• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn altijd zeer tevreden over Turenhout.\r\nZe zijn altijd eerlijk en vriendelijk .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare garage snelle service persoonlijke aandacht, geen onaangename verassingen .\r\nEerlijk en betrouwbaar advies .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloze garage. Heb net 7 maanden geleden een auto bij ze gekocht en die is nu bijna rijp voor de sloop. Totaal geen eerlijkheid en bereidheid tot Hulp. Ben zwaar opgelicht hier en zou zeker niemand aanraden om hier naar toe te gaan.

Beste mevrouw van der Plas . U heeft 9 maanden geleden een auto bij ons gekocht. Op deze auto heeft u 6 maanden garantie gekregen. In de garantie hebben wij u 2x meteen geholpen toen u een probleem had . Na deze garantie periode hebben wij u niet meer gehoord of gesproken, wij gaan er dan vanuit dat alles naar tevredenheid is opgelost. Vanochtend hebben wij via de mail van u vernomen dat u boos bent . U bent voor de nieuwe apk van u auto bij een andere garage geweest en deze heeft u gewezen op een aantal defecten . Of de vervanging van deze onderdelen wel of niet nodig was is voor ons nu niet meer te beoordelen, wij hadden liever gehad dat u even bij ons langs was gekomen en dan hadden we daar samen best uit gekomen . Wat wij erg vervelend vinden is dat u andere garage ook heeft gezegd dat er een aantal sensoren kapot zijn, u heeft mij dat vanochtend ook verteld in dezelfde mail. Wij hebben u aangeboden om even naar deze storingen te kijken in een reactie op u mail, daar reageert u echter niet op. In plaats daarvan plaatst u deze zeer slechte beoordeling hier boven. Wij hebben u altijd meteen geholpen en vinden dat wij deze beoordeling niet hebben verdient, u bent zelf naar een andere garage gegaan en heeft ons pas verteld over de defecten toen alles al vervangen was. Dat u het vervelend vind dat u kosten heeft moeten maken daar heb ik alle begrip voor, maar voor deze reactie totaal niet . M.V.G. Garage Turenhout

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte vakmannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijke mensen hier !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmannen !\r\nKwam voor een storing, mijn eigen garage kwam er niet uit en ik had op het internet gelezen dat deze jongens goed waren in storing oplossen .\r\nDaar was niks van gelogen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie en onderhoud: Al jaren klant wel eens ergens anders geprobeerd bij de grotere bedrijven, lijkt wel leuk maar valt toch vaak tegen. Vader en zoon hebben hart voor de zaak en dus voor mijn auto en niet te vergeten portomonnee. Korte lijnen, ze bekleden allerlei functies in een persoon; waar je bij een groot bedrijf nooit de kans voor krijgt en dat is de monteur te spreken over het geen hij vervangen heeft en waaronm het is vervangen, vind ik prettig. Gaat lekker door zo dan gaan we nog veel \"beurtjes\" samen door.

bedankt voor je mooie reactie paul !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmannen die graag goed werk afleveren. Ben 10 jaar een tevreden klant.

hartelijk bedankt voor u mooie beoordeling :) !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal jaren heb ik mijn auto bij Garage Turenhout in Heemstede in onderhoud. Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik durf met een gerust hart mijn auto aan de mannen toe te vertrouwen. Zij zijn erg vakbekwaam. Maar het belangrijkst vind ik dat ze altijd voor je klaar staan. Bovendien kun je altijd snel terecht voor onderhoud of een APK-keuring. Turenhout levert goed werk tegen betaalbare prijzen. Je bespaart een boel geld ten opzichte van een dealer. Ook met sportwagens en klassiekers kun je goed bij het bedrijf terecht voor onderhoud en reparaties. De garage heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

heel erg bedankt voor u mooie beoordeling ! Dit soort reacties zorgt er voor dat wij met nog meer plezier ons werk voort zetten !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer Vriendelijk en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goede kwaliteit. Eerlijk en betrouwbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service is zeer goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig !\r\nniet te duur , snelle service , en je kan ook gewoon tussendoor even lang komen voor een lampje of zo , geen afspraak nodig !\r\nVerder vind ik het super dat ik mijn afspraak maak met de monteur die aan mijn auto sleutelt en niet een reseptioniste of zo .\r\nOok bewaren ze alle onderdelen die ze vervangen hebben en legge ndan uit wat er mis mee was .

Over Autobedrijf W. Turenhout