Helemaal volgens afspraak

Op tijd klaar, prijs conform opgave, vriendelijk.

Goede en snelle service! Zeer tevreden

Goede ervaring. Ik kom hier graag terug

Vriendelijk en deskundig

na een vriendelijk intake, werd een datum geprikt en op de dag zelf stond er een nette leenauto klaar.

Zeer content

Super snel en correct behandeld

Topservice op aankoop en garantie gekregen voor 2e hands auto.

Ik heb samen met mijn zoon een "yongtimer", een auto van 15 jaar oud bij van Dungen gekocht. Een Yongtimer is belastingtechnisch voordelig bij kosten opgave. Daar stond een Opel Vectra van 2007 met 238.000 km op de teller. Een geschikte auto voor een beginnende ZZP-er. Daar hij veel km moet draaien hebben wij na een proefrit en het bekijken enkele dingen gevonden. Wij hebben een aangenaam gesprek gehad met dhr van uden die, ondanks het late tijdstip, genoeg tijd en aandacht gaf voor onze bevindingen. Bij veel garagebedrijven wordt de aandacht veel op de extra paketten gegeven. Bij van Uden ook, maar op een overtuigende en niet dwingende manier. Het 2e pakket beviel ons en hebben die erbij genomen. - 3 maanden garantie op versnelingsbak en motor - Kleine beurt - Nw APK - Visuele ctrl. Daarnaast is op onze bevindingen ook gehoor gegeven. - Nw voorbanden - Nw distributie riem - Achter ruitenwisser- Schakelaar Aut raamopenen. Kijk wij weten dat wij geen nw auto kochten, maar de extra gegeven aandacht voor de auto is super. Auto gekocht met gemaakte afspraken die nagekomen zijn. Na 1,5 week gebeld voor wat minor problemen. Geen punt afspraak gemaakt en leenauto meegekregen. Garantie reparatie gedaan, ander schakelaar raam - thermostaat vervangen - i.v.m. bonkend geluid, speling in de krukas gevonden, lagers of zo vernieuwd. Nu echt helemaal tevreden. Kijk een officiel opel dealer van Uden laat zien perfekte service te geven niet alleen voor jonge auto's maar zeker ook voor oudere gebruikte auto's. Hun motto is dat ze veiligheid waarborgen voor hun klanten, is zeer zeker waar gebleken. Bedankt (zeker de hoofdmonteur) voor geleverde fijne auto en service. Onze volgende komt zeker bij van Uden vandaan. Misschien een lang verhaal maar zeker de moeite waard.

Goede service en kwaliteit

Één van de weinige garages die zelf initiatiefnemers neemt om te bellen. Wordt altijd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en kosten. Tevens goede prijs/kwaliteit verhouding

Als je binnenkomt heb je meteen een goed gevoel

Heb een Corsa diesel gekocht en is technische zeer goed afgeleverd. Zeer goed bedrijf.

Prima ontvangst en een goed gevoel

Mooie occ mercedes gekocht

Alleen zou ik een kopje koffie aangeboden hebben

Goed bedrijf

Netjes en heel fijn geholpen.

Klantgerichte en betrouwbare afhandeling.

Servicebeurt en APK waren snel en afdoende afgehandeld. De communicatie tussen klant en garagebedrijf is altijd prima.

Prettige en snelle service

Afgelopen week een Ford Mondeo gekocht, mooie en hele nette auto, hadden ze snel op orde gemaakt met nieuwe apk en ik kon mijn oude auto prima inruilen. Prettige garage!

zeer goede ontvangst

Nemen de tijd om eventuele problemen aan te horen. Zodat die opgelost kunnen worden. Ook bij de verkoop word je prima geholpen'.

snelle service

ik stond met een lekke band in de buurt van de garage en ben echt supersnel geholpen, het reservewiel werd er onder geplaatst en dezelfde middag lag er een nieuwe band op, top !

Perfect en snelle service

Ik heb een zeer fijne en snelle service ervaren bij van uden.

Geweldige garage met oog voor detail

Klantvriendelijk personeel. Doen graag iets extra voor de klant. Mijn nieuwe aankoop is keurig afgeleverd.

Prima bedrijf niks aan toe te voegen

Fijne service.

Prettig contact. Nemen de tijd voor je en komen afspraken na.

Een heel negatieve ervaring, aan niemand aan te raden

Het begon met een belachelijk laag bod voor de inruil van mn Honda Civic voor €200. Daarna deed de verkoper slechts €95 van de vraagprijs eraf, terwijl op de teller duidelijk te zien was dat niemand in de advertentietijd van een maand een proefrit had gemaakt. Er was ook gedoe met die rare pakketten van ze: pas wanneer je een pakket afnam, zouden ze een onderhoudscheck doen. Beetje raar, je wil toch weten wat de onderhoudstoestand van de auto is als autogarage? Tijdens de verkooppraatje noemde de verkoper het een "raar" gesprek. Vervolgens toen ik de auto wilde ophalen, was ik helaas door OV te laat. Het was wel aardig van de verkoper om aan te bieden om me van het busstation op te komen halen, maar door een communicatiefout was niet duidelijk dat het om Den Bosch ging, en niet de halte van Den Dungen. Maar het was totaal onnodig, omdat de verkoper zelf ruim een uur (!) onderweg was om bij het station te komen. Toen ik om 17:55 bij het garagebedrijf aankwam, zat er een oudere meneer te bellen, maar keurde me geen blik waardig. Na 5 minuten wachten was er collega X, die me doorverwees naar collega Y, die helemaal van niets wist. Na 10 minuten wachten kwam uiteindelijk collega X weer, en toen hielp die me wel. Het bleek dat er niets geregeld was om mij de auto mee te geven. Na even zoeken vond hij uiteindelijk mijn auto en kon ik wegrijden. Thuis aangekomen bleek dat de batterij van een van de sleutels het niet deed. Je begrijpt, de negatieve energie was hoog, en voor mij kom ik nooit meer terug bij dit "autobedrijf".

Beste Dave Krijger Met enige ontzetting lees ik uw review, echter bent u niet geheel eerlijk met u verhaal. Graag had ik u telefonisch gesproken, echter beëindigd u het gesprek meteen door de verbinding te verbreken. Om als eerste te beginnen met de inruil van uw huidige auto een Honda Civic bouwjaar 2004 volledig met voor, zij en achter schade en een kapotte voorruit, helaas heeft u mij deze informatie telefonisch niet gegeven, wanneer ik deze auto in het echt beoordeel heb ik u netjes aan gegeven dat de auto in deze staat recycling voor ons is, u heeft daardoor besloten de auto niet in te ruilen. Wij adverteren onze auto’s marktconform, en u heeft keuze uit 3 verschillende afleverpakketten deze keuze is overigens niet verplicht ook dit is aan u kenbaar gemaakt, u heeft besloten om hier geen gebruik van te maken omdat de auto een volledig aantoonbaar onderhoudshistorie heeft en nog een geruime tijd een apk keuring bezit. Zonder enige twijfel bent u overgegaan tot aankoop van deze auto. Een paar dagen later staat de aflevering gepland, U belde mij om 17.00 op met het verhaal dat er problemen waren met het OV waardoor ik u heb aangeboden u op te halen op het station in ‘s-Hertogenbosch, hierin stemde u mee in, eenmaal aangekomen op het station +/- 25 minuten na u telefoontje, heeft u dan toch besloten om dan toch de bus te nemen richting Den Dungen, waardoor ik voor niks na het station ben gereden. Eenmaal op mijn weg terug naar de garage rijd ik een file met een vertraging van ruim 1 uur. Inmiddels bent u aangekomen bij ons op het bedrijf en reageert u direct geagiteerd naar mijn collega’s die van niks kunnen weten omdat ik de auto aan u zou afleveren, dit zou u toch moeten weten gezien dat u mij uit eindelijk voor niks na het station in ‘s-Hertogenbosch laat rijden! Mijn collega levert u de auto af zoals het hoort. Echter uw agressieve houding en verbale uitbarsting is gelukkig iets wat wij zelden meemaken, daarom verbaast mij deze recensie ook enorm, We proberen u van alle services te voorzien, we denken mee in oplossingen en het enige wat wij van u krijgen is een negatieve recensie! Dit is een typisch geval van de wereld op zijn kop! Met vriendelijke groet, Garage van Uden

Vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel.

Eerlijke garage met verstand van zaken. Ook nieuwe techniek is geen probleem voor ze. Computerstoring werd vakkundig verholpen. Vakmensen met een prima service en betaalbare prijs!

Vriendelijk en komen afspraken netjes na

Een occasion gekocht

we worden altijd goed geholpen

ze nemen de tijd als je nog vragen hebt . en worden terug gebeld als er grote kosten zijn en de wacht tijden zijn nooit lang

heel goed

Goede service en ven te voren op de hoogte gesteld van de prijs .

Voelde goed en betrouwbaar

Prettige ervaring. Kundig, betrouwbaar, geen dwang of druk.

Spurkstraat 36

5275 JC Den dungen