Super goed geholpen en uitstekende service

Via via bij deze garage terecht gekomen en kom hier nu al meerdere jaren voor de grote/kleine beurt, schades, winterbanden enz. Zelfs met pech op zaterdag middag word ik direct uit de brand geholpen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, aardig en vakbekwaam personeel. Ik raad deze garage zonder enige twijfel bij al mijn vrienden aan. Mvg.

Zeer slecht

2 weken geleden op advies van iemand naar deze autogarage geweest omdat in de auto en om de auto heen damp van de brandstof aanwezig was. Ik moest de auto achter laten ivm brand gevaar. Paar dagen later was de auto gerepareerd!!! Dus niet. De stank was nog steeds aanwezig. Ben terug gegaan, maar de eigenaar vertelde dat er niks aan de hand is en dat de benzine niet lekt. Heb nog verteld dat ik op vakantie ga. Maar dat was geen bezwaar. Wij zijn op vakantie gegaan met de kapotte auto wat ik niet wist. De benzine dampen waren heel erg aanwezig. In het buitenland ben ik meteen naar een auto monteur gegaan. Die keek onder de motor kap en zag meteen lekkage van de benzine. De brandstofinjectie was kapot. Onder lag plas benzine wat erg gevaarlijk is.. auto is daar goed gerepareerd. Wij ruiken de benzine niet meer in de auto. Vandaag naar de garage geweest om te vertellen wat kapot was. Ik was boos en teleurgesteld in de kundigheid van de monteur. Maar de eigenaar toonde zijn boosheid en schreeuwde dat ik de tent eruit moest. Deze autogarage ga ik nooit meer bezoeken. Bijzonder slechte ervaring.!!!!

Zoals het hoort!

Ik kom hier nu al een tijdje met mijn auto en nooit heb ik het gevoel; ik ga de volgende keer naar een andere autogarage. Dat komt omdat de prijzen goed zijn, geen vervelende mannen maar deskundige automonteurs en ze luisteren naar je! Ja als vrouw maak je soms wat mee dus ik hecht veel waarde aan respect. Ik raad het iedereen aan om bij deze garage klant te worden!

Heb bij dit bedrijf een gebruikte VW Polo gekocht.van proefrit tot aankoop is alles naar tevredenheid verlopen.ging allemaal prima.waren wat garantie reparaties.dat ging ook allemaal goed.dus de jongens hebben er weer een tevreden klant bij.

Zeer vakkundig en betrouwbaar. Goed advies. Klantvriendelijk.

Ervaren monteurs en vriendelijke en prettige sfeer Wij komen er graag

Zeer klantgericht en klantvriendelijk Deskundig personeel Werken volgens afspraak. Zeer tevreden

Is betrouwbaar, klantgericht en deskundig. De garage is recent nog opgeknapt en ziet er erg netjes uit!

Professionele en prettige garage. Het ziet er netjes uit, de monteurs hebben veel kennis en denken graag met je mee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Belde op voor olie verversen en een lekke band (dat laatste kost €15 bij ze, want al eerder een lekke band gehad). Haalde hem op en hij vertelde me doodleuk dat ze een kleine beurt hadden uitgevoerd. Of ik even €234 wilde afrekenen. Toen ik vertelde dat ik daar geen opdracht voor heb gegeven bleef hij erbij dat olie verversen hetzelfde is als een kleine beurt. En dat dit standaard is bij ze. \"Dan had je maar van te voren moeten bellen hoeveel het zou gaan kosten\" Dat je het even weet als je hier heen gaat.

Eerlijk betrouwvare garage. Inmiddels 3 auto\'s in onderhoud gehad autos uit hoger segment. Kan zeggen minstens even goed als een merkdealer, enigste verschil bij verlaten garage zit er nog geld in me portemonnee bij de merkdealer is ie leeg. Kortom gewoon eerlijke service en normale en eerlijke prijzen. AANRADER!!!

Afgelopen oktober een Peugeot 308sw gekocht bij Turenhout nadat ik mijn wensen had doorgegeven welke auto ik zocht. Turenhout heeft de auto voor me gevonden. Aanvankelijk reed de auto super, maar na 2000km toch een kleine storing in de motor. Turenhout heeft met fantastische service de storing verholpen (viel ook nog binnen de BOVAG). Ik zou deze garage zeker aanraden, zeer betrouwbare vakman!

perfecte service en klant vriendelijke instelling

Prima service. Is al bijna twintig jaar mijn vakgarage. Kan altijd geholpen worden tussendoor, uitstekende kwaliteit, snelle behandeling, niet duur.

Prima bedrijf, doen wat ze beloven op hun website, voorbeeldfunctie voor velen!

Snelle service van hoge kwaliteit. Binnen een uur was de airco van mijn auto weer gemaakt en als extra service was ook mijn radio die stoorde gerepareerd. Een vakman met kennis van de nieuwste technische snufjes, maar ook van simpele problemen. Wat ik vooral waardeer, is dat er even gebeld wordt voordat een grote reparatie wordt aangegaan en je niet allerlei onnodige reparaties worden aangepraat. Mijn auto gaat nooit meer naar een ander!

Al jaren een zeer tevreden klant. Diverse auto\'s ingeruild. Al tijd tot volle tevredenheid !! Ook altijd eerlijk indien een reparatie ( vaak software reden) niet uitgevoerd kan worden en het raadzamer is om langs de specifieke dealer te gaan.

zojuist een auto gekocht bij de heren. prima geholpen duidelijk en snel. voelde erg vertrouwd.

Begin februari kocht ik een gebruikte Kia Picanto automaat, die af en toe storingen vertoonde. Het optreden daarvan was heel wisselend en het was niet te zeggen, wanneer wel en wanneer niet. Uitgebreid onderzoek leverde niets op en ook de dealer kon het niet vinden! Maar de heer Turenhout gaf het niet op en uiteindelijk vond hij het euvel , waar de officiële Kia vertegenwoordiger niet achter was gekomen. Alle hulde voor de deskundigheid en het doorzettingsvermogen van de heren Turenhout. Hun vakbekwaamheid en servicegerichtheid en het directe persoonlijk contact maken garage Turenhout voor mij de ideale garage.

Ik heb een gebruikte auto gekocht bij Garage Turenhout. Goed geholpen, de auto is zoals deze door de telefoon was besproken. Jammer dat ik niet dichter bij woon voor het onderhoud!

Vanmorgen zo fijn geholpen! Naar piepgeluidje uit de auto weg..wat een rust. Ramen weer soepeltjes open en dicht en radio probleem opgelost. Viel eigenlijk niet meer onder garantie maar ik hoefde niets te betalen. Wat een service en lekker snel ook! Handig voor een drukke mama die de kids tussendoor moet halen! Top garage met topeigenaren! Hanneke

Circa 5 jaar geleden ben ik overgestapt van de (dure) dealer naar garage Turenhout, 5 minuten lopen van ons woonhuis. Wel zo makkelijk met brengen en halen van de auto. Nog belangrijker geen kosten voor receptie, koffiehoek, locatie, magazijn en rondlopend personeel, die niet aan het sleutelen zijn aan je auto. Bij garage Turenhout zijn wij verzekerd van 2 ervaren monteurs met in de loop van vele jaren vergaarde kennis en lopen niet meer het risico dat een beginnend monteur aan onze auto sleutelt (ook al is dat dan onder supervisie), maar waarvoor je wel de volle pond moet betalen. Eerst voor 1 auto een afspraak gemaakt en inmiddels zijn 4 auto\'s binnen de familie bij Turenhout in onderhoud. Al met al in de afgelopen jaren zo\'n 10 keer langs geweest. Een verstandig besluit zo is gebleken, want onderhoud (grote beurt en kleine beurt) en reparaties (ook soms desgevraagd door ons met goede demontage onderdelen) zijn alle keren uitstekend uitgevoerd en in goed overleg (je kan rechtstreeks met elkaar communiceren), zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan. Ook hebben we nog een keer als actie een gratis APK (echt 0 afrekenen) aangeboden gekregen. Kortom, wij vonden het tijd om dit te laten weten en bevelen dit bedrijf van harte aan.