Zeer tevreden over deze garage,top service

Als niet klant en Belg, werd ik na depanage doorgestuurd naar deze garage voor vervanging van mijn batterij, ik moet zeggen ik werd er vriendelijk ontvangen en onmiddellijk geholpen, top service!

Een garage bedrijf waar je vertrouwen voelt.

Al enige jaren komen wij bij Frans en tot volle tevredenheid. Ondertussen gaan onze kinderen er ook naartoe en een aantal vrienden.

Prettige service!

Eigenlijk is "prettig" een understatement. Fijn bedrijf, meedenkend, prima prijs-kwaliteitverhouding. En, niet onbelangrijk; fijne mensen die er werken.

Top service, vakkundig en vriendelijk!

Bij Frans van Tuijl is mijn auto in goede handen, daar hecht ik als autoliefhebber veel waarde aan. Het team van medewerkers is vakkundig en ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Men is eerlijk over kosten en planning, je komt daardoor niet voor verrassingen te staan. Kortom; top service!

Een eerlijk bedrijf met persoonlijke aandacht.

Als Frans je ziet aankomen heeft hij direct aandacht voor je op een heel vriendelijke en persoonlijke manier. Hij is belangstellend, meer dan zakelijk. Hij ziet niets over het hoofd en geeft een eerlijk advies. De werkzaamheden worden duidelijk uitgelegd. Dat wekt veel vertrouwen. Ik kom er graag terug.

Top service .....zeer klantvriendelijk en er wordt altijd mee gedacht naar een goede oplossing

Toppers

Wissel (winter)banden, zeer snel. Vriendelijke sfeer. 5x zo goedkoper als bij BMW dealer!

• Reden bezoek Andere reden

De service van deze garage is echt super, ze gaan net dat stapje verder voor de klant ! Zo voel je je nog echt klant en zeer netjes behandeld! Ga zo door 👍👍👍👍

zeer prettig bedrijf.

Al jaren prima ervaringen met dit bedrijf. Deskundig, zeer persoonlijk, vriendelijk en alles in overleg. Dus heel vertrouwd. Frans, bedankt!

Uitstekende kwaliteit en deskundigheid

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onderhoud, schadeverhaal, aanschaf van auto, winterbanden, en plaatsen van trekhaak.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voor ons geen andere garage,ze zijn vriendelijk staan altijd voor je klaar en alles wordt opgelost,wij zijn er blij mee en voor frans is het helemaal geweldig in haaren,ga zo door zeg het voort zegt het voort gr fam toonen

Afspraak gemaakt voor kleine beurt. \'s Ochtends brengen en einde middag klaar. Op het laatste moment bleek ik vervangend vervoer nodig te hebben, dit werd meteen geregeld. Tevens prijsopgave gevraagd voor monteren trekhaak, dit was bij het ophalen van de auto ook netjes geregeld.

Deskundig geleid autobedrijf met eerlijk en klantgericht personeel dat ook nog eens wat kan als het om auto\'s gaat. Geen strakke pakken, geen opgeklopt gedoe, geen onduidelijke rekeningen. Wel \'afspraak is afspraak\'-mentaliteit, dus loop je er graag binnen. Mijn auto is er in vertrouwde handen en als klant ben ik geen nummer.

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben zeer tevreden. Frans overlegt altijd voordat er daadwerkelijk kosten gemaakt worden. Hij denkt mee en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt ook altijd een duidelijk gespecificeerde rekening met duidelijke toelichting. Ik kan Frans aan iedereen aanbevelen.

komen afspraken altijd correct na en dan ook nog snelle service leveren TOP

ik heb vorige week een opel astra gekocht bij dit bedrijf . zeker aan te raden !!! gekocht op een zaterdag maar wou de auto graag dezelfde dag meenemen was geen probleem en de apk en beurt die bij de auto zaten kreeg ik een paar dagen later en als ik nog puntjes had werd dat direct gemaakt op onze afspraak , vandaag voor de afspraak bij hun langs geweest heeft de opel zijn beurt en apk gekregen en heeft de kosteloos een radio voor me ingebouwd die ik gekocht had en had 2 kleine puntjes en zijn ook direct door hun opgelost . een leuk familie bedrijf en zeker aan te raden voor iedereen , zijn heel eerlijk en komen hun afspraken na en hebben geen absurde prijzen ! bedankt voor de goede service .

Wij hebben hier inmiddels al twee gebruikte auto\'s aangeschaft en inmiddels ook twee auto\'s in onderhoud. Het is nog een eerlijk bedrijf zoals je die niet vaak meer ziet en ze hebben service zeer hoog in het vaandel staan mét een betaalbare prijs. Sjapoo en ga zo door!