Zeer vriendelijke verkopers, gastvrijheid mooie nette auto’s,en lekkere koffie. Ze nemen alle tijd voor je. Goede service alles is gewoon top

Mooie BMW 520i touring uit 2015 bij Wil gekocht. Nette aflevering met 2 hagelnieuwe banden als verrassing. Na 2 weken bleek de airco niet goed te functioneren. Gelukkig kon ik direct langskomen en is dit vakkundig gerepareerd onder coulance.

Uitmuntend

Ik rij al ruim 40 jaar uitsluitend Alfa Romeo’s. Ik had zeer slechte ervaringen met alfa dealers in Leiden waar ik woon. Besloot van der Tol te kiezen als nieuwe garage in 2012 ook al is deze ver weg. Een verademing. Van der Tol heeft diep verstand van zeer snelle auto’s. Ik rij nu een 159 3.2 jts V6 Q4 die supersnel is: het belangrijk dat de banden goed gealignerd zijn. Je kunt het stuur loslaten bij 230 km/uur op de recht weg: nadas problemas. Ik blijf een trouwe klant. Kreeg net 25% korting op de vier banden.

Een geweldige ervaring.

Bij de onze eerste ontmoeting was het al heel eigen. En daar hou ik van. Wil maakt zijn belofte waar en niks is Wil te veel. Wij zijn daar super behandelt. De afther sales is ook helemaal geweldig. Het wordt daar geregeld, dat is zoveel waard. Echt lieve mensen aarzel niet het is tot in de puntjes geregeld. Wij zijn nu de gelukkige eigenaar van een Peugeot 308GT.

hele mooie zwarte Honda Civic sport gekocht hier. alles prima geregeld en de auto bevalt goed.

Fijne mensen, betrouwbaar en snel.

Wij zijn al jaren klant bij Wil van der Tol. En dat is niet voor niks. Zij hebben zichzelf vanaf de eerste aankoop die we bij hen deden bewezen. We krijgen duidelijk uitleg over de eventuele reparaties die gedaan moeten worden, na overleg worden deze uitgevoerd en rijden wij weer met een gerust hart rond.

Geen fijne ervaring

Hier op zich een heel mooie fijne auto gekocht. De garage zou de winterbanden vervangen. Twee dagen later stonden we aan de kant, enorme herrie vanaf de banden. We dachten eerst een lekke band, maar dit was niet zo. Nadat we weggesleept waren naar de vakgarage bleek dat het voorwiel helemaal los zat. De reactie van dit autobedrijf was zeer laconiek en teleurstellend. Het heeft ons een halve dag gekost en we hebben notabene met kinderen in de auto gezeten, met een los voorwiel. Als een garage dat al niet kan... Nul compensatie ontvangen en na een vervelend telefoongesprek geen reactie meer op mails ontvangen.

Wat een topbedrijf! Eerlijk, betrouwbaar en meedenkend.

Het kopen van een auto bij dit autobedrijf maakt alle slechte ervaringen van andere tegenvallende garages weer goed! Het verschil kon niet groter zijn; Wil (en medewerkers) denkt mee, adviseert en zegt het ook eerlijk wanneer een auto niet aan je wensen zal voldoen. Hij zorgt ervoor dat de auto compleet gecontroleerd wordt zodat je niet meer voor vervelende verrassingen komt te staan. Ook hele leuke gesprekken gehad, we hebben het hele bedrijf bijna mogen bekijken. Grote aanrader, ik zal hier zeker terugkomen om een volgende auto te kopen als de kans zich voordoet.

Professioneel Autobedrijf met uitstekende service

Ik ben al wat jaren klant bij dit autobedrijf. Vorige week de derde auto aangeschaft deze keer alweer een mooie Alfa. Daarom ben ik ook in Kamerik terecht gekomen omdat ze naast andere auto's ook mooie Alfa's in de collectie hebben. Het team is altijd erg hulpvaardig, denkt mee en vooruit en de reparaties zijn snel en efficient. Ik woon en werk in Amsterdam maar rij altijd graag een stuk om voor dit bedrijf.

nare ervaring

Heb ruim een jaar geleden een Alfa bij ex Alfadealer Van Tol gekocht. Helaas bleek vrij kort na aankoop dat er een rammeltje in de motor zat. Ben terug gegaan om dat ik 3 maander fifty/fifty garantie had. Van Tol heeft toen een nokkenasversteller vernieuwd en een en ander schoongemaakt Kosten voor mij E 351,67. Helaas is het geluid weer teruggekomen en vraag ik mij af of Van Tol wel de gerede partij is om dit op te lossen. Bovendien werd ik door Van Tol geattendeerd op mijn APK keuring. Toen ik belde voor een afspraak en vroeg wat een APK keuring kostte, kon de (ervaren) telefonist daar geen direct antwoord op geven, Hij moest het navragen. Vervolgens kreeg ik te horen dat dit E 70 kost bij Van Tol. Dit is zeer ruim boven de richtlijnen die de ANWB afgeeft. Tja, dan ga je je wel even achter de oren krabben. Het leek mij goed om personen die reviews van dit bedrijf lezen, ook hiervan op de hoogte te brengen

Klasse

Al weer perfect behandeld. Alle bij de auto's weer perfect . Een beurt en APK gehad . Alles weer perfect en goed . Wil en personeel weer reuze bedankt en nog bedankt voor mijn kofferbak verlichting. Ronald Lekkerkerker

Vriendelijk, meedenkend, goede prijs kwaliteit

We hebben bij van Tol een Honda jazz gekocht, erg tevreden over de auto en de dealer.

Good service, practical advice

Good service, practical advice

Uitstekend en snel geholpen

Prettig bedrijf, goede auto's, snelle afhandeling.

Zocht jonge Audi A1 en gevonden bij Wil vd Tol. Prettig contact, proefrit gemaakt en gekocht. Goede afspraken gemaakt en snelle afhandeling. Zou ze zeker aanbevelen. Eerlijk bedrijf.

Duidelijk, nemen de tijd en goede service.

Prima!

Een fijn bedrijf

Wij komen al vanaf 1973 bij van der Tol. Dat zegt eigenlijk wel voldoende. Ze staan altijd voor je klaar en geven het gevoel welkom te zijn.

Vakkundig bedrijf

Bij dit bedrijf vind je generaties vakkennis terug. In de hedendaagse fast-fit cultuur een unicum. Als oorspronkelijk Alfa-Romeo dealer en garage is men gewend om ook om te gaan met complexe en verfijnde techniek. Men weet waarover men spreekt. Het pand is sfeervol ingericht een soort miniatuur Alfa museum. Wil van der Tol is een prettig persoon om zaken mee te doen die tijd neemt voor zijn klant.

goede service

goede service netjes geholpen

Atijd een goede service

Altijd een goede service, zowel bij problemen, onderhoud en aanschaf. Vakkundig personeel. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Ik vertrouw mijn auto graag aan hun toe voor onderhoud.

Positieve ervaring - komen afspraken na

Occassion gekocht. Prettig contact. Men komt afspraken na. Hoop jaren plezier te hebben van de auto en een prettige relatie op te bouwen met Van der Tol.

Al meer dan 10 jaar trouwe klant!

Kundigheid, flexibiliteit en persoonlijke betrokkenheid! Ik rij er graag voor op en neer vanuit Rdam.

Klantvriendelijk en professioneel

Mijn aller eerste auto gekocht bij vd Tol. Hierna nooit meer weg gegaan. Betrouwbare garage met veel passie voor hun werk. Gezellige sfeer en ook altijd in voor een praatje. Kortom, ik ga nooit meer ergen anders heen

Zeer fijn onze auto gekocht.

Heerlijk fijn en recht door zee. Wij hebben onze Polo bij Autobedrijf Wil van der Tol gekocht. In eerste instantie geen datum afgesproken voor het afleveren. Wij waren een toevallig samen vrij ongeveer ren aantal dagen na de koop dus ik belde op om te vragen of het misschien al klaar was. Zonder onredelijke beloftes belde ze ons in de middag op en konden we de auto komen halen. Erg fijn en netjes geholpen!

Prettige ontvangst, meteen vertrouwd gevoel, denken oprecht mee.

De rit van een dik uur was meer dan de moeite waard! Zodra je binnen komt een ontspannen ontvangst en sympathiek personeel. Er wordt goed geluisterd naar je wens, service en vakkennis is ook top. Ondanks de afstand onthouden we dit autobedrijf zeker als optie bij de aankoop van een volgende auto!