Onze oude Suzuki Ignis kon niet meer gerepareerd worden, juist als je een auto niet kunt missen. Bij Vari Ridderkerk een andere uitgekozen die binnen twee dagen rijklaar stond. Eerder dan verwacht. Zoals altijd prima service, duidelijke uitleg en vervolgens goed meegedacht en geanticipeerd op onze situatie. Dit alles in een prettige no-nonsens sfeer. Wij zijn zeer tevreden.

Schade aan mijn auto perfect hersteld. Kon de auto al na 2 dagen weer ophalen. VARI bedankt voor de snelle en goede service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vrijdag 27 oktober mijn 5e nieuwe suzuki bij Vari opgehaald. Als 15 jaar kom ik hier graag. Fijne service en kwaliteit. Vriendelijke mensen. Too!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na 10 jaar afscheid moeten nemen van de SX4 . Omdat ik tevreden was over toen mijn eerste Suzuki . Besloten om ook nu weer een Suzuki te nemen. Omdat in de familie het Ignis virus is toegeslagen ben ik ook overstag gegaan. Keuze is mede bepaald door de dealer waar je op dat moment komt Vari Vlaardingen dus. Door de jaren heen prettig geholpen. Deskundig personeel. Tevreden klant dus.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze auto in oktober 2016 gekocht en vanaf dag 1al een aantal klachten waaronder vermogen verlies het idee een slippende koppeling en nog wat kleinigheden. Op het vermogen verlies kregen we antwoord dit kan niet nooit van gehoord totdat het drie weken geleden weer gebeurden en ik zonder vermogen op de stationaire de auto naar vari liet rollen. Idd meneer u heeft gelijk het best toch bleek dat de nok-as sensor en de kruk-as sensor beide defect waren. Eerst de discussie wie gaat dat betalen want u heeft de auto al even. Klopt maar probleem heb ik ook al even. Nu vandaag de auto gebracht voor gelijk een service beurt wat die was nodig en het herstellen van beide sensoren deze netjes onder garantie. Ik heb gevraagd of er eventueel een leen auto ter beschikking was geen probleem alstublieft. Was alleen niet gezegd bij voorbaat dat daar een extra rekening voor was. Dan krijg ik uiteindelijk de rekening van de beurt staat er 14€ op voor het vervangen van de batterij uit mijn sleutel. Beetje vreemd sleutel werkte perfect en ook niet om gevraagd. Het antwoord hierop de monteur zal het nodig gevonden hebben. Nu met de auto rijdend blijkt dat ook het slippende geluid van de koppeling weg is en mijn rijgedrag echt niet veranderd. Zou het ook met de sensoren te maken hebben. Al met al het is niet altijd even postief. En soms het gevoel hebben dat je niet serieus genomen wordt.

Vrijdagmiddag kreeg ik een lekke band, vlak voor ik naar Belgie zou vertrekken voor een weekendje. Help! Kwikfit gebeld, zij konden niet helpen. Omdat ik een Suzuki heb probeerde ik het dan als laatste poging bij Vari om half 5 \'s middags. Ik werd meteen geholpen en kreeg een tijdelijke winterband om toch naar Belgie te kunnen rijden. Joehoe! De week erop is mijn lekke band direct vervangen door hen. Super service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Deze week mijn haast nieuwe(kmst.3.700) Suzuki alto opgehaald bij Vari Vlaardingen, ondanks dat het met de financien even fout ging heeft Michel Rombouts ons toch het vertrouwen gegeven dat het goed zou komen, ik ben heel erg tevreden over de service ,ook de snelle afhandeling voor het ophalen van onze oude (sloopauto)was goed geregeld ! Dit bedrijf verdient gewoon een 10 !Michel en alle andere medewerkers bedankt !

Voor het eerst mijn Mazda een beurt laten geven door Suzuki dealer......helemaal toppie! Geweldige service! Zelfs van binnen en buiten schoongemaakt!

Wij zijn heel enthousiast en sympathiek te woord gestaan. Vorige week de auto opgehaald, er werd een klein feestje van gemaakt. Bij Vari zitten geen \"computerverkopers\" die hun standaardprogramma afdraaien! Wij zijn erg blij voor Vari te hebben gekozen!! En ook met onze rode Suzuki Ignis. Diverse mensen uit de straat kwamen hem bewonderen :-)). Wij geven nooit een tien maar nu ontkomen wij er niet aan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Net weer onze Mini een grote beurt laten geven. Keurig geholpen door VARi Ridderkerk. Bij elk klein extra, hoe klein ook, keurig vooraf op de hoogte gesteld. De auto is achteraf door Charissa nog netjes gewassen ook. Super, blijft een aanrader!

Zo als gewoonlijk weer fantastisch geholpen met een kapotte radiateur van de week hulde werkplaats zelfs op zaterdag en Michel bedankt voor het lenen van je auto!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

na drie keer een nieuwe Suzuki Swift gekocht te hebben en nu een Suzuki Swift via mijn baas moet ik zeggen dat ik nog nergens zo goed geholpen ben dan bij de Vari in Vlaardingen. Michel Rombout was telkens \"mijn\" verkoper, maar iedereen is altijd heel vriendelijk en ze weten ook wie je bent. Dus je bent zeker geen nummer!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super blij gemaakt door Vari Vlaardingen de Suzuki dealer waar je voor iedere auto terecht kunt. Ze komen de gemaakte afspraken gewoon goed na. En leveren dus de auto af zoals jij hebt afgesproken. Daarbij word je door alle medewerkers vriendelijk te woord gestaan.

Bij VARI terecht gekomen tijdens het zoeken naar een andere auto. Wij kregen direct een heel goed gevoel bij dit bedrijf. Wij hebben inmiddels een auto aangeschaft en zijn heel goed geholpen, dank je wel Michel.

wij hebben een hele goede ervaring bij vari klant vriendelijk en erg behulpzaam als het echt nodig een dikke 10 voor het team

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben heel erg tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben 14 dagen geleden onze 17é auto gekocht bij Vari. En nog steeds tot volle tevredenheid. Arjan heeft mijn zoon een nieuwe Ignis verkocht. Met inruil van zijn Suzuki Swift. Prettig zaken doen met Arjan. Dus Vari ga zo door.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb 45 jaar ervaring met autobedrijven. Dit is de eerste keer dat ik mijn auto bij Vari hebt aangeboden voor onderhoud en apk. Ik geef dit bedrijf drie dikke tienen, en u begrijpt dan ook wel dat ik zeer tevreden ben.

Uit oogpunt van 45 jaar ervaring in verschillende autobedrijven, meen ik weten hoe een garagebedriijfte kunnen beoordelen. Ik heb mijn auto voor de eerste keer aangeboden voor een grote beurt en apk . Ik geef dit bedrijf drie dikken tienen, en u begrijpt dan ook wel dat ik zeer tevreden ben.

Vari geeft gewoon de service zoals je het verwacht. Ook het relax rond lopen in de showroom. Of even een praatje maken met het personeel. En natuurlijk de manier van een afspraak maken voor de APK /onderhouds beurt. Kan telefonisch of via de vari ap. Zij geven ook gelijk advies voor eventuele vervanging van onderdelen van uw auto (via computer gegevens ) Prima service! !!!! .....

Aanschaf 13e Suzuki in 29 jaar tijd bij Vari. Zoals ik gewend ben uitstekend geholpen door Michel Rombout onder het genot van koffie van Gerda. Top bedrijf, anders kom ik er al niet zo lang.

ik heb er maar 1 woord voor: Fantastisch

• Reden bezoek Andere reden

2x een nieuwe suzuki swift gekocht,leuke mensen ,de volgende auto wordt weer een suzuki alleen geen swift iets grotere 👍service is goed en er is altijd wel een bakkie😉

Hoogstad 151 3131KX Vlaardingen