kan garage Veldhuisen zonder twijfel aan iedereen aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto aangeschaft bij de familie van Veldhuisen. Bij bezichtiging en proefrit bleken ze uiterst vriendelijk en behulpzaam. Omdat de auto ons ook nog eens beviel, zijn we tot aanschaf overgegaan. \r\nHelaas viel het rechter zijraam binnen een week in de deur en bleek er lekkage te zitten in het dakraam. Beide problemen gemeld bij Van Veldhuisen. Zij hebben het snel en kosteloos voor ons opgelost, waarbij ze uitgebreid de tijd hebben genomen om de oorzaak te vinden. \r\nOftewel, een uitstekende service van zeer vriendelijke mensen. Als je een betrouwbaar autobedrijf zoekt, dan zouden wij dit bedrijf zeker aanbevelen. Onze ervaring is dat het familietrekje dat ze op de site beschrijven, bepaald niet overdreven is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim 40 jaar klant, dat zegt voldoende!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een waardeloos bedrijf.\r\nHeb info opgevraagd over de auto die hun aanboden. Hadden da advertentie afgedrukt en meegenomen. Bij aankomst stonden we buiten werden niet meten te woord gestaan.\r\nEindelijk werden we gevraagd of we geholpen werden. Gaf aan van nog niet. Vertelde dat we voor de opel Corsa komen. werd naar voren gehaald buiten. liep er omheen en zag van alles o.a. beschadigingen buiten en deukjes ook binnen in de auto dashboard flink beschadigd. In de adv stond dat er licht metalen velgen op lagen. Maar mooi niet. Ik zei tegen de persoon die daar stond de L.M velgen zijn die al verkocht. Hoezo heel onnozel. staat dat ergens dan. Ja hoor bij de adv zei ik . O dan zal het en foutje zijn. Ik de kopie van de adv erbij gepakt laten zien. Kreeg als reactie zal het laten veranderen. Dit alles hebben wij meegemaakt en binnen 10 minuten reden wij weer van de plak af. even 120 Km voor de katse viool . O ja heb nog wel gezegd eerlijkheid duurt het langst.

Reactie is nogal kort door de bocht, meneer heeft gelijk wat betreft de lichtmetalen velgen dit is een invoerfout van onze kant. Meneer werd opgevangen door zaterdaghulp, die had mij(eigenaar) gebeld ik was op dat moment 10 minuten van de zaak af, we zijn een klein bedrijf dus ik heb niet meerdere verkopers lopen die klanten kunnen opvangen. Ik was na het telefoontje binnen 10 minuten op de zaak, toen was meneer al boos verdwenen, ik heb dus ook geen enkele kans gekregen om een en ander op te lossen of uitleggen. Ik vind het vervelend dat meneer 120 km voor niets heeft gereden, maar beschadigingen zijn te verhelpen, en lichtmetalen wielen zijn ook achteraf te monteren, heb nu niet eens de kans gehad om dit te overleggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn auto wordt vrijdag geleverd door auto bedrijf veldhuisen \r\ngoede en relaxte aankoop gedaan\r\ngoede prijs voor mijn inruilauto gekregen\r\nauto wordt in prime staat afgeleverd\r\nmartin en jan jullie hebben een goed bedrijf

Over Autobedrijf E. van Veldhuisen

Filter op Taal