Goede ervaring

Al jaren vaste klant..

Een mooie 2dehands peugeot gekocht, helaas was er iets mis in de motor. Kan gebeuren, gelijk netjes opgelost top service. Vriendelijke en nette mensen die gelijk actie ondernemen.

Dik tevreden zoals altijd!

Goeie, snelle service

Geven goed advies

Geven goed advies

Er wordt effectief meegedacht

Er wordt effectief meegedacht

Een degelijk bedrijf met vriendelijk en hulpvaardig pesoneel.

Bij de aankoop van een auto kreeg ik betrouwbare uitleg voor mijn vragen. Kreeg goede service en uitleg bij de aflevering

Ze hebben ons uit de brand geholpen

Onze Astra auto zijn koppeling had het begeven. Toen is hij maar deze garage gesleept. Ondanks dat ze vol geboekt zijn hebben ze de koppeling en werkcylinder snel vervangen, waardoor we twee dagen later toch op vakantie konden. Is een garage dat dan meteen alle delen vervangt om herhaling te voorkomen. Dat maakt ze niet goedkoop, maar verlaagd wel risico op nieuwe problemen. Het is een locale garage die je dus snel en goed helpt. In ieder geval als je een Opel rijdt

Vriendelijke garage

Goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto

Komt vertrouwelijk over

goede service en vakmanschap

eenvoudig afspraak maken, goede service en vervangend vervoer

Zakelijk, netjes en correcte afhandeling van onze aankoop

Auto was gereed voor proefrit, netjes gepresenteerd. Goede afspraken gemaakt, goed nagekomen. Alleen aflevering had wat meer aandacht kunnen krijgen. Verder heel tevreden tot nog toe.

Top bedrijf

Top bedrijf auto garage van Uden

prima garage

Goede ervaring met hen.doen wat ze zeggen .handelen snel en hebben mooi wagenpark staan tegen gunstige prijzen

Goede service en vakmanschap

Goed geholpen door Garage van Uden. Door hun vakbekwaamheid en goede service ben ik zeer tevreden over de onderhoudswerkzaamheden van mijn auto.

Prima garage

Voor de eerste keer. Hier geweest. Fijne mensen . Die er werken. Voelde me er . Heel erg fijn bij

Heel vakkundig en persoonlijk advies

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Deskundig team

Vlot en goed overleg ook goed advies.

Fijne persoonlijke service en meedenken met de klant.

Bij van Uden een bestelbus gekocht en prima geholpen, met tips voor onderhoud en gebruik. Dit alles met een hulpvaardige houding en genoeg tijd voor vragen. Aanrader

Netjes, vakkundig, transparant in de kosten

perfect net bedrijf !

goed profesioneel bedrijf aardige mensen.

Helemaal volgens afspraak

Op tijd klaar, prijs conform opgave, vriendelijk.

Goede en snelle service! Zeer tevreden

Goede ervaring. Ik kom hier graag terug

Vriendelijk en deskundig

na een vriendelijk intake, werd een datum geprikt en op de dag zelf stond er een nette leenauto klaar.

Spurkstraat 36 5275 JC Den dungen