3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

11-12-2015 een goede Toyota Starlet ingeruild .In middels al weer verkocht, zie review Mart uit Maarsenbroek. Mooie Polo gekocht zonder garantie, APK zat er nog op. Na 1 week accu dood, kan gebeuren.Auto verder even laten nakijken. Uitlaat lekt op 2 plaatsen , 2 draagarmrubbers liggen er bijna helemaal uit. Een auto verkopen met BESTAANDE mankementen. Die garages zijn er al genoeg! Zijn we niet gewend bij Turenhout auto´s. Het is echt een top bedrijf! Maar vind dit niet kunnen,dat verwacht je niet voor €3000,00.Al met al ga ik er €200 op achteruit. Er is gezegd zo meenemen, oké maar niet met bestaande mankementen...voor dat geld.

Beste meneer van Zijll, Ik wil u er graag even op wijzen dat uzelf de auto wilden kopen zonder garantie en zonder nieuwe apk keuring, zo mee nemen was de afspraak . Dit is voor ons een niet gebruikelijke transactie omdat wij auto's altijd met een nieuwe apk af leveren, juist omdat we graag kwaliteit leveren zonder dat u voor verassingen komt te staan . Wij hebben er zelfs nog op gestaan dat u eerst proef ging rijden om te kijken of de auto u überhaupt wel beviel . Uiteindelijk was de afspraak dat u de auto zo mee zou nemen zoals gezegd. Met een afspraak zoals deze was u goedkoper uit maar nam u wel een risico, bewust lijkt ons . Het is zeer vervelend dat u kosten heeft moeten maken aan de auto, maar dat is wel door de afspraak die u zelf wilden en niet door onkunde of nalatigheid van onze kant . Met Vriendelijke groet, Garage Turenhout

Een paar weken geleden heb ik bij garage Turenhout een mooie Toyota Starlet gekocht. Ik heb er geen spijt van gehad. Het is een betrouwbare garage met een hardwerkende vader en zoon waarmee goed te onderhandelen was. Prima auto van een prima autobedrijf! :)

Wij zijn altijd zeer tevreden over Turenhout. Ze zijn altijd eerlijk en vriendelijk .

Betrouwbare garage snelle service persoonlijke aandacht, geen onaangename verassingen . Eerlijk en betrouwbaar advies .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloze garage. Heb net 7 maanden geleden een auto bij ze gekocht en die is nu bijna rijp voor de sloop. Totaal geen eerlijkheid en bereidheid tot Hulp. Ben zwaar opgelicht hier en zou zeker niemand aanraden om hier naar toe te gaan.

Beste mevrouw van der Plas . U heeft 9 maanden geleden een auto bij ons gekocht. Op deze auto heeft u 6 maanden garantie gekregen. In de garantie hebben wij u 2x meteen geholpen toen u een probleem had . Na deze garantie periode hebben wij u niet meer gehoord of gesproken, wij gaan er dan vanuit dat alles naar tevredenheid is opgelost. Vanochtend hebben wij via de mail van u vernomen dat u boos bent . U bent voor de nieuwe apk van u auto bij een andere garage geweest en deze heeft u gewezen op een aantal defecten . Of de vervanging van deze onderdelen wel of niet nodig was is voor ons nu niet meer te beoordelen, wij hadden liever gehad dat u even bij ons langs was gekomen en dan hadden we daar samen best uit gekomen . Wat wij erg vervelend vinden is dat u andere garage ook heeft gezegd dat er een aantal sensoren kapot zijn, u heeft mij dat vanochtend ook verteld in dezelfde mail. Wij hebben u aangeboden om even naar deze storingen te kijken in een reactie op u mail, daar reageert u echter niet op. In plaats daarvan plaatst u deze zeer slechte beoordeling hier boven. Wij hebben u altijd meteen geholpen en vinden dat wij deze beoordeling niet hebben verdient, u bent zelf naar een andere garage gegaan en heeft ons pas verteld over de defecten toen alles al vervangen was. Dat u het vervelend vind dat u kosten heeft moeten maken daar heb ik alle begrip voor, maar voor deze reactie totaal niet . M.V.G. Garage Turenhout

Echte vakmannen!

Super vriendelijke mensen hier !

Vakmannen ! Kwam voor een storing, mijn eigen garage kwam er niet uit en ik had op het internet gelezen dat deze jongens goed waren in storing oplossen . Daar was niks van gelogen !

Reparatie en onderhoud: Al jaren klant wel eens ergens anders geprobeerd bij de grotere bedrijven, lijkt wel leuk maar valt toch vaak tegen. Vader en zoon hebben hart voor de zaak en dus voor mijn auto en niet te vergeten portomonnee. Korte lijnen, ze bekleden allerlei functies in een persoon; waar je bij een groot bedrijf nooit de kans voor krijgt en dat is de monteur te spreken over het geen hij vervangen heeft en waaronm het is vervangen, vind ik prettig. Gaat lekker door zo dan gaan we nog veel \"beurtjes\" samen door.

bedankt voor je mooie reactie paul !

Vakmannen die graag goed werk afleveren. Ben 10 jaar een tevreden klant.

hartelijk bedankt voor u mooie beoordeling :) !

Al een aantal jaren heb ik mijn auto bij Garage Turenhout in Heemstede in onderhoud. Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik durf met een gerust hart mijn auto aan de mannen toe te vertrouwen. Zij zijn erg vakbekwaam. Maar het belangrijkst vind ik dat ze altijd voor je klaar staan. Bovendien kun je altijd snel terecht voor onderhoud of een APK-keuring. Turenhout levert goed werk tegen betaalbare prijzen. Je bespaart een boel geld ten opzichte van een dealer. Ook met sportwagens en klassiekers kun je goed bij het bedrijf terecht voor onderhoud en reparaties. De garage heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

heel erg bedankt voor u mooie beoordeling ! Dit soort reacties zorgt er voor dat wij met nog meer plezier ons werk voort zetten !

Zeer Vriendelijk en deskundig

Goede service, goede kwaliteit. Eerlijk en betrouwbaar!

service is zeer goed.

Geweldig ! niet te duur , snelle service , en je kan ook gewoon tussendoor even lang komen voor een lampje of zo , geen afspraak nodig ! Verder vind ik het super dat ik mijn afspraak maak met de monteur die aan mijn auto sleutelt en niet een reseptioniste of zo . Ook bewaren ze alle onderdelen die ze vervangen hebben en legge ndan uit wat er mis mee was .