Geen verrassingen

Altijd even overleg wat moet en wat er daarnaast nog aankomt aan reparaties. Duidelijkheid over de kosten

Altijd klantgericht

Onze familie komt al sinds jaar en dag bij Auto Tinselboer in Borne. Dat is niet voor niets. Je voelt je een oprecht gewaardeerde klant en je wordt met full service behandeld. Zij weten waar ze over praten en zullen altijd klantgericht meedenken.

Betrouwbaar

Al jaren breng ik mijn auto’s naar garage Tinselboer. Altijd wordt er snelle en betrouwbare service en advies geleverd. Top bedrijf!

Uitstekend bedrijf!

Leveren goed werk, denken mee met de klant en communiceren ook erg goed.

Altijd een gepaste oplossing, in al die 45 jaren dat ik al klant was!

Vanaf mijn eerste tweedehandsje tot aan een nieuwe auto; altijd wordt eerst gekeken of iets gerepareerd kan worden, kan dat echt niet, dan pas wordt er vervangen! Prachtige instelling. En altijd een duidelijk beeld over de te verwachten kosten. Fantastisch familiebedrijf waar ik ook mijn laatste auto zal kopen en laten onderhouden! Laus Steenbeeke

Goede service!

Voor zowel APK als onderhoud, zeer tevreden.

Geweldige service

Al bijna 20 jaar vaste klant. Top garage

Bij Tinselboer denkt men met je mee Ze geven uitstekende adviezen Reparaties zijn uitstekend Service ongeëvenaard

Goede service en kwaliteit

Altijd eerlijk en betrouwbaar

top bedrijf

Snelle en zeer goede service en een schappelijke prijs

Denkt pro actief mee en voert adequaat uit.

Denkt heel actief mee in werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd. Wat niet perse hoeft wordt niet gedaan. Maar er wordt ook actief geadviseerd om bepaalde werkzaamheden (pro actief) wel uit te voeren. Denken daarbij sterk vanuit het belang van de klant. Zowel inhoudelijk als financieel. Geen cent teveel. En qua uitvoering altijd adequaat en betrouwbaar. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Maar ook een uiterst vriendelijke ontvangst en nazorg.

Goed en degelijk vakwerk!

Ze leveren goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Je wordt vriendelijk en snel geholpen wanneer dat nodig is, dus ik ben zeer tevreden.

Betrouwbaar en goed.

Super goed.

Prima ervaring

De services is goed klantvriendelijk

Goede eerlijke service

Keurig familiebedrijf waar service en meede met de klant hoog in het vaandel staan

Klant staat altijd op plaats 1

Eerlijk en Klantvriendelijk

Altijd het gevoel dat er alles aan gedaan wordt om probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Denken echt met je mee en tegen een in mijn ogen reëele prijs. Zeer tevreden over

Altijd goede service & klantgericht!

Ik kom hier al vele jaren met diverse familie auto's. Dit voor het jaarlijks onderhoud en bij problemen, storingen of vragen mbt onze auto's. Gezellig, vriendelijk en enthousiast familie bedrijf. Geven goed en professioneel advies, zijn niet te duur en zeer klantgericht. Gratis fiets te leen bij achterlaten auto. Bellen je tijdens onderhoudsbeurt als er bijzonderheden zijn. En natuurlijk: mooi dichtbij.

Snel en vriendelijk geholpen

Fiets of auto ter beschikking en er meegedacht of reparaties iets later uitgevoerd konden worden.

Goede service staan direct klaar voor je

Prima geregeld.

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Denken prima mee

Geen onnodige reparatiekosten worden doorgevoerd. Zo hoort het!

ze nemen geen verantwoordelijkheid voor de gemaakte achade

Er vorige week geweest om even wat koelvloeistof bij te vullen. De monteur vernielt de reservoirdop en zegt een nieuwe te bestellen. Bij het ophalen brengen ze de dop in rekening. En dan ook nog boos worden als ik er wat van zeg. Schandalige service! Ronduit schandalig! Als ik iets van iemand anders kapot maak, heb ik het ook te vergoeden. Ik zoek wel een andere garage.

Top garage

We worden altijd snel, goed en deskundig geholpen. No nonsens garage.

Bekenhorst 37 7622CJ Borne