Gewoon top!

Vandaag mijn droomauto opgehaald bij garage Turenhout. Geweldige service en nazorg. Veel aandacht en liefde voor autos. En een goed, eerlijk no-nonsense kontakt met de klant. Ik ben zeer tevreden!

Op en Top service

Vorig jaar superleuke Mini S-Works gekocht bij garage Turnhout met 6 maanden Bovag garantie. Helaas was er een probleempje met de auto in de garantie periode maar dit is prima opgelost. Super service, nogmaals dank.

Super betrouwbaar

Auto gekocht, schokdempers zouden vernieuwd worden en airco zou nog even gerepareerd worden. Bij aflevering vering prima maar airco doet het niet. Even afvullen, nog steeds niet. Zonder problemen is er daarna een stevige ingreep uitgevoerd, hele dashboard eraf, nieuwe belangrijke onderdelen geplaatst, meerdere dagen werk. Super goed gedaan en zonder enige reserve. Vast een pittige tegenvaller maar stijlvol genomen. Hier blijf ik.

Fijn geholpen en betrouwbaar

Net mijn nieuwe qashqai opgehaald prachtige auto, rijd heerlijk. Vriendelijk geholpen en een prachtige bos bloemen erbij gekregen. Bedankt voor de goede service.

Uitstekende ervaring

In februari een schitterende Porsche 911 gekocht met 6 maanden volledige garantie. Aflevering is super verlopen en na 4 maanden had ik een paar kleine garantie puntjes die probleemloos door Wouter zijn opgelost. Van harte aan te bevelen.

Al langer opzoek naar een Mini, na lang zoeken uitgekomen bij Turenhout auto’s. Vriendelijk geholpen. Proefrit gemaakt en meteen verkocht. Nu 2 weken mijn auto superblij met mijn mini, goede service.

Betrouwbare autogarage.

Mooie auto gekocht, scherpe prijs, goede service en vakbekwaamheid.

Zeer betrouwbaar

Na een paar fijne gesprekken met de jonge eigenaar over gegaan tot de aanschaf van een auto. Alle afspraken werden netjes nagekomen en ook een mankementje in de garantieperiode werd keurig opgelost. Perfecte service ik raad iedereen aan om hier een auto aan te schaffen.

vakkundig vriendelijk eenvoudig en eerlijk

Ik ben al 20 jaar klant bij deze garage. Was het eerst voor Willem Turenhout aan wie ik dit allemaal toeschreef, nu is zijn opvolger volgens mij uit het zelfde hout gesneden. Zeer tevreden.

Super goed geholpen en uitstekende service

Via via bij deze garage terecht gekomen en kom hier nu al meerdere jaren voor de grote/kleine beurt, schades, winterbanden enz. Zelfs met pech op zaterdag middag word ik direct uit de brand geholpen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, aardig en vakbekwaam personeel. Ik raad deze garage zonder enige twijfel bij al mijn vrienden aan. Mvg.

Zeer slecht

2 weken geleden op advies van iemand naar deze autogarage geweest omdat in de auto en om de auto heen damp van de brandstof aanwezig was. Ik moest de auto achter laten ivm brand gevaar. Paar dagen later was de auto gerepareerd!!! Dus niet. De stank was nog steeds aanwezig. Ben terug gegaan, maar de eigenaar vertelde dat er niks aan de hand is en dat de benzine niet lekt. Heb nog verteld dat ik op vakantie ga. Maar dat was geen bezwaar. Wij zijn op vakantie gegaan met de kapotte auto wat ik niet wist. De benzine dampen waren heel erg aanwezig. In het buitenland ben ik meteen naar een auto monteur gegaan. Die keek onder de motor kap en zag meteen lekkage van de benzine. De brandstofinjectie was kapot. Onder lag plas benzine wat erg gevaarlijk is.. auto is daar goed gerepareerd. Wij ruiken de benzine niet meer in de auto. Vandaag naar de garage geweest om te vertellen wat kapot was. Ik was boos en teleurgesteld in de kundigheid van de monteur. Maar de eigenaar toonde zijn boosheid en schreeuwde dat ik de tent eruit moest. Deze autogarage ga ik nooit meer bezoeken. Bijzonder slechte ervaring.!!!!

Zoals het hoort!

Ik kom hier nu al een tijdje met mijn auto en nooit heb ik het gevoel; ik ga de volgende keer naar een andere autogarage. Dat komt omdat de prijzen goed zijn, geen vervelende mannen maar deskundige automonteurs en ze luisteren naar je! Ja als vrouw maak je soms wat mee dus ik hecht veel waarde aan respect. Ik raad het iedereen aan om bij deze garage klant te worden!

Heb bij dit bedrijf een gebruikte VW Polo gekocht.van proefrit tot aankoop is alles naar tevredenheid verlopen.ging allemaal prima.waren wat garantie reparaties.dat ging ook allemaal goed.dus de jongens hebben er weer een tevreden klant bij.

Zeer vakkundig en betrouwbaar. Goed advies. Klantvriendelijk.

Ervaren monteurs en vriendelijke en prettige sfeer Wij komen er graag

Zeer klantgericht en klantvriendelijk Deskundig personeel Werken volgens afspraak. Zeer tevreden

Is betrouwbaar, klantgericht en deskundig. De garage is recent nog opgeknapt en ziet er erg netjes uit!

Professionele en prettige garage. Het ziet er netjes uit, de monteurs hebben veel kennis en denken graag met je mee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Belde op voor olie verversen en een lekke band (dat laatste kost €15 bij ze, want al eerder een lekke band gehad). Haalde hem op en hij vertelde me doodleuk dat ze een kleine beurt hadden uitgevoerd. Of ik even €234 wilde afrekenen. Toen ik vertelde dat ik daar geen opdracht voor heb gegeven bleef hij erbij dat olie verversen hetzelfde is als een kleine beurt. En dat dit standaard is bij ze. \"Dan had je maar van te voren moeten bellen hoeveel het zou gaan kosten\" Dat je het even weet als je hier heen gaat.

Eerlijk betrouwvare garage. Inmiddels 3 auto\'s in onderhoud gehad autos uit hoger segment. Kan zeggen minstens even goed als een merkdealer, enigste verschil bij verlaten garage zit er nog geld in me portemonnee bij de merkdealer is ie leeg. Kortom gewoon eerlijke service en normale en eerlijke prijzen. AANRADER!!!

Afgelopen oktober een Peugeot 308sw gekocht bij Turenhout nadat ik mijn wensen had doorgegeven welke auto ik zocht. Turenhout heeft de auto voor me gevonden. Aanvankelijk reed de auto super, maar na 2000km toch een kleine storing in de motor. Turenhout heeft met fantastische service de storing verholpen (viel ook nog binnen de BOVAG). Ik zou deze garage zeker aanraden, zeer betrouwbare vakman!

perfecte service en klant vriendelijke instelling

Prima service. Is al bijna twintig jaar mijn vakgarage. Kan altijd geholpen worden tussendoor, uitstekende kwaliteit, snelle behandeling, niet duur.