prima service

Altijd goed geholpen. Duidelijk van wat er moet gebeuren. Snelle en goede service.

Fijne garage

Goede en duidelijke communicatie. En service gericht

Al jaren naar grote tevredenheid klant. Professioneel bedrijf met goede uitleg naar de klant over reparaties. Echt top in zijn service!

Prima werk en goed geïnformeerd.

Vakmensen die je op de hoogte houden tijdens het onderhoud over evt onverwachte problemen.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Oprecht en puur.

Topservice

Klantvriendelijk, denken met je mee. Goede service. Van harte aanbevolen.

Super geweldig

Wij worden altijd leuk,super geholpen

Een perfecte service

Een prima garage met mensen die van alle merken de juiste kennis hebben, en ook meedenken met de client als het over de kosten gaat. Er worden alleen maar goede en betrouwbare adviezen gegeven.

De service die ik gewend ben en dat is goed

service is uitstekend

Je wordt super snel geholpen en vriendelijke mensen

Top en zeer vriendelijk

top garage!

gewoon goede service

goed geholpen duidelijke uitleg

uitstekende service, oplossingsgericht. Prima!

uitstekende service, oplossingsgericht. Prima!

Ze hebben ons supersnel tussendoor kunnen helpen met een winterbanden wissel

Goede service van Valstar. Heel erg tevreden!

Super snelle service

Vriendelijk, snelle service, heel goed geholpen

uitstekend

Bieden alles wat maakt dat je liever naar een goede universele garage gaat dan naar de merkdealer van mijn auto.

Prima service en vriendelijke mensen

Een betrouwbare garage met goede service en vriendelijke medewerkers.

Door de garagehouder goed opgevangen en advies gekregen na het veroorzaken van een aanrijding bij hen voor de deur. Ik ben door de garage verwezen naar Autoschade Herstel in Naaldwijk. Ik heb veel profijt gehad van de goede samenwerking tussen beide bedrijven. Vervangend vervoer gekregen via de garage. Alles verliep naar wens en mijn auto ziet er weer als nieuw uit. Bedankt iedereen!

Gewoon goed zoals het hoort

Naar volle tevredenheid geholpen. Met vriendelijke groet, Loek Dries

Top service!

Goede service en communicatie.

Betrouwbaar en snelle service

Goede garage, betrouwbaar!

Flexibel, klant gericht zeer goede service

Ik had een lekke band en de medewerkers stonden dan ook gelijk voor mij klaar. Even vakkundig een pleister geplakt, daarna nieuwe banden besteld en de volgende dag werd alles definitief en professioneel gemaakt en afgehandeld. Dank aan de medewerkers.

Bovendijk 15 2295RV Kwintsheul

174 29 31 41