Fijn contact en erg tevreden met onze nieuwe auto

Waar we ons vaak niet helemaal op ons gemak voelen bij het kopen van een nieuwe auto, was het bij Van Uden juist het tegenovergestelde. We hebben erg goed contact gehad en we zijn erg tevreden met onze nieuwe Volkswagen!

Warm en open ontvangen, goed geholpen!

Mijn eerste auto hier gekocht en nu ook mijn tweede. Er wordt tijd voor je genomen, naar je geluisterd en meegedacht. Goede service, klantgericht, toegankelijk. Erg fijn!

Goede service en goede prijs kwaliteit .

Keurig bedrijf en goede service en prijs kwaliteit verhouding .

Vriendelijke monteurs Direct geholpen

Goede service zeer tevreden

Een seat mii en een Volkswagen polo gekocht. Goed geholpen! Ik kom hier zeker weer terug voor een nieuwe aankoop!

Fijne dienstverlening en goede aflevering.

Vriendelijke ontvangst en keurige aflevering van mijn aangeschafte auto!

Top en betaalbaar

Zeer prettig, snelle service. Goede communicatie over de werkzaamheden en de kosten

Alles goed geregeld

Niet zo best

Wat ik heel vervelend vond is dat er geen contact werd opgenomen met mij voordat er zaken werden uitgevoerd. Er werden dubieuze zaken vervangen.

Geachte Bart Langens, U heeft een auto van 1996 aangeboden voor een Apk keuring, wij hebben tijdens de Apk keuring geconstateerd dat er 2 lampjes (verkeerde kleur) a €5,- en een claxon a € 38,- defect was, wij hebben deze voor u gerepareerd, echter beticht u ons nu van dubieuze zaken te hebben vervangen. Dit vind ik erg onredelijk, ik heb u telefonisch benaderd over uw recensie, echter gaf u aan, het wel leuk te vinden hoe ik reageerde op uw onjuistheden. Het is spijtig te vernemen dat u anno 2023 nog denkt zo met elkaar om te moeten gaan.

Door gemakkelijke bereikbaarheid en ook een goede service met tevens goed en deskundig personeel is garage van Uden een aanrader bij technische problemen !!

Dik in orde!

Service, contact niets op aan te merken! Alles naar wens verlopen!

Aardige mensen, goede service, goede prijs/kwaliteit!

leuke Fiat 500C gekocht

Een erg leuk gesprek gehad met de verkoper Jean pierre, met 2 auto's proefgereden was geen enkel probleem. fijne garage ,kom zeker weer terug bij aankoop andere auto.

Vriendelijk, proffesioneel en correct

Audi TT gekocht, eerste contact via email. Snel en correct beantwoord. Auto stond op afgesproken tijdstip al klaar voor proefrit. Ondanks drukte bij deze garage nam Jean Pierre netjes de tijd om de verkoop verder af te ronden. Echt een aanrader.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpe. Vriendelijk personeel

perfecte service

Je kunt er altijd direct terecht en ze denken mee aan een oplossing

Aardige deskundige mensen.

Ik vind het prettig hoe ze met klanten meedenken. Ze brengen je en halen je op als je daarom vraagt. En mijn auto loopt dls een zonnetje het hele jaar door. Dank jullie voor de goede service Varla Vermeulen

Auto gekocht en opgehaald binnen 2 uur dat ik hem had sprong het moterlampje aan, dus heb ik ze opgebeld en kon zonder problemen een afspraak maken en werd voor mij opgelost top service.

Dinsdag een auto gekocht kon hem zo meenemen, om hem eerst thuis te laten zien echt top

Snelle service

Snelle goede service.. Prijskwaliteit is goed. Hoop dat we veel veilige km mogen maken in onze nieuwe auto.

Persoonlijke aandacht, snelle service.

Al jaren zijn wij vaste klant, omdat de persoonlijke aandacht ons een zeer vertrouwd gevoel geeft. Jullie zijn duidelijk in de aanpak en doen wat afgesproken wordt. Bovendien is er altijd vervangend vervoer of ik werd naar mijn werk gebracht. Super!

Goed en zakelijk geregeld maar ook snelle service

Snelle service ondanks dit niet mijn vaste garagehouder is. Nogmaals dank voor het meedenken en het snelle repareren

Goede ervaring

Al jaren vaste klant..

Een mooie 2dehands peugeot gekocht, helaas was er iets mis in de motor. Kan gebeuren, gelijk netjes opgelost top service. Vriendelijke en nette mensen die gelijk actie ondernemen.

Dik tevreden zoals altijd!

Goeie, snelle service