• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal jaren heb ik mijn auto bij Garage Turenhout in Heemstede in onderhoud. Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik durf met een gerust hart mijn auto aan de mannen toe te vertrouwen. Zij zijn erg vakbekwaam. Maar het belangrijkst vind ik dat ze altijd voor je klaar staan. Bovendien kun je altijd snel terecht voor onderhoud of een APK-keuring. Turenhout levert goed werk tegen betaalbare prijzen. Je bespaart een boel geld ten opzichte van een dealer. Ook met sportwagens en klassiekers kun je goed bij het bedrijf terecht voor onderhoud en reparaties. De garage heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

heel erg bedankt voor u mooie beoordeling ! Dit soort reacties zorgt er voor dat wij met nog meer plezier ons werk voort zetten !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer Vriendelijk en deskundig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goede kwaliteit. Eerlijk en betrouwbaar!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service is zeer goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig !\r\nniet te duur , snelle service , en je kan ook gewoon tussendoor even lang komen voor een lampje of zo , geen afspraak nodig !\r\nVerder vind ik het super dat ik mijn afspraak maak met de monteur die aan mijn auto sleutelt en niet een reseptioniste of zo .\r\nOok bewaren ze alle onderdelen die ze vervangen hebben en legge ndan uit wat er mis mee was .