Eerlijk betrouwvare garage. Inmiddels 3 auto\'s in onderhoud gehad autos uit hoger segment. Kan zeggen minstens even goed als een merkdealer, enigste verschil bij verlaten garage zit er nog geld in me portemonnee bij de merkdealer is ie leeg. Kortom gewoon eerlijke service en normale en eerlijke prijzen. AANRADER!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen oktober een Peugeot 308sw gekocht bij Turenhout nadat ik mijn wensen had doorgegeven welke auto ik zocht. Turenhout heeft de auto voor me gevonden. Aanvankelijk reed de auto super, maar na 2000km toch een kleine storing in de motor. Turenhout heeft met fantastische service de storing verholpen (viel ook nog binnen de BOVAG). Ik zou deze garage zeker aanraden, zeer betrouwbare vakman!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfecte service en klant vriendelijke instelling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Is al bijna twintig jaar mijn vakgarage. Kan altijd geholpen worden tussendoor, uitstekende kwaliteit, snelle behandeling, niet duur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, doen wat ze beloven op hun website, voorbeeldfunctie voor velen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service van hoge kwaliteit. Binnen een uur was de airco van mijn auto weer gemaakt en als extra service was ook mijn radio die stoorde gerepareerd. Een vakman met kennis van de nieuwste technische snufjes, maar ook van simpele problemen. Wat ik vooral waardeer, is dat er even gebeld wordt voordat een grote reparatie wordt aangegaan en je niet allerlei onnodige reparaties worden aangepraat. Mijn auto gaat nooit meer naar een ander!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een zeer tevreden klant. Diverse auto\'s ingeruild. Al tijd tot volle tevredenheid !!\r\nOok altijd eerlijk indien een reparatie ( vaak software reden) niet uitgevoerd kan worden en het raadzamer is om langs de specifieke dealer te gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zojuist een auto gekocht bij de heren. prima geholpen duidelijk en snel. voelde erg vertrouwd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin februari kocht ik een gebruikte Kia Picanto automaat, die af en toe storingen vertoonde. Het optreden daarvan was heel wisselend en het was niet te zeggen, wanneer wel en wanneer niet. Uitgebreid onderzoek leverde niets op en ook de dealer kon het niet vinden! Maar de heer Turenhout gaf het niet op en uiteindelijk vond hij het euvel , waar de officiële Kia vertegenwoordiger niet achter was gekomen.\r\nAlle hulde voor de deskundigheid en het doorzettingsvermogen van de heren Turenhout. Hun vakbekwaamheid en servicegerichtheid en het directe persoonlijk contact maken garage Turenhout voor mij de ideale garage.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een gebruikte auto gekocht bij Garage Turenhout. Goed geholpen, de auto is zoals deze door de telefoon was besproken. Jammer dat ik niet dichter bij woon voor het onderhoud!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen zo fijn geholpen!\r\nNaar piepgeluidje uit de auto weg..wat een rust.\r\nRamen weer soepeltjes open en dicht en radio probleem opgelost.\r\nViel eigenlijk niet meer onder garantie maar ik hoefde niets te betalen. Wat een service en lekker snel ook! Handig voor een drukke mama die de kids tussendoor moet halen!\r\nTop garage met topeigenaren!\r\n\r\nHanneke

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Circa 5 jaar geleden ben ik overgestapt van de (dure) dealer naar garage Turenhout, 5 minuten lopen van ons woonhuis. Wel zo makkelijk met brengen en halen van de auto. Nog belangrijker geen kosten voor receptie, koffiehoek, locatie, magazijn en rondlopend personeel, die niet aan het sleutelen zijn aan je auto. Bij garage Turenhout zijn wij verzekerd van 2 ervaren monteurs met in de loop van vele jaren vergaarde kennis en lopen niet meer het risico dat een beginnend monteur aan onze auto sleutelt (ook al is dat dan onder supervisie), maar waarvoor je wel de volle pond moet betalen. Eerst voor 1 auto een afspraak gemaakt en inmiddels zijn 4 auto\'s binnen de familie bij Turenhout in onderhoud. Al met al in de afgelopen jaren zo\'n 10 keer langs geweest. Een verstandig besluit zo is gebleken, want onderhoud (grote beurt en kleine beurt) en reparaties (ook soms desgevraagd door ons met goede demontage onderdelen) zijn alle keren uitstekend uitgevoerd en in goed overleg (je kan rechtstreeks met elkaar communiceren), zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan. Ook hebben we nog een keer als actie een gratis APK (echt 0 afrekenen) aangeboden gekregen. Kortom, wij vonden het tijd om dit te laten weten en bevelen dit bedrijf van harte aan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 11-12-2015 een goede Toyota Starlet ingeruild .In middels al weer verkocht, zie review Mart uit Maarsenbroek.\r\nMooie Polo gekocht zonder garantie, APK zat er nog op.\r\nNa 1 week accu dood, kan gebeuren.Auto verder even laten nakijken. Uitlaat lekt op 2 plaatsen , 2 draagarmrubbers liggen er bijna helemaal uit. Een auto verkopen met BESTAANDE mankementen. Die garages zijn er al genoeg! Zijn we niet gewend\r\nbij Turenhout auto´s. Het is echt een top bedrijf! Maar vind dit niet kunnen,dat verwacht je niet voor €3000,00.Al met al ga ik er €200 op achteruit. Er is gezegd zo meenemen, oké maar niet met bestaande mankementen...voor dat geld.\r\n

Beste meneer van Zijll, Ik wil u er graag even op wijzen dat uzelf de auto wilden kopen zonder garantie en zonder nieuwe apk keuring, zo mee nemen was de afspraak . Dit is voor ons een niet gebruikelijke transactie omdat wij auto's altijd met een nieuwe apk af leveren, juist omdat we graag kwaliteit leveren zonder dat u voor verassingen komt te staan . Wij hebben er zelfs nog op gestaan dat u eerst proef ging rijden om te kijken of de auto u überhaupt wel beviel . Uiteindelijk was de afspraak dat u de auto zo mee zou nemen zoals gezegd. Met een afspraak zoals deze was u goedkoper uit maar nam u wel een risico, bewust lijkt ons . Het is zeer vervelend dat u kosten heeft moeten maken aan de auto, maar dat is wel door de afspraak die u zelf wilden en niet door onkunde of nalatigheid van onze kant . Met Vriendelijke groet, Garage Turenhout

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden heb ik bij garage Turenhout een mooie Toyota Starlet gekocht. Ik heb er geen spijt van gehad. Het is een betrouwbare garage met een hardwerkende vader en zoon waarmee goed te onderhandelen was. Prima auto van een prima autobedrijf! :)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn altijd zeer tevreden over Turenhout.\r\nZe zijn altijd eerlijk en vriendelijk .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare garage snelle service persoonlijke aandacht, geen onaangename verassingen .\r\nEerlijk en betrouwbaar advies .

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloze garage. Heb net 7 maanden geleden een auto bij ze gekocht en die is nu bijna rijp voor de sloop. Totaal geen eerlijkheid en bereidheid tot Hulp. Ben zwaar opgelicht hier en zou zeker niemand aanraden om hier naar toe te gaan.

Beste mevrouw van der Plas . U heeft 9 maanden geleden een auto bij ons gekocht. Op deze auto heeft u 6 maanden garantie gekregen. In de garantie hebben wij u 2x meteen geholpen toen u een probleem had . Na deze garantie periode hebben wij u niet meer gehoord of gesproken, wij gaan er dan vanuit dat alles naar tevredenheid is opgelost. Vanochtend hebben wij via de mail van u vernomen dat u boos bent . U bent voor de nieuwe apk van u auto bij een andere garage geweest en deze heeft u gewezen op een aantal defecten . Of de vervanging van deze onderdelen wel of niet nodig was is voor ons nu niet meer te beoordelen, wij hadden liever gehad dat u even bij ons langs was gekomen en dan hadden we daar samen best uit gekomen . Wat wij erg vervelend vinden is dat u andere garage ook heeft gezegd dat er een aantal sensoren kapot zijn, u heeft mij dat vanochtend ook verteld in dezelfde mail. Wij hebben u aangeboden om even naar deze storingen te kijken in een reactie op u mail, daar reageert u echter niet op. In plaats daarvan plaatst u deze zeer slechte beoordeling hier boven. Wij hebben u altijd meteen geholpen en vinden dat wij deze beoordeling niet hebben verdient, u bent zelf naar een andere garage gegaan en heeft ons pas verteld over de defecten toen alles al vervangen was. Dat u het vervelend vind dat u kosten heeft moeten maken daar heb ik alle begrip voor, maar voor deze reactie totaal niet . M.V.G. Garage Turenhout

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte vakmannen!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijke mensen hier !\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmannen !\r\nKwam voor een storing, mijn eigen garage kwam er niet uit en ik had op het internet gelezen dat deze jongens goed waren in storing oplossen .\r\nDaar was niks van gelogen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie en onderhoud: Al jaren klant wel eens ergens anders geprobeerd bij de grotere bedrijven, lijkt wel leuk maar valt toch vaak tegen. Vader en zoon hebben hart voor de zaak en dus voor mijn auto en niet te vergeten portomonnee. Korte lijnen, ze bekleden allerlei functies in een persoon; waar je bij een groot bedrijf nooit de kans voor krijgt en dat is de monteur te spreken over het geen hij vervangen heeft en waaronm het is vervangen, vind ik prettig. Gaat lekker door zo dan gaan we nog veel \"beurtjes\" samen door.

bedankt voor je mooie reactie paul !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmannen die graag goed werk afleveren. Ben 10 jaar een tevreden klant.

hartelijk bedankt voor u mooie beoordeling :) !